❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Jeg er i pp1 etter SA. Ventet en mens før vi prøvde igjen. Ble gravid 3pp sist. Hadde ikke noen symptomer jeg la merke til sist jeg var gravid. Etter jeg sluttet på p-piller i sommer har jeg ikke merket noe spesielt mønster av symptomer i syklusen desverre. Men føler det er noe annerledes denne gangen. Mistet allikevel litt håpet etter negativ test i dag. Ønsket er mye mye sterkere nå etter SA![emoji22] Men morsomt at vi har helt like symptomer nå[emoji1] Har også en rar slags kvalmelignende følelse nederst i magen som blander seg med murringen, det har jeg aldri hatt før.

Det skjønner jeg! :) Masse lykke til til deg! :Heartred
Ja, jeg og syns det var morsomt. Kanskje et tegn på at det er noe mer? :woot:
Kan kjenne meg igjen i den kvalmende følelsen som du beskriver. Den kommer og går, et par ganger i løpet av dagen. Men ikke hver dag.
Blir spennende å se om du får positiv test etter hvert.

Jeg føler INGEN av mine vanlige rett før mens-symptomer. Jeg har ikke ømme pupper, jeg har ikke murringer, jeg spotter ikke, jeg er ikke fysen på sjokolade. Hva skjer? Åååh... HÅPER! [emoji1384]‍♀️

Mistenker at vi bomma på EL..

Vedlegg

• 20171223_080903.jpg
    20171223_080903.jpg
    807,7 KB · Visninger: 112
Det skjønner jeg! :) Masse lykke til til deg! [emoji813]red
Ja, jeg og syns det var morsomt. Kanskje et tegn på at det er noe mer? :woot:
Kan kjenne meg igjen i den kvalmende følelsen som du beskriver. Den kommer og går, et par ganger i løpet av dagen. Men ikke hver dag.
Blir spennende å se om du får positiv test etter hvert.
Takk[emoji4] Ja dette blir spennende. Masse lykke til til deg også[emoji1]

Jeg gadd ikke å teste i dag 10 dpo etter negativ i går:shifty: er så nedtur med hvite tester. Tar en i morgen tidlig i stedet. Har fått vonde pupper nå og litt mensenmurringer i magen, men pleier ikke få mensenmurringer før mye nærmere IKM, og det er ikke før på torsdag:wacky:

6 DPO allerede, syns de siste dagene har gått fort oppi all julestria [emoji7] Håper de neste 6 dagene før testing gjør det også[emoji16]

Når jeg først har begynt på testekjøret er det bare å holde det gående :p Synes jeg ser en nesten usynlig strek på testen jeg tok nå, hva tror dere? :pompus: Ikke tidlig test, 8dpo.
20171223_153605.jpg

Back
Topp