Tusen takk! Krysser fingrene for at du kommer etter på nyttårsaften altså! [emoji1][emoji173]Gratulerer så mye! Håper å komme etter på selveste nyttårsaften
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Krysser fingrene for at du kommer etter på nyttårsaften altså! [emoji1][emoji173]Gratulerer så mye! Håper å komme etter på selveste nyttårsaften
For en perfekt julegave gratulerer så masse!!Daa hoppet jeg i det og tok digital! Hadde ikke helt trua pga svake tidligtester, men jaggu [emoji3] også på julaften! [emoji318][emoji319]
Ønsker alle dere andre masse lykke til med testingen de neste dagene og håper mange blir med over til september etterhvert [emoji4][emoji173]
Tusen takk for det [emoji173] Passet veldig bra idag altså, beste julegaven! [emoji1]For en perfekt julegave gratulerer så masse!!
Har du flere? Så dum test! [emoji13]Dårlig gjort med defekt test når jeg har holdt meg i 6 1/2 time
Testemoroa har begynt her, gikk friskt ut i dag (8 DPO) og fikk kritthvit test m/25 i sensitivitet [emoji1] må flire litt av meg selv, for optimismen er det ikke noe å si på! Prøver igjen om noen få dager. Men da kommer jeg ihvertfall til å kose meg med litt vin i kveld [emoji4]
Har flere ja, men da må jeg holde meg noen timerHar du flere? Så dum test! [emoji13]
Dårlig gjort med defekt test når jeg har holdt meg i 6 1/2 time
Denne fikk jeg. Synes ikke jeg ser noe strek på bilde.
Ganske god til å holde meg får se hvor lenge jeg greier å holde meg igjenKjempeteit! Åssen klarer du å holde deg så lenge? Haha!
Håper jo det er noe, men blir ikke sjokkert om det ikke er noe.Syns jeg kan skimte noe men vet ikke hva : spennende!
Jeg kan settes på tr, hun dukket opp i dag, dritt tante![emoji85]
Riktig god jul alle sammen[emoji319][emoji1335]
Daa hoppet jeg i det og tok digital! Hadde ikke helt trua pga svake tidligtester, men jaggu [emoji3] også på julaften! [emoji318][emoji319]
Ønsker alle dere andre masse lykke til med testingen de neste dagene og håper mange blir med over til september etterhvert [emoji4][emoji173]
Tusen takk [emoji173]Gratulerer! [emoji2]