11 DPO. Bare å vente på TR skal komme [emoji20][emoji22]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei [emoji30] Så trist! [emoji173] Tanta har jo ikke kommet enda og hvis egget festet seg 11 dpo så er det fortsatt for tidlig å teste [emoji1] Umulig å si ang festedipp pga progesteronstøtten så jeg håper for deg enda [emoji8]Blankere enn blankest test her, 11/12 dpo! Så ingen ventespire her[emoji20][emoji20]
Men det er gøy å teste, selv på 7 dpo
Vis vedlegget 239077
Ja Nederste tatt i dag. Testene er fortsatt svake, men tror kanskje streken har blitt sterkere? Hva tror du? Jeg synes i allefall ikke at den blir svakere! Hadde håpet på enda sterkere strek men må vel bare være tolmodig et par dager til?
Hvisker gratulerer jeg[emoji1][emoji173]️
Tør nesten ikke takke deg tør bare hviske et forsiktig bittelite takk tilbake føler meg ikke 100% trygg enda (men har troa!)
Testene dine ligner veldig på de strekene jeg hadde like før jeg tok digital som var positiv! Så jeg har veldig troa jeg også[emoji1][emoji106]
Det er godt å høre kommer til å fortsette å teste med disse et par dager. Har jo baare 40 slike liggende Å har bare en digital som får være julegave til meg å samboeren
Det høres ut som en veldig god plan[emoji1] Den fineste julegaven man kan få[emoji173]️
TakkKlem til deg å[emoji7]
Masse lykke til[emoji7] håper det er er lite håp om at det er graviditetsmurringer du kjenner[emoji173]️
Spennende dager i vente![emoji1] Håper to fine streker lyser mot deg på torsdag[emoji4]
Vis vedlegget 239077
Ja Nederste tatt i dag. Testene er fortsatt svake, men tror kanskje streken har blitt sterkere? Hva tror du? Jeg synes i allefall ikke at den blir svakere! Hadde håpet på enda sterkere strek men må vel bare være tolmodig et par dager til?
Sterkere absolutt[emoji7] så bra du har mange tester liggende, da er det bare å kjøre på og teste morgen og kveld fremover[emoji4] hvisker gratulerer[emoji173]️
Æsj, så dumt! Hadde troen på den tempen din!Blankere enn blankest test her, 11/12 dpo! Så ingen ventespire her[emoji20][emoji20]
Den blir sterkere ja. [emoji16][emoji122] Tror dette går veien!Vis vedlegget 239077
Den blir sterkere ja. [emoji16][emoji122] Tror dette går veien!
Vis vedlegget 239077
Å nei [emoji30] Så trist! [emoji173] Tanta har jo ikke kommet enda og hvis egget festet seg 11 dpo så er det fortsatt for tidlig å teste [emoji1] Umulig å si ang festedipp pga progesteronstøtten så jeg håper for deg enda [emoji8]
Æsj, så dumt! Hadde troen på den tempen din!