Dagens tester (de to øverste) er klart svakere enn de jeg tok i gårkveld.. Da var det nok en kjemisk [emoji22
Det er veldig mange som får sterkere test på ettermiddag/lveld. Ikke mist håpet, ta en ny test i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens tester (de to øverste) er klart svakere enn de jeg tok i gårkveld.. Da var det nok en kjemisk [emoji22
Hm! Ser fortsatt strek. Kanskje du er av de hvor det slår ut sterke på ettermiddagen? Krysser fingrene for sterke streker. Ingen TR, fortsatt håpDagens tester (de to øverste) er klart svakere enn de jeg tok i gårkveld.. Da var det nok en kjemisk [emoji22]
jeg tok den i negativ, og den er negativLitt utydelig bilde, men så hvit ut! men tidlig ennå som du sier
Får holde motet oppe, veldig tidlig ennå! Har en følelse at jeg går på en testesmell i morgen 8 DPOjeg tok den i negativ, og den er negativ
Har positiv eggløsningstest også forresten. 12 dpoJeg blir sprø. Den øverste fra idagtidlig kl 9, svakere enn gårsdagens som jeg tok på kvelden.. Den nederste tok jeg nå, den sterkeste jeg har fått hittil. Er der virkelig mulig å få sterkere strek 3 timer etter morgenurin? Tror dere denne slår ut på digital om jeg drar å kjøper en nå? I år blir det noen spinkle julegaver, for dette er dyrt... [emoji23]
Veldig tydelig strek på siste da Kan jo være litt forskjellige fargestoffer, men vil jo tro at du kan få positiv digital med den nederste streken der Sier forsiktig gratulerer jeg!!Jeg blir sprø. Den øverste fra idagtidlig kl 9, svakere enn gårsdagens som jeg tok på kvelden.. Den nederste tok jeg nå, den sterkeste jeg har fått hittil. Er der virkelig mulig å få sterkere strek 3 timer etter morgenurin? Tror dere denne slår ut på digital om jeg drar å kjøper en nå? I år blir det noen spinkle julegaver, for dette er dyrt... [emoji23]
Jeg blir sprø. Den øverste fra idagtidlig kl 9, svakere enn gårsdagens som jeg tok på kvelden.. Den nederste tok jeg nå, den sterkeste jeg har fått hittil. Er der virkelig mulig å få sterkere strek 3 timer etter morgenurin? Tror dere denne slår ut på digital om jeg drar å kjøper en nå? I år blir det noen spinkle julegaver, for dette er dyrt... [emoji23]
Gratulerer så mye!!!Da var det ingen tvil lenger [emoji173]️ Uvirkelig etter tre vanskelige år!! Tusen takk for gratulasjonene [emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer så mye! Vel fortjent Håper spiren klorer seg fast i 9 mndDa var det ingen tvil lenger [emoji173]️ Uvirkelig etter tre vanskelige år!! Tusen takk for gratulasjonene [emoji173]️[emoji173]️
WoohooDa var det ingen tvil lenger [emoji173]️ Uvirkelig etter tre vanskelige år!! Tusen takk for gratulasjonene [emoji173]️[emoji173]️
Da var det ingen tvil lenger [emoji173]️ Uvirkelig etter tre vanskelige år!! Tusen takk for gratulasjonene [emoji173]️[emoji173]️
Her spottes det, men tror virkelig ikke det er mensen. Er helt rosa/ kobberrødt på farge, og jeg spotter alltid brunt. Er 8 dpo i dag, og ventet ikke mensen før om en uke.
Festeblødning kanskje? [emoji846]
Det er det jeg håper at det er. Nekter å tronat det er mensen. Syns kroppen kjennes annerledes ut denne pp, så har fremdeles håp.
Fantastisk! Gratulerer!Da var det ingen tvil lenger [emoji173]️ Uvirkelig etter tre vanskelige år!! Tusen takk for gratulasjonene [emoji173]️[emoji173]️