Spero
Glad i forumet
Ff sier 31.08 på meg. Gravid og baby appen sier 01.09 [emoji4]Ja hvordan var det igjen? FF og norsk terminkalkulator har flere dagers forskjell[emoji848]
Edit: unnskyld. Preglife heter appen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ff sier 31.08 på meg. Gravid og baby appen sier 01.09 [emoji4]Ja hvordan var det igjen? FF og norsk terminkalkulator har flere dagers forskjell[emoji848]
Ff sier 31.08 på meg. Gravid og baby appen sier 01.09 [emoji4]
Jeg vet at vi kan regne to måter i Norge. Både 40+2 og 40+3 [emoji4] Kommer litt an på jordmødre og slik etter hva jeg har forstått [emoji4]FF sier 29.08 her, norsk terminkalkulator sier 01.09[emoji4]
Men, unnskyld meg. Er det ikke noe på den?Ingen positiv her.. men RFSU strips så hadde ikke regna med det heller satser på å ta en ny mandagsmorgen, men sikkert for tidlig det også.
Ingen positiv her.. men RFSU strips så hadde ikke regna med det heller satser på å ta en ny mandagsmorgen, men sikkert for tidlig det også.
Tusen takk! [emoji173] Haha, den tanken har streifet meg også [emoji18] Var mye hcg ved forrige svangerskapet også. Fikk 3+ på digitalen når jeg knapt nok hadde kommet til uke 5 [emoji13] Steg fra, hva da? 75 til 75.000 på en liten uke eller noe? Alle trodde jeg bar på tvillinger, men var bare en liten fighter - heldigvis [emoji123][emoji23]
Ja hvordan var det igjen? FF og norsk terminkalkulator har flere dagers forskjell[emoji848]
Er 9-11 dager dpo idag, er det for tidlig å teste..? [emoji85]
Skjønner det [emoji1] Skal prøve å holde meg i skinnet så lenge som mulig, men kan fort hende jeg svir av en i morgentidlig [emoji85]Kanskje best å ta en tidlig test da, ved en vanlig kan det være for tidlig[emoji4]
Jeg fikk denne i dag[emoji256] Krysser fingrene for at denne streken blir sterkere ila de neste dagene! Men jeg har sett en stigning fra onsdag. Jeg trodde at det var skygge siden det var såpass tidlig, men når jeg vridde og vendte på den med lommelykta på tlf lysende på så så jeg antydning til strek[emoji28] Torsdag testet jeg ikke, men i går fikk jeg en hakke sterkere strek en jeg hadde onsdag. I dag kom streken opp med en gang[emoji120] Gleder meg allerede til å teste i morgen kjenner jeg!
Haha kanskje det? Var så innstilt på at det ikke skulle være noe. Kanskje kanskje en svak svak strek. Men satser på den blir sterkere om noen dager om det stemmerMen, unnskyld meg. Er det ikke noe på den?
Synes også jeg kan skimte noe!
Der er det absolutt noe ja[emoji7] blir spennende å se de neste dagene[emoji7]
Jeg fikk denne i dag[emoji256] Krysser fingrene for at denne streken blir sterkere ila de neste dagene! Men jeg har sett en stigning fra onsdag. Jeg trodde at det var skygge siden det var såpass tidlig, men når jeg vridde og vendte på den med lommelykta på tlf lysende på så så jeg antydning til strek[emoji28] Torsdag testet jeg ikke, men i går fikk jeg en hakke sterkere strek en jeg hadde onsdag. I dag kom streken opp med en gang[emoji120] Gleder meg allerede til å teste i morgen kjenner jeg!
Den var ikke vanskelig å se. [emoji16] Håper den blir enda sterkere!
Ja det er skikkelig forvirrende det der håper vi alle flytter inn i september gruppaSeptember blir det selvfølgelig I følge ff er det 31.august, men de regner jo annerledes enn i Norge [emoji4]
Ja, jeg er nok det. Håper jeg [emoji23][emoji23][emoji23]Hehe, da er du nok bare en overprodusør av hcg[emoji23][emoji23] men helt fantastisk uansett[emoji8][emoji8]