5 eller 6, så har ingen forhåpningerSyns jeg kan skimte noe Så spennende!! Hvor mange DPO?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
5 eller 6, så har ingen forhåpningerSyns jeg kan skimte noe Så spennende!! Hvor mange DPO?
Ja, når jeg først starter er det bare å fortsetteJa, la oss satse på det! Testdate 23 og kanskje 24?
Ja, det var jo ganske tidlig. Da kan mye skje 6 DPO i dag, tempen holder seg høy, så spent på de neste dagene!5 eller 6, så har ingen forhåpninger
Da var testing begynt. Synes jeg ser en anelse til strek, men kan være jeg bare ikke er våken nok
SpennendeJa, det var jo ganske tidlig. Da kan mye skje 6 DPO i dag, tempen holder seg høy, så spent på de neste dagene!
Blir gøy å se i morgen om det er noe da [emoji4]Ser noe svakt der
Ser helt klart strek håper det er babystrekHei! Ny på forumet [emoji4] Jeg fikk satt inn en blastocyst 13 desember. Har begynt å teste med rfsu strimler, hva tror dere? Føler det er en skyggestrek men har aldri opplevd det før.. Tok to igårkveld og en nå.
Hei! Ny på forumet [emoji4] Jeg fikk satt inn en blastocyst 13 desember. Har begynt å teste med rfsu strimler, hva tror dere? Føler det er en skyggestrek men har aldri opplevd det før.. Tok to igårkveld og en nå.
Så betryggende at andre ser den, hehe [emoji173]️ Veldig redd for at det bare er en skygge, evt kjemisk..
Jeg ser også en strek!
Her har pulsen økt 6-7 hakk over normal hvilepuls hver dag siden EL, og jeg håper at det er et tegn [emoji85][emoji1317]
Det skal jeg nok ja [emoji4] Skal huske å oppdatere her også.Du får kanskje teste igjen i morgen tidlig? Gleder meg til å se[emoji2]
Jeg ser også strek!Hei! Ny på forumet [emoji4] Jeg fikk satt inn en blastocyst 13 desember. Har begynt å teste med rfsu strimler, hva tror dere? Føler det er en skyggestrek men har aldri opplevd det før.. Tok to igårkveld og en nå.
Jeg ser!! så spennnede! Håper det er en babystrekHei! Ny på forumet [emoji4] Jeg fikk satt inn en blastocyst 13 desember. Har begynt å teste med rfsu strimler, hva tror dere? Føler det er en skyggestrek men har aldri opplevd det før.. Tok to igårkveld og en nå.
Samme her Håper både pulsen og tempen holder seg opp. Min hvilepuls falt med 29 slag den dagen jeg hadde EL, ikke rart jeg hadde vondt i hodet og følte meg sliten den dagen! Ser at det har vært gjennomgående de siste mnd når jeg har hatt EL.Jeg ser også en strek!
Her har pulsen økt 6-7 hakk over normal hvilepuls hver dag siden EL, og jeg håper at det er et tegn [emoji85][emoji1317]
Det håper jeg også [emoji173]️ Har prøvd i over 3 år og aldri sett antydning til strek, men har aldri prøvd disse testene før så tørr ikke bli glad helt enda, selv om jeg ser strek på alle tre testene.. [emoji55]Jeg ser!! så spennnede! Håper det er en babystrek
3 år ja! Det er lenge Da håper jeg ekstra for at det er en baby-strek for deg Er ikke så godt kjent med den prosessen du er igjennom, men betyr det at du fikk satt inn et befruktet egg 13.desember?Det håper jeg også [emoji173]️ Har prøvd i over 3 år og aldri sett antydning til strek, men har aldri prøvd disse testene før så tørr ikke bli glad helt enda, selv om jeg ser strek på alle tre testene.. [emoji55]
Ja [emoji4] Har hatt et fryseforsøk med egg som ble befruktet og fryst ned i august. Egget har utviklet/delt seg i 5 dager før tilbakesetting, så igår var jeg det som tilsvarer 10dpo.3 år ja! Det er lenge Da håper jeg ekstra for at det er en baby-strek for deg [emoji813]pink Er ikke så godt kjent med den prosessen du er igjennom, men betyr det at du fikk satt inn et befruktet egg 13.desember?