Æsj, kvalmen er romjulssyke. Nå spotter jeg, og da kommer vel tanta for fullt ila dagen. Ja, ja, da kan jeg i hvert fall drikke godt til maten resten av jula og på nyttår.
Kjedelig å bli syk da. Får telle ned til ny pp i januar [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, kvalmen er romjulssyke. Nå spotter jeg, og da kommer vel tanta for fullt ila dagen. Ja, ja, da kan jeg i hvert fall drikke godt til maten resten av jula og på nyttår.
Jeg fikk negativ på den 10dpo hvis det er rfsu med følsomhet på 25... 11dpo fikk jeg positiv digital som også har følsomhet på 25 så ville prøvd igjen imorgen [emoji4]Synes testen min burde ha blitt tydeligere i dag dersom jeg hadde vært gravid. Ååh, i går kveld var jeg helt sikker på at jeg var det! Herja og styra i magen og var så kvalm at jeg måtte ta kvelden. Men da var det sikkert bare pga fråtsing av julematen Er redd det kanskje ble kjemisk i denne pp også, for utfra symptomer og tester har jeg egentlig vært sikker på klaff Testen fra i dag ser ganske negativ ut, syntes dere ikke? 10dpo Vis vedlegget 239387
Jeg fikk negativ på den 10dpo hvis det er rfsu med følsomhet på 25... 11dpo fikk jeg positiv digital som også har følsomhet på 25 så ville prøvd igjen imorgen [emoji4]
Har ikke så mye erfaring med A1 men jeg fikk svake positive med babyplan fra 9dpo, og de har variert såpass at jeg nesten har mista troa noen ganger. Så ingen grunn til å gi opp håpet altså! Krysser fingrene [emoji4]Ja, riktig, er den testen! Fikk svak strek i går på a1 testen. Er den mer sensitiv tror du? Men takk for oppmuntring. Da holder jeg motet oppe et par dager til
Dagens test. 10 dpo. Kan den ikle bare bli sterk positiv, eller blenda?????
Det er en stav som jeg har demontert [emoji4] så har bare tisset på den [emoji4]Er det bare meg eller ser det ut som om testen er dyppet over max?[emoji848]
Men jeg ser en svaaak strek da [emoji3]
Det er en stav som jeg har demontert [emoji4] så har bare tisset på den [emoji4]
Klarte ikke å vente idag, mest pga at det er tidligtest og ifølge natural cycles er jeg fem dager før TR, er på 7DPO bare [emoji23]
En soleklar nay [emoji18]
Gratulerer og god jul til deg og dine [emoji173]Tatt ikveld 8dpo! [emoji5]️[emoji5]️[emoji5]️ Med det sier jeg god jul! [emoji173]️Vis vedlegget 239311
Så fantastisk [emoji173]Daa hoppet jeg i det og tok digital! Hadde ikke helt trua pga svake tidligtester, men jaggu [emoji3] også på julaften! [emoji318][emoji319]
Ønsker alle dere andre masse lykke til med testingen de neste dagene og håper mange blir med over til september etterhvert [emoji4][emoji173]
Det er sååå vanskelig å ikke teste!
Har du testa da?8 DPO, føler meg ikke gravid altså... utenom sterk urinlukt og tykk utflod (sorry detaljer)
Ønsker så veldig en spire i magen nåå...