Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen skal teste i morgen tidlig? venter litt selv, men gøy å se andre teste (må tilfredstille testetrangen min som har dukket opp veldig sterkt)
Åå, den er vanskelig men kan nok være litt tidlig for 25 lU/ml ja føler dagene går litt fort nå før jul i forhold til tidligere mnd i DPO-land, men jo nærmere jeg kommer jo mer utålmodig blir jegEr liiiivredd for å havne på testesmell i natt, da er jeg 8 dpo. Vi har så tilfeldigvis graviditetstester på jobb rett ved siden av toalettet, så det blir vanskelig å motstå[emoji85] Men er jo bare tåpelig å bruke de testene, fordi de er på 25 IU/ml[emoji87]
Tester på doen på jobb?? Hva? Fortell mer! [emoji14]Er liiiivredd for å havne på testesmell i natt, da er jeg 8 dpo. Vi har så tilfeldigvis graviditetstester på jobb rett ved siden av toalettet, så det blir vanskelig å motstå[emoji85] Men er jo bare tåpelig å bruke de testene, fordi de er på 25 IU/ml[emoji87]
Det kan det være! Krysser fingrene for deg[emoji173]️
Haha, kan bli med på den! Poster i morgen tidlig.. 6dpo! Eller 5, er ikke 100% sikker på når el var!Noen skal teste i morgen tidlig? venter litt selv, men gøy å se andre teste (må tilfredstille testetrangen min som har dukket opp veldig sterkt)
Tester på doen på jobb?? Hva? Fortell mer! [emoji14]
Måtte kjøre å kjøpe en rfsu "test tidlig", så dagens 3. og 4. tester ser slik ut [emoji28] Er så spent, går bare rundt og skjelver... 11 dpo og kveldsurin [emoji120]
Hvorfor får jeg ikke dpo-telling som andre får? [emoji848]
Ahh, burde skjønt det [emoji23]Er jordmor, hehe[emoji6]
7 DPO i dag: litt murringer i magen, puppene er ømme i dag, med litt tydelige blodårer men kan jo også være sushien jeg spiste i går, og at jeg bare er skikkelig vinterblek, og at det er derfor jeg ser blodårer viktig å overanalysere alle tegn kroppen gir hvordan er det med dere andre damer i dag?
Min er i allefall bra negativ men bare 5 eller 6 dpo, så det er forventa!Haha, kan bli med på den! Poster i morgen tidlig.. 6dpo! Eller 5, er ikke 100% sikker på når el var!
Litt utydelig bilde, men så hvit ut! men tidlig ennå som du sierVis vedlegget 239112
Min er i allefall bra negativ men bare 5 eller 6 dpo, så det er forventa!