❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

11 DPO. Bare å vente på TR skal komme [emoji20][emoji22]

aa6735f4cc47af3d86a229bc6c5e46be.jpg

Blankere enn blankest test her, 11/12 dpo! Så ingen ventespire her[emoji20][emoji20]

086f678e32968557cd40943af74d942a.jpg
Å nei [emoji30] Så trist! [emoji173] Tanta har jo ikke kommet enda og hvis egget festet seg 11 dpo så er det fortsatt for tidlig å teste [emoji1] Umulig å si ang festedipp pga progesteronstøtten så jeg håper for deg enda [emoji8]

Tør nesten ikke takke deg:wideyed: tør bare hviske et forsiktig bittelite takk tilbake :love017 føler meg ikke 100% trygg enda (men har troa!):happy:

Testene dine ligner veldig på de strekene jeg hadde like før jeg tok digital som var positiv! Så jeg har veldig troa jeg også[emoji1][emoji106]

Testene dine ligner veldig på de strekene jeg hadde like før jeg tok digital som var positiv! Så jeg har veldig troa jeg også[emoji1][emoji106]

Det er godt å høre :happy: kommer til å fortsette å teste med disse et par dager. Har jo baare 40 slike liggende :knegg: Å har bare en digital som får være julegave til meg å samboeren:santa:love7

Det er godt å høre :happy: kommer til å fortsette å teste med disse et par dager. Har jo baare 40 slike liggende :knegg: Å har bare en digital som får være julegave til meg å samboeren:santa:love7

Det høres ut som en veldig god plan[emoji1] Den fineste julegaven man kan få[emoji173]️

Vis vedlegget 239077

Ja;) Nederste tatt i dag. Testene er fortsatt svake, men tror kanskje streken har blitt sterkere? Hva tror du? :happy: Jeg synes i allefall ikke at den blir svakere!:D Hadde håpet på enda sterkere strek men må vel bare være tolmodig et par dager til? :smiley-angelic002

Sterkere absolutt[emoji7] så bra du har mange tester liggende, da er det bare å kjøre på og teste morgen og kveld fremover[emoji4] hvisker gratulerer[emoji173]️

Vis vedlegget 239077

Ja;) Nederste tatt i dag. Testene er fortsatt svake, men tror kanskje streken har blitt sterkere? Hva tror du? :happy: Jeg synes i allefall ikke at den blir svakere!:D Hadde håpet på enda sterkere strek men må vel bare være tolmodig et par dager til? :smiley-angelic002

Syns de ser sterkere ut for hver dag jeg! Håper du får mye sterkere om noen dager ❤ Perfekte julegaven

Å nei [emoji30] Så trist! [emoji173] Tanta har jo ikke kommet enda og hvis egget festet seg 11 dpo så er det fortsatt for tidlig å teste [emoji1] Umulig å si ang festedipp pga progesteronstøtten så jeg håper for deg enda [emoji8]

Vil tro tempen går ned snart, slutter med p.støtten etter idag! Får se om jeg tar noen fler eller bare venter på heksa[emoji849]

Back
Topp