Det er one step 10 mlu. Nå har jeg 1 test igjen, og den skal jeg vente med i noen dager.Det er da noe der også? Er det tidlig test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er one step 10 mlu. Nå har jeg 1 test igjen, og den skal jeg vente med i noen dager.Det er da noe der også? Er det tidlig test?
Syns jeg kan skimte noe der, hvor mange dpo?Denne fikk jeg. Synes ikke jeg ser noe strek på bilde.
9 dpo om el var når jeg tror, så enda tidlig. Streken var litt sterkere når den var fersk. Men da sto svigersøster opp, så fikk ikke tatt bilde.Syns jeg kan skimte noe der, hvor mange dpo?
Da er det bare å holde humøret oppe, mine er også veldig svake 9dpo [emoji4]9 dpo om el var når jeg tror, så enda tidlig. Streken var litt sterkere når den var fersk. Men da sto svigersøster opp, så fikk ikke tatt bilde.
Ja er kjempespennende og kjempeskummelt på samme tid! Også skal man jo prøve å ikke stresse heller, men det er jo kjempevanskelig [emoji50]
Streken blir bare sterkere og sterke hvertfall har aldri fått positv test før, så usikker på digital! Kanskje noen andre har noen erfaring? Men tror jeg sier gratulerer til degJa, her er mine tester de tre siste dagene, fikk altså negativ digital igår kveld... ville dere turt å prøve en digital (25 mlu) idag da? Skulle liksom være julegave til mannen som ikke tror på streker...
Strekene synes litt bedre i virkeligheten, ser at de øverste nesten er usynlige på bildet.
Gjorde forsøk på et litt bedre bilde...
Gratulerer hvor mange dpo er du i dag?Test til høyre for tre dager siden, så i går og den til venstre i dag. Tar et lavt gledeshyl inni meg og håper den fortsetter å bli sterkere. God jul flotte damer, håper det blir mange fine streker i julegaver til dere alle [emoji173]️
Takk! Litt usikker faktisk, men tror det er 9dpo i dag [emoji4] blir å ta en digital om et par dagerGratulerer hvor mange dpo er du i dag?
Tusen takk! [emoji173] Håper det er reelt, men ser jo at de blir sterkere [emoji1]Streken blir bare sterkere og sterke hvertfall har aldri fått positv test før, så usikker på digital! Kanskje noen andre har noen erfaring? Men tror jeg sier gratulerer til deg
Uffda.[emoji53] Men som mange andre sier her, er ikke håpet over før tr kommer! Sist jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer, så man kan ikke bare stole på de. [emoji6] Her har jeg fortsatt ømme brystvorter og mensmurring, men har kanskje på følelsen at tr er på veg. Håper jeg tar feil da! [emoji5]Stikkingen/murringen i magen var der ikke igår, og ikke idag heller, så langt. Brystvortene er heller ikke like ømme lenger.... mistet alt håp
Var sikkert bare noe hormonkluss for min del. IKM 31.12....
Daa hoppet jeg i det og tok digital! Hadde ikke helt trua pga svake tidligtester, men jaggu [emoji3] også på julaften! [emoji318][emoji319]
Ønsker alle dere andre masse lykke til med testingen de neste dagene og håper mange blir med over til september etterhvert [emoji4][emoji173]
Daa hoppet jeg i det og tok digital! Hadde ikke helt trua pga svake tidligtester, men jaggu [emoji3] også på julaften! [emoji318][emoji319]
Ønsker alle dere andre masse lykke til med testingen de neste dagene og håper mange blir med over til september etterhvert [emoji4][emoji173]
Gratulerer så mye!!!! [emoji1]Daa hoppet jeg i det og tok digital! Hadde ikke helt trua pga svake tidligtester, men jaggu [emoji3] også på julaften! [emoji318][emoji319]
Gratulerer så mye! Håper å komme etter på selveste nyttårsaftenDaa hoppet jeg i det og tok digital! Hadde ikke helt trua pga svake tidligtester, men jaggu [emoji3] også på julaften! [emoji318][emoji319]
Tusen takk! [emoji173]Hærregud så godt! Gratulerer så masse til deg[emoji8] Og ei riktig god lykkelig jul [emoji7]
Håper jeg får en sånn på nyttårsaften jeg.. [emoji849]
Ja, nå ble han endelig overbevist og veldig rørt og glad [emoji3] Tusen takk!Grattis [emoji4]
Nå er vel mannen overbevist? [emoji6]
Tusen takk! [emoji173]Gratulerer så mye!!!! [emoji1]