❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

58ea6c700466c7ead07b1d30169f3a19.jpg

Negativ i dag[emoji20] Testet med a1. Er ca 12dpo og 4 dager før IKM. Vet det fortsatt er tidlig, men nå slipper jeg å innbille meg ting. Var helt sikker på å få positiv, for i går fikk jeg noe som lignet el slim. Har også hatt en rar ulmende kvalmefølelse nederst i magen, ømme brystet og vært sulten hele tiden. De første dagene etter det jeg trodde var el hadde jeg stikkinger nederst i magen. Jeg har ikke tempet, men tatt el test og sett symptomene på el tidligere, men kan jo være det ikke kom noe[emoji26]

Last edited:

Negativ i dag[emoji20] Testet med a1. Er ca 12dpo og 4 dager før IKM. Vet det fortsatt er tidlig, men nå slipper jeg å innbille meg ting. Var helt sikker på å få positiv, for i går fikk jeg noe som lignet el slim. Har også hatt en rar ulmende kvalmefølelse nederst i magen, ømme brystet og vært sulten hele tiden. De første dagene etter det jeg trodde var el hadde jeg stikkinger nederst i magen. Jeg har ikke tempet, men tatt el test og sett symptomene på el tidligere, men kan jo være det ikke kom noe[emoji26]
Håper du får to streker om noen dager!!:Heartred

ec91d12fe3a49256f100a9b6f9c7146c.jpg

100 % negativ test i dag 10 dpo, og «festeblødningen» fra 8 dpo vil ikke gi seg. Blir ikke mer, blir ikke mindre. Har aldri hatt så tidlig spotting i syklus før. Akkurat nå føles det som om jeg aldri kommer til å bli gravid[emoji174]
Fortsatt tidlig da, ikke gi opp!

Er det ikke antydning til strek på den nederste der? [emoji848]

Vet ikke. Syns ikke jeg ser noe på dem[emoji53] mistet egentlig håpet på denne syklusen nå. Sitter her med masse mensmurringer nå. [emoji53]
Åh [emoji17] Men håpet er vel ikke ute før tr faktisk kommer da! Men skjønner godt hvordan du føler det... [emoji173]

Hmm, syns jeg kan skimte noe her jeg [emoji28][emoji848] 9dpo... Når kan man ta digital egentlig? Hvis dette utvikler seg? Må nesten ha den digitale til gaven til sambo og det må jo bli senest julaften, 11dpo...
a7e6913caf026abfdc79ee7d43671112.jpg

Enig, skimter noe der. Prøv digital på morgenen julaften du, så er du sikker[emoji2] Kanksje du tar ny strimmel i morgen også? Og du, takk for trøst[emoji173]️

Åh [emoji17] Men håpet er vel ikke ute før tr faktisk kommer da! Men skjønner godt hvordan du føler det... [emoji173]
Ja du har rett. Men nå antar jeg at den er negativ på ikm istedenfor å regne med at den er positiv. Da blir ikke skuffelsen like tung hvis det ikke gikk[emoji53] Men tusen takk for oppmuntringen. Jeg håper inderlig at du har rett! [emoji5] [emoji5]

Hmm, syns jeg kan skimte noe her jeg [emoji28][emoji848] 9dpo... Når kan man ta digital egentlig? Hvis dette utvikler seg? Må nesten ha den digitale til gaven til sambo og det må jo bli senest julaften, 11dpo...
a7e6913caf026abfdc79ee7d43671112.jpg

Jeg ser noe :wideyed: Spennende! Håper på sterke strek de nærmeste dagene!

Enig, skimter noe der. Prøv digital på morgenen julaften du, så er du sikker[emoji2] Kanksje du tar ny strimmel i morgen også? Og du, takk for trøst[emoji173]️
Tar nok helt sikkert ny strimmel både ikveld og i morgen [emoji28] Har bare en digital så er kanskje lurt å vente til julaften... men å holde dette hemmelig i to dager blir verre...

Ja du har rett. Men nå antar jeg at den er negativ på ikm istedenfor å regne med at den er positiv. Da blir ikke skuffelsen like tung hvis det ikke gikk[emoji53] Men tusen takk for oppmuntringen. Jeg håper inderlig at du har rett! [emoji5] [emoji5]
Ja er nok bedre å eventuelt bli positivt overrasket [emoji4] Her har det verste vært at kroppen har gitt ulike symptomer i hver pp og lurt meg til å få forhåpninger. Så har ikke turt å tro på det denne gangen heller selv om jeg innerst inne har følt meg litt mer sikker enn de andre gangene...

Kjenner meg igjen i det. Er bare 3dpo i dag, kjenner også på testetrangen og symptomjakten er i gang. [emoji23] Håper jeg klarer å holde meg til 10dpo med å teste,men tviler. :)

Tviler selv [emoji28] er 10 dpo 3. juledag, kan vel nesten garantere at jeg kommer til å teste før det. Skal prøve å vente i dag og i morgen da hvertfall, men kanskje teste julaften [emoji15][emoji1]

Back
Topp