❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Ja [emoji4] Har hatt et fryseforsøk med egg som ble befruktet og fryst ned i august. Egget har utviklet/delt seg i 5 dager før tilbakesetting, så igår var jeg det som tilsvarer 10dpo.
Ok, takk for svar! Da blir det noen spennende dager fremover. Gleder meg til å se testene dine og håper for deg :) :Heartred

6dpo og høy temp så langt! [emoji1] Kjenner jeg får forhåpninger igjen akkurat som de 3 forrige pp'ene så jeg bør vel egentlig bare roe ned [emoji38]
0094e0c3a507d054c62b74f7207a8d58.jpg

Jeg blir gal.. Tok en ny test nå, noen timer etter den forrige. Jeg synes streken er klart rosa og ikke grå som en skyggestrek? [emoji43] Alt jeg tenker på er å teste, teste og teste en gang til [emoji15]
8bb165d38bfe01da83830770ab24c687.jpg

Jeg blir gal.. Tok en ny test nå, noen timer etter den forrige. Jeg synes streken er klart rosa og ikke grå som en skyggestrek? [emoji43] Alt jeg tenker på er å teste, teste og teste en gang til [emoji15]
Helt klart sterkere :) virket lovende!

Håper det er babystrek. Ser helt klart strek :D Test på morgenurin i morgen!!

Skal gjøre det. Må ut å kjøpe en annen type test tror jeg, for disse blir jeg ikke klok på! Testen fra idagtidlig er svakere enn den jeg tok igårkveld og den jeg tok senere idag..
Ja, smart! Kan jo være litt forskjellige fargestoffer i testene! Hvor mange DPO er du igjen?:hungry:

Hei! Ny på forumet [emoji4] Jeg fikk satt inn en blastocyst 13 desember. Har begynt å teste med rfsu strimler, hva tror dere? Føler det er en skyggestrek men har aldri opplevd det før.. Tok to igårkveld og en nå.
1825b746f5cd5450ded4ea273bee715a.jpg

Dette ser jo ut som en baby strek [emoji173]️

Da fortsette juletradisjonen vår, med sykdom i jula! Største kom hjem fra bhg i går med vondt i hode og fikk feber etter vært, enda feber.. og minstemann kom så lykkelig til middagsbordet, med spy fra skulderen og nedover ryggen.... yes liksom.....

Da fortsette juletradisjonen vår, med sykdom i jula! Største kom hjem fra bhg i går med vondt i hode og fikk feber etter vært, enda feber.. og minstemann kom så lykkelig til middagsbordet, med spy fra skulderen og nedover ryggen.... yes liksom.....

Nei og nei så kjipt! Håper dere blir ferdige før jula ringes inn[emoji1317][emoji1317]

Nei og nei så kjipt! Håper dere blir ferdige før jula ringes inn[emoji1317][emoji1317]

Back
Topp