❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Noen skal teste i morgen tidlig? :D venter litt selv, men gøy å se andre teste:p (må tilfredstille testetrangen min som har dukket opp veldig sterkt:eek:)

7D2EB057-D3EE-4860-B941-7A1731D5043F.jpeg
Her er bildet av min er toppen 6 dpo, ha ha er tullerusk har glant så mye på den at det dukker opp strek og også når jeg ser på baksiden av den. Teit å begynne så tidlig å teste, men klarte jo ikke å lavær siden puppene klør og føler meg uggen. Håper jo så veldig

Noen skal teste i morgen tidlig? :D venter litt selv, men gøy å se andre teste:p (må tilfredstille testetrangen min som har dukket opp veldig sterkt:eek:)

Er liiiivredd for å havne på testesmell i natt, da er jeg 8 dpo. Vi har så tilfeldigvis graviditetstester på jobb rett ved siden av toalettet, så det blir vanskelig å motstå[emoji85] Men er jo bare tåpelig å bruke de testene, fordi de er på 25 IU/ml[emoji87]

Er liiiivredd for å havne på testesmell i natt, da er jeg 8 dpo. Vi har så tilfeldigvis graviditetstester på jobb rett ved siden av toalettet, så det blir vanskelig å motstå[emoji85] Men er jo bare tåpelig å bruke de testene, fordi de er på 25 IU/ml[emoji87]
Åå, den er vanskelig :hungry: men kan nok være litt tidlig for 25 lU/ml ja:rolleyes: føler dagene går litt fort nå før jul i forhold til tidligere mnd i DPO-land, men jo nærmere jeg kommer jo mer utålmodig blir jeg:hilarious:

Tester på doen på jobb?? Hva? Fortell mer! [emoji14]

Wooo! Gratulerer!!

Når skal jeg begynne å sette folk opp på gravid, forresten? Allerede nå, eller bør jeg vente litt? [emoji28] Jeg er ikke så rutt på dette.

Feilpost

Klør i testefingrene nå altså! Positive tester her inne allerede er jo veeeeldig spennende! Jeg er bare 3 DPO eller noe da, så det var bare å lete etter den slitne krukka med tålmodighet og smøre seg godt inn.. [emoji23]

7 DPO i dag: litt murringer i magen, puppene er ømme i dag, med litt tydelige blodårer:wideyed: men kan jo også være sushien jeg spiste i går, og at jeg bare er skikkelig vinterblek, og at det er derfor jeg ser blodårer:hilarious::hilarious: viktig å overanalysere alle tegn kroppen gir:rolleyes: hvordan er det med dere andre damer i dag?

7 DPO i dag: litt murringer i magen, puppene er ømme i dag, med litt tydelige blodårer:wideyed: men kan jo også være sushien jeg spiste i går, og at jeg bare er skikkelig vinterblek, og at det er derfor jeg ser blodårer:hilarious::hilarious: viktig å overanalysere alle tegn kroppen gir:rolleyes: hvordan er det med dere andre damer i dag?

Veldig viktig å overanalysere[emoji6] Intet nytt å melde her[emoji4]

Dagens tester (de to øverste) er klart svakere enn de jeg tok i gårkveld.. Da var det nok en kjemisk [emoji22]

5f4ac3c196cf633d69011c436e68d3ff.jpg

Back
Topp