❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

8 dpo er tidlig[emoji4] Gi det noen dager[emoji1][emoji256]

Gjør d[emoji6] Fikk positiv test 8 dpo med forrige barn, så har på en måte forventet det skulle skje neste gang også[emoji849] Har lutealfase på 11 dager, så trenger "heldigvis" ikke vente så lenge[emoji12]

Negativ test i dag tidlig... Tester ikke igjen før lille julaften. Har fremdeles et lite håp om at jeg kanskje hadde eggløsning på mandag 11 i stedet for søndag 10 og at jeg dermed var for tidlig ute med testingen. Vanskelig dette her! PP1, men har ventet på eggløsning siden juli så det FØLES som PP5 :(

Jeg får ikke helt oppdatert meg på alle [emoji15]
Gratulerer til alle med positiv test [emoji173] Og stor klem til de med heksa [emoji170]

Gratulerer til alle med 2 streker :Heartred
Selv er jeg 12DPO med negative tester og litt brunt på papiret idag, så må nok forberede meg på en ny PP. :(
God jul alle sammen :santa

Negativ test i dag tidlig... Tester ikke igjen før lille julaften. Har fremdeles et lite håp om at jeg kanskje hadde eggløsning på mandag 11 i stedet for søndag 10 og at jeg dermed var for tidlig ute med testingen. Vanskelig dette her! PP1, men har ventet på eggløsning siden juli så det FØLES som PP5 :(

Det var lenge å vente! Får du hjelp med å få eggløsning da?

Det var lenge å vente! Får du hjelp med å få eggløsning da?
Lei negative tester. Orker ikke tre, fire stykker før jul. Hvis jeg venter til lille julaften er resultatet mye sikrere :)

Ingen hjelp med eggløsning, men positiv EL-test søndag 10. pluss at alt EL-slim forsvant i løpet dagen. Helt sikker på EL-dato kan jeg ikke være. Sover så ustabilt at jeg har gitt opp temping :rolleyes:

Da har jeg oppdatert. Hvordan går det med dere som har hatt IKM?

Jeg kan settes på TR! Ble en kort syklus på 29 dager denne runden! Håper neste blir litt lenger, for hvis ikke står forsøket i fare ved at syklusen starter i feil uke[emoji51]

Jeg kan settes på TR! Ble en kort syklus på 29 dager denne runden! Håper neste blir litt lenger, for hvis ikke står forsøket i fare ved at syklusen starter i feil uke[emoji51]

Æsj, dumme heksa :wtf:
Selv sitter jeg med intense smerter nå. Måtte det bli siste gang på veldig lenge!!

Uff:( Jeg krysser virkelig at jeg har for at syklusen din holder seg som normalt fremover[emoji173]️

Æsj, dumme heksa :wtf:
Selv sitter jeg med intense smerter nå. Måtte det bli siste gang på veldig lenge!!

Her også!! Må komme minst en gang til her da, så jeg får starta med ivf-forsøket i januar[emoji23]

Back
Topp