Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kom sent hjem i dag etter en lang julegave runde, så sjekket jeg postkassen. Der lå det en 10pakk med grtester[emoji106] Testetrangen kom jo såklart med en gang jeg åpnet denne for å legge de i hylla på badet, så jeg klarte ikke dy meg[emoji23] Åpnet pakken og måtte bare ta en test. Så kom det jammen meg opp en svak strek?? Flere som ser den, eller er det bare innbilning??[emoji15]
Helt klart en strek der, men usikker på fargen jeg også? [emoji4] Håper det er babystrek!!Jeg kom sent hjem i dag etter en lang julegave runde, så sjekket jeg postkassen. Der lå det en 10pakk med grtester[emoji106] Testetrangen kom jo såklart med en gang jeg åpnet denne for å legge de i hylla på badet, så jeg klarte ikke dy meg[emoji23] Åpnet pakken og måtte bare ta en test. Så kom det jammen meg opp en svak strek?? Flere som ser den, eller er det bare innbilning??[emoji15]
Ser noe svakt, men usikker på fargen?[emoji5]
Helt klart en strek der, men usikker på fargen jeg også? [emoji4] Håper det er babystrek!!
Absolutt en strek der. [emoji16] Håper den blir enda sterkere de neste dagene!Jeg kom sent hjem i dag etter en lang julegave runde, så sjekket jeg postkassen. Der lå det en 10pakk med grtester[emoji106] Testetrangen kom jo såklart med en gang jeg åpnet denne for å legge de i hylla på badet, så jeg klarte ikke dy meg[emoji23] Åpnet pakken og måtte bare ta en test. Så kom det jammen meg opp en svak strek?? Flere som ser den, eller er det bare innbilning??[emoji15]
Absolutt en strek der. [emoji16] Håper den blir enda sterkere de neste dagene!
Jeg kom sent hjem i dag etter en lang julegave runde, så sjekket jeg postkassen. Der lå det en 10pakk med grtester[emoji106] Testetrangen kom jo såklart med en gang jeg åpnet denne for å legge de i hylla på badet, så jeg klarte ikke dy meg[emoji23] Åpnet pakken og måtte bare ta en test. Så kom det jammen meg opp en svak strek?? Flere som ser den, eller er det bare innbilning??[emoji15]
Er 10 DPO i dag, ser dere det samme som meg??? [emoji44]
Jeg ser!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Woohoo! Fantastisk! Awesome! GRATULERER
Jeg ser!!
Så mange steker allerede! Og flere skal det bli.
Tusen takk [emoji4] Det som er så spesielt er at vi skulle ikke "prøve" denne måneden, og hadde sex 1 gang bare [emoji85]
Håper det ikke ender i enten ny SA eller EXU.. hadde det sist og var tøft for iss begge [emoji22] Krysser fingrene for sterkere strek de neste dagene [emoji173]️
Jeg måtte holde meg noen timer og prøve igjen.
Vis vedlegget 238607
Øverst 6 dpo, 7 dpo og nederst 8 dpo.