Lykkeliten7
Glad i forumet
Stigningen på 3 dager. Synes det går sent, men håper fortsatt. Hva tenker dere om disse? 8/9 til 10/11 dpo.
Går rett vei, dette! [emoji1360]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stigningen på 3 dager. Synes det går sent, men håper fortsatt. Hva tenker dere om disse? 8/9 til 10/11 dpo.
Få se bilde daHiver meg inn her! Ikm 21.12.. og dermed 7 DPO i dag. Har til og med testa(med utvanna urin) men syns kanskje Hehe ser aaaantydning til strek??? Lov å håpe. Skikkelig testetøs med andre ord, testa ca veldig positivt 12 DPO forrige gang, så må kanskje holde meg litt fram til da... 1 pp, så belager meg på at det kan gå litt tid ennå, selv om første satt fra første pp... gøy å følge med dere andre! Håper på mange positive tester!!
Få se bilde da
Ja, mulig jeg ser noe faktiskLitt vanskelig lys, og sikkert bare meg men det syns da å være en ørliten svak strek... skulle ha testa med morgenurin i morgen, men tom for tester... så lørdag er dagen!
Ja viktig å legge godviljen til her ass!Ja, mulig jeg ser noe faktisk
Er det er sånn test tidlig test?Ja viktig å legge godviljen til her ass!
Hehe man blir veeldig påvirket her jaJeg blir veldig påvirket av forumet her! Forrige gang jeg ble gravid testet jeg én gang før ikm, deretter ventet jeg i 4 dager før jeg testet på nytt, aner ikke hvordan jeg klarte å vente så lenge[emoji23] nå er jeg bittelitt testetøs
Ja stemmer! Men kanskje litt i overkant tidlig uansett... det eneste jeg hadde liggende.Er det er sånn test tidlig test?
Ser antydning til noe der. Men den har mange dager på å bli sterkere enda.Litt vanskelig lys, og sikkert bare meg men det syns da å være en ørliten svak strek... skulle ha testa med morgenurin i morgen, men tom for tester... så lørdag er dagen!
Var sikker på at jeg hadde tester med ukesindikator, så det var litt skuff. [emoji14] Men veldig fornøyd likevel da. [emoji6]
Var sikker på at jeg hadde tester med ukesindikator, så det var litt skuff. [emoji14] Men veldig fornøyd likevel da. [emoji6]
9 dpo i dag, og fikk denne. Endelig fikk jeg...skygge? [emoji33]
7 DPO og negativJa stemmer! Men kanskje litt i overkant tidlig uansett... det eneste jeg hadde liggende.
10 dpo idag.. Helt bleda er det noe håp? Ikm 20.12