Her er det ikke noe spennende å komme med dessverre
Blenda test. Må nok forberede meg på ny pp.
Skal komme på torsdag!
Æsj da[emoji20][emoji20] håper spiren sitter neste PP da[emoji8][emoji8]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det ikke noe spennende å komme med dessverre
Blenda test. Må nok forberede meg på ny pp.
Skal komme på torsdag!
Æsj da[emoji20][emoji20] håper spiren sitter neste PP da[emoji8][emoji8]
Ja, håper virkelig det.
Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke bare kunne gå denne pp?
Gått på medisiner slik at jeg fikk skikkelig EL, har hatt masse sex i tiden og gjort alt rett.
Møkk irriterende altså
Believe me, jeg skjønner virkelig hvordan du har det etter 3,5 år!![emoji20][emoji20] og hver måned håper man og tror at det får! jeg tør ikke teste en gang! Hadde mulighet ikveld, droppa å gå på do i flere timer og drakk ikke noe! Trodde ikke jeg kom til å ha mulighet, men fikk det likevel! Men jeg feiga ut gitt!! Får se imorra tidlig hvordan tempen er! Jeg står jo opp før beboer på jobb! Er så utrolig skuffende med negative tester, selvom jeg faktisk vet at sannsynligheten for positiv test er veeldig liten! Skal du fortsette på medisinene?[emoji5]
Jeg har all respekt for deg som har kjempet så lenge! Virkelig
Hvor mange DPO er du i morgen?
Jeg starter med siste runde letrozol 4 pp før ny utredning hos GU.
Aner ikke hva hun kommer til å sette meg på
Jeg er 11/12 dpo imorra! 99% sikker på at testen blir negativ og at det bare er progesteronstøtten som lurer meg!!
Håper GU kan gi deg noen mer svar!!!
Har murringer i livmorområdet, og kjennes litt ut som menssmerter! Men jeg får aldri menssmerter før blødningen starter som regel! Så derfor jeg kobler det til progesteronstøtten! Og er småkvalm, vært i hele dag[emoji51]
Teste i morgen?[emoji1][emoji256]
Kommer ann på tempen[emoji12] og om jeg tør!!
Jeg er så spent! Krysser virkelig alt jeg kan[emoji1]
Ingen julegave her, der kom tante på besøk... gratulerer til dere som har positive tester og lykke til til resten [emoji5]
Ingen julegave her, der kom tante på besøk... gratulerer til dere som har positive tester og lykke til til resten [emoji5]
Off, har ikke vært her inne før, men trenger et sted med flere i samme situasjon som meg. Er på pp 6. Har ingen tro på positiv test denne måneden da det egebtlig ikke passet med rotasjonen til mannen, men man blir fullstendig tullete likevel. Har bare så lyst å teste, men har bestemt meg for å vente til ikm som er på torsdag. Kjenner murringer i mage og rygg så føles som tr er på vei.
Masse lykke til til alle dere med positive tester!! [emoji173]
Off, har ikke vært her inne før, men trenger et sted med flere i samme situasjon som meg. Er på pp 6. Har ingen tro på positiv test denne måneden da det egebtlig ikke passet med rotasjonen til mannen, men man blir fullstendig tullete likevel. Har bare så lyst å teste, men har bestemt meg for å vente til ikm som er på torsdag. Kjenner murringer i mage og rygg så føles som tr er på vei.
Masse lykke til til alle dere med positive tester!! [emoji173]