Gratulerer så mye til dere med positive tester!! [emoji2] Lykke til videre! [emoji5][emoji256]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heisann, der begynte jeg plutselig å fossblø gitt! Jaja, da kan jeg settes på TR; 4 dager før tida [emoji849] God jul, alle sammen! Satser på et positivt 2018 for alle oss som fortsatt venter på 2 streker [emoji173]️
Blankere enn blankest test her, 11/12 dpo! Så ingen ventespire her[emoji20][emoji20]
Det der er ikke greit altså. Var så klar for å sende deg til et termimforum
Blankere enn blankest test her, 11/12 dpo! Så ingen ventespire her[emoji20][emoji20]
Var klar for det jeg også, men var også forberedt på at det ikke ville gå[emoji57] så jeg er ikke overrasket! Får krysse fingrene for November 2018 jeg tror jeg!
Æsj jeg som hadde en så god følelse[emoji17]
Sender deg en ekstra god klem[emoji173]️
Du tror ikke det er mulighet for september 2018?
Det hadde blitt nå[emoji5] oktober blir veldig lite sannsynlig, for da skal jeg ta scratching før forsøket som starter i slutten av Januar! Og da blir et evt befruktet egg mest sannsynlig skrapa ut[emoji12]
Da er vi i samme båt klem til deg!Blankere enn blankest test her, 11/12 dpo! Så ingen ventespire her[emoji20][emoji20]
Da er vi i samme båt klem til deg!
7 dpo, så var kanskje unødvendig å ta test, men nå er jeg hvertfall i gang[emoji12] Så får vi se om d blir 2 streker senere eller om d blir ny pp.
Nå har jeg våknet mange gangen ila denne natta. Jeg bruker aldri å ha søvnproblemer eller våkne på natta.. Våknet nå sist for en time siden å klarer ikke finne roen å sovne.. Tror det er litt vel mye tanker i hodet mitt om dagen
Tatt ny test?[emoji51]
7 dpo, så var kanskje unødvendig å ta test, men nå er jeg hvertfall i gang[emoji12] Så får vi se om d blir 2 streker senere eller om d blir ny pp.