❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Jeg testet idag, ble negativ men hadde vel ikke ventet annet 8dpo [emoji28] men imorgen blir jeg skuffa hvis det ikke er noe! [emoji28]
9 DPO selv i morgen og da ryker første test :D Men har ikke IKM før neste torsdag, er jo fortsatt ganske tidlig! Meeen håper jo på strek :rolleyes:

9 DPO selv i morgen og da ryker første test :D Men har ikke IKM før neste torsdag, er jo fortsatt ganske tidlig! Meeen håper jo på strek :rolleyes:
Tror ikke jeg fikk positiv før ca 11dpo med barn nr 2 faktisk og jeg testet fra ganske tidlig da også, men føler det var seint... lurer på om de testene var noe mindre følsomme enn babyplan også... fordelen med å teste tidlig er jo at spenningen varer litt lenger [emoji28] Lykke til imorgen [emoji4]

Tror ikke jeg fikk positiv før ca 11dpo med barn nr 2 faktisk og jeg testet fra ganske tidlig da også, men føler det var seint... lurer på om de testene var noe mindre følsomme enn babyplan også... fordelen med å teste tidlig er jo at spenningen varer litt lenger [emoji28] Lykke til imorgen [emoji4]
Ja, får ikke miste håpet med negativ test 9 DPO, men merker testetrangen blir stor når man henger her inne og ser noen teste positivt veldig tidlig:p Blir noen spennende dager fremover i denne gruppen :D

Noen som har erfaring med gtestene fra LloydPharmacy? Er de kjent for skyggestreker??

Ja, skal på den knøttlille familiehytta, og vi vil ikke at familien skal finne ut av noe helt enda. Det er ikke umulig å teste, men blir veldig vanskelig.
Skjønner[emoji53] Vi skal kanskje også til familie under IKM, men tror jeg skal klare å teste uansett. Med mindre jeg sprekker og tester før

Er 4DPO i dag og har siden i går starta å kjenne kløe i brystene, noe som var første tegn forrige gang [emoji848] noen andre som har kjent noen tegn så tidlig?

ec91d12fe3a49256f100a9b6f9c7146c.jpg

100 % negativ test i dag 10 dpo, og «festeblødningen» fra 8 dpo vil ikke gi seg. Blir ikke mer, blir ikke mindre. Har aldri hatt så tidlig spotting i syklus før. Akkurat nå føles det som om jeg aldri kommer til å bli gravid[emoji174]

Første test 9 dpo i dag! Blenda:rolleyes:

Vedlegg

• 17CFB26D-3C3D-476C-912A-B8B66E43F221.jpeg
    17CFB26D-3C3D-476C-912A-B8B66E43F221.jpeg
    181,8 KB · Visninger: 90
ec91d12fe3a49256f100a9b6f9c7146c.jpg

100 % negativ test i dag 10 dpo, og «festeblødningen» fra 8 dpo vil ikke gi seg. Blir ikke mer, blir ikke mindre. Har aldri hatt så tidlig spotting i syklus før. Akkurat nå føles det som om jeg aldri kommer til å bli gravid[emoji174]
Fortsatt tidlig, ikke minsr håpet ennå:Heartred

Nå begynner testetrangen å melde seg [emoji85] hadde planer om å bare fokusere på julen og ikke tenke på testing, men det er ikke så lett altså. Er bare 7 dpo på julaften, så det er ikke noe vits å teste før neste uke har begynt å «finne» tegn, men det er sikkert bare i hodet mitt [emoji28]

Nå begynner testetrangen å melde seg [emoji85] hadde planer om å bare fokusere på julen og ikke tenke på testing, men det er ikke så lett altså. Er bare 7 dpo på julaften, så det er ikke noe vits å teste før neste uke har begynt å «finne» tegn, men det er sikkert bare i hodet mitt [emoji28]
Kjenner meg igjen i det. Er bare 3dpo i dag, kjenner også på testetrangen og symptomjakten er i gang. [emoji23] Håper jeg klarer å holde meg til 10dpo med å teste,men tviler. :)

Back
Topp