❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

741c186ad7a708de497e3da33e1ae83b.heic

Ååå nå er jeg så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Hele meg rister av glede!![emoji1]

Så herlig[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer[emoji173]️

Her er mine tester (alle jeg har tatt siden fredag[emoji56]), den digitale fra i dag[emoji4] sender masse babystøv til denne gruppen og håper vi blir mange flere gravide her innen julehelgen[emoji173]️[emoji92]
bbe53d658a16b2c4a7a70de5ba4867d6.jpg

Gratulerer såå masse[emoji173]️[emoji173]️

Moro med så mange positive tester allerede her inne! :joyful:
Som jeg skrev i et tidligere innlegg opplevde jeg litt spotting 7 dpo i forrige uke (noe som er helt ulikt meg), og det varte i 3-4 dager. Nå er det helt borte. o_O
Tok g-test fredag kveld som selvsagt var blenda, men tok en til i går morges og den syntes jeg liksom at jeg kunne ane noe på, uten at det synes tydelig i det hele tatt. Ikke sjans å få med på noe bilde. Neste test blir i kveld eller i morgen tidlig :cool:
Skulle ønske vi alle kunne hoppe inn i august/september-klubbene...! :woot:

IMG_6032.JPG

Tok denne idag tidlig. Var ikke nye å rope hurra for der Nei. Men er da bare 8dpo så får vel smøre meg med litt tålmodighet [emoji28][emoji85]

Herregud nå ble jeg spent :D Synes selv jeg skimtet noe på testen men orket ikke si noe sånn at dere kunne se, må ta ny test i ettermiddag:) Kanskje bare skygge men litt spennende likevel:happy:

Herregud nå ble jeg spent :D Synes selv jeg skimtet noe på testen men orket ikke si noe sånn at dere kunne se, må ta ny test i ettermiddag:) Kanskje bare skygge men litt spennende likevel:happy:
Som den eneste som ikke så noe her, måtte jeg kikke en gang til med full lysstyrke på skjermen. [emoji14] Og da ser jeg faktisk noe jeg også. :D spennende!

Herlighet så mange spennende tester det er her inne nå[emoji16][emoji16]

Tviler på at jeg får testa idag! Ble kasta på meg 1000 ting som skal gjøres når jeg kom på jobb, så da blir det lite rom for å klare å ikke drikke, holde seg unna do og så snike seg unna for å få testa!!! Så imorra håper jeg at det blir mindre å gjøre[emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]

Moro med så mange positive tester allerede her inne! :joyful:
Som jeg skrev i et tidligere innlegg opplevde jeg litt spotting 7 dpo i forrige uke (noe som er helt ulikt meg), og det varte i 3-4 dager. Nå er det helt borte. o_O
Tok g-test fredag kveld som selvsagt var blenda, men tok en til i går morges og den syntes jeg liksom at jeg kunne ane noe på, uten at det synes tydelig i det hele tatt. Ikke sjans å få med på noe bilde. Neste test blir i kveld eller i morgen tidlig :cool:
Skulle ønske vi alle kunne hoppe inn i august/september-klubbene...! :woot:

Spennende![emoji7] masse lykke til, krysser fingrer for to streker!

Mange flotte streker her nå ja ❤️
Testet til morgen idag, den var selvsagt helt blank :( men er 8 dpo idag, så er vel fortsatt håp

Back
Topp