❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Åååhh jeg er utålmodig selv om jeg er superpessimistisk!! Denne prøvingen gjør meg gal [emoji57] Føles ut som det bor mange personligheter i hodet mitt [emoji12]

12 dagers lutealfase og er i dag.....8 dpo.. skal holde meg til onsdag med å teste. Men tenker den er negativ uansett, men klarer jo ikke la vær heller. [emoji849]

Gratulerer så mye til alle dere med positive tester! [emoji173]️ Her kom tr i dag ([emoji17]), så da blir det å starte på pp10. Krysser fingrene for at det går da!

God jul til alle! [emoji1392]

Gratulerer så mye til alle dere med positive tester! [emoji173]️ Her kom tr i dag ([emoji17]), så da blir det å starte på pp10. Krysser fingrene for at det går da!

God jul til alle! [emoji1392]

Uff dumme tr:( Sender deg en god klem og ønsker deg en riktig god jul[emoji319]

Her er det ikke noe spennende å komme med dessverre :(
Blenda test. Må nok forberede meg på ny pp. :(
Skal komme på torsdag!

Håååper det:D Men det er enda tidlig så mye kan skje! Hvilken dpo-dag var det du ble helt sikker på at du er gravid?:)

10 dpo var streken såpass tydelig (men fortsatt svak), så var temmelig sikker allerede da. I dag er jeg 12 dpo og fikk positiv digital[emoji4]

Klem til deg! Selv om du kan leve i håpet til tanta kommer <3
Takk :Heartpink:Heartpink Jeg håper jo at jeg tar feil og at jeg vil få en pos g-test på torsdag istedenfor TR for å si det slik ;)
Jeg har aldri vær gravid før, så kanskje kroppen min trenger litt mer tid på produksjonen av hcg siden den aldri har gjort det før?!

Back
Topp