Jeg måtte holde meg noen timer og prøve igjen.
Ser antydning til en svaak strek![emoji5] håper den blir sterkere[emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dessverre er jo muligheten der, men jeg velger å tro at slikt ikke skjer i førjulstiden! [emoji173][emoji93][emoji1]Våger å tro det jeg også. Men kan like godt bli en kjemisk når det er så tidlig da.
Oi! Ser streken. Hvor mange DPO?Jeg måtte holde meg noen timer og prøve igjen.
Vis vedlegget 238607
Øverst 6 dpo, 7 dpo og nederst 8 dpo.
Her er det økning! Jeye! Jubler fra sofaen for deg!
Denne signerer jeg! Oi! Det stikker litt. Sikkert ikke luft liksom...Jeg blir litt oppgitt over meg selv innimellom Føler meg uggen og tenker med en gang at det KANSKJE kan være starten på noe. Never mind sjokoladen jeg stappa i meg istad liksom [emoji85]
Nei, jeg tviler sterkt på at dette er kjemiskTakker, no er det barre og krysse alt ein kan. Ha deg vekk kjemisk er så lei den.
Nei, nei. Så klart ikke! Er nok spire... [emoji85][emoji38]Denne signerer jeg! Oi! Det stikker litt. Sikkert ikke luft liksom...
Herlig.Den der ser jeg og!! Og jeg har overhode ikke streksyn !!
8 eller 9.Oi! Ser streken. Hvor mange DPO?
Så gøy8 eller 9.
Vis vedlegget 238607
Øverst 6 dpo, 7 dpo og nederst 8 dpo.
Krysser krysser.Nei, jeg tviler sterkt på at dette er kjemisk
Syns den nederste er sterkest [emoji4][emoji106] spennende[emoji4]
Krysser krysser.
Jeg ser!! håper å se enda sterkere om noen dagerJeg måtte holde meg noen timer og prøve igjen.
Ååå, ikm på selve julaften [emoji7] De får ikke lov til å være negative de testene da altså! [emoji7]