Ååå nå er jeg så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Hele meg rister av glede!![emoji1]
Så herlig[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå nå er jeg så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Hele meg rister av glede!![emoji1]
Her er mine tester (alle jeg har tatt siden fredag[emoji56]), den digitale fra i dag[emoji4] sender masse babystøv til denne gruppen og håper vi blir mange flere gravide her innen julehelgen[emoji173]️[emoji92]
Fantastisk, ingen tvil nå. Gratulerer!
Så herlig[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer[emoji173]️
Fantastisk, ingen tvil nå. Gratulerer!
Gratulerer så mye <3
Gratulerer så mye <3
Vis vedlegget 239015
Tok denne idag tidlig. Var ikke nye å rope hurra for der Nei. Men er da bare 8dpo så får vel smøre meg med litt tålmodighet [emoji28][emoji85]
Jeg syntes jeg kan skimte en strek på den jeg! Blir spennende og se ila de neste dagene om streken blir sterkere[emoji1]
Som den eneste som ikke så noe her, måtte jeg kikke en gang til med full lysstyrke på skjermen. [emoji14] Og da ser jeg faktisk noe jeg også. spennende!Herregud nå ble jeg spent Synes selv jeg skimtet noe på testen men orket ikke si noe sånn at dere kunne se, må ta ny test i ettermiddag Kanskje bare skygge men litt spennende likevel
Herregud nå ble jeg spent Synes selv jeg skimtet noe på testen men orket ikke si noe sånn at dere kunne se, må ta ny test i ettermiddag Kanskje bare skygge men litt spennende likevel
Moro med så mange positive tester allerede her inne!
Som jeg skrev i et tidligere innlegg opplevde jeg litt spotting 7 dpo i forrige uke (noe som er helt ulikt meg), og det varte i 3-4 dager. Nå er det helt borte.
Tok g-test fredag kveld som selvsagt var blenda, men tok en til i går morges og den syntes jeg liksom at jeg kunne ane noe på, uten at det synes tydelig i det hele tatt. Ikke sjans å få med på noe bilde. Neste test blir i kveld eller i morgen tidlig
Skulle ønske vi alle kunne hoppe inn i august/september-klubbene...!
Vis vedlegget 239015
Tok denne idag tidlig. Var ikke nye å rope hurra for der Nei. Men er da bare 8dpo så får vel smøre meg med litt tålmodighet [emoji28][emoji85]