❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Jeg vil ønske dere alle en riktig God Jul![emoji319] Om det ikke ble deres mnd denne pp, så ønsker jeg virkelig at 2018 skal bli deres år[emoji173]️ Ha en fin juletid og ett Godt nytt år!

Ingen positiv test og ingen TR :( IKM i dag (12 dagers lutealfase).. tviler på at det ble noe julegave i magen i år. God jul alle sammen! [emoji173]️

Jeg ser en svak strek, men vanskelig å si om den er grå eller rosa[emoji87] håper den blir sterkere og at tr holder seg unna[emoji173]️
Krysser fingrene for det, tr har ikke ankommet :) forsinket i juletrafikken, eller så har hun ikke planer om å komme ;)

Blir litt gal nå. Testet ikke etter el denne måneden da jobb gjorde at vi strengt tatt ikke hadde mange muligheter. Ut fra tidligere sykluser (som er 32 +/- 2 dager) så skulle el vært 7 desember. Har ganske tydelige symptomer rundt el, men denne gangen kom symptomene både rundt den 7. og den 14. Egentlig ikm torsdag som var, men då mulig ikm 28. Null tr og negative tester så langt :/ Hatt mensmurringer siden tirsdag. Pleier bare få mensmurringer 1-2 dager før tr kommer. Klamrer meg fast i et bittelite håp om gode sædceller som har overlevd helt til forsinket el og at testene blir positiv de nærmeste dagene. Neste måned blir det vært fall el testing uansett dersom spiren ikke sitter nå! Blir tullete av denne ventingen og usikkerheten

Kjære flotte damer her inne! Siste dag i uke 51, selveste julaften! Ønsker dere alle en fredfull jul og et godt nytt år:greet008 Gratulerer til alle gravide- Lykke til videre alle dere det ikke klaffet for denne gangen, håper spiren sitter neste pp!:love017

Kjære flotte damer her inne! Siste dag i uke 51, selveste julaften! Ønsker dere alle en fredfull jul og et godt nytt år:greet008 Gratulerer til alle gravide- Lykke til videre alle dere det ikke klaffet for denne gangen, håper spiren sitter neste pp!:love017

God jul til deg, og alle dere andre[emoji173]️ her er det over ei uke siden positiv test, men har ingen symptomer. Får vel bare være glad til, men man lurer jo på om alt er som det skal være! For dere som det ikke klaffet for, håper jeg det klaffer første pp i det nye året[emoji92]

Kan nok sette meg på TR. Den har ikke kommet enda, men den er på vei. Tempen forteller det :)

Kjenner mensen-murringer i magen, så den kommer nok i løpet av dagen eller morgendagen [emoji46]

Her kom TR på sjølvaste julaften ;) Bedre lykke i 2018! God jul alle sammen [emoji173]️

Her også kom tr på forventet dag, selveste julaften! Gratulerer så mye til alle gravide, og bedre lykke neste mnd for oss andre.
Riktig god jul alle sammen[emoji1335][emoji319]

TR kom i dag 25/12!
Gratulerer til alle med pos test :D
Lykke til i neste pp alle andre :D

FDCFDD8F-80EC-4615-B4D9-4FA10F132B84.jpeg
Jeg kan settes på gravid <3

Back
Topp