Fantastisk [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
[emoji1][emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer så mye til alle dere med positive tester! [emoji173]️ Her kom tr i dag ([emoji17]), så da blir det å starte på pp10. Krysser fingrene for at det går da!
God jul til alle! [emoji1392]
Ååå nå er jeg så glad at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Hele meg rister av glede!![emoji1]
Gratulerer!!
Ser strek [emoji1][emoji1]
Vis vedlegget 239033 Vis vedlegget 239032 Etter noen svake streker våget jeg meg på å forberede en kalendergave til mannen. 11 DPO og 8 og 9 DPO på strips. Kan vi juble over en mulig spire? Håper uansett denne får bli trygt her inne
Det var trist.Gratulerer så mye til alle dere med positive tester! [emoji173]️ Her kom tr i dag ([emoji17]), så da blir det å starte på pp10. Krysser fingrene for at det går da!
God jul til alle! [emoji1392]
Ser noe svakt, la det bli sterkere[emoji4] vises streken bedre i virkeligheten? Håper for deg[emoji173]️
Ja den vises bedre i virkeligheten! Tar ny test igjen i morgen å håper på sterkere strek, er bare 9 dpo
Helt klart strek her ja[emoji7][emoji7] gratulerer[emoji7]
Gratulerer[emoji1][emoji7]
Takk for gratulasjoner! Vi er virkelig heldige<3Det kan du, gratulerer så masse[emoji173]️[emoji7]
Ja den vises bedre i virkeligheten! Tar ny test igjen i morgen å håper på sterkere strek, er bare 9 dpo
Sånn var min og 9 dpo[emoji7][emoji7] så streken bedre i virkeligheten. har trua, dette må bli to streker!
Klem til deg! Selv om du kan leve i håpet til tanta kommer <3Her er det ikke noe spennende å komme med dessverre
Blenda test. Må nok forberede meg på ny pp.
Skal komme på torsdag!
Håååper det Men det er enda tidlig så mye kan skje! Hvilken dpo-dag var det du ble helt sikker på at du er gravid?
Takk Jeg håper jo at jeg tar feil og at jeg vil få en pos g-test på torsdag istedenfor TR for å si det slikKlem til deg! Selv om du kan leve i håpet til tanta kommer <3