❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Hei! Ny på forumet [emoji4] Jeg fikk satt inn en blastocyst 13 desember. Har begynt å teste med rfsu strimler, hva tror dere? Føler det er en skyggestrek men har aldri opplevd det før.. Tok to igårkveld og en nå.
1825b746f5cd5450ded4ea273bee715a.jpg

Hei! Ny på forumet [emoji4] Jeg fikk satt inn en blastocyst 13 desember. Har begynt å teste med rfsu strimler, hva tror dere? Føler det er en skyggestrek men har aldri opplevd det før.. Tok to igårkveld og en nå.
Ser helt klart strek :) håper det er babystrek :)

Oi, så spennende! Syns absolutt jeg ser strek[emoji2][emoji7][emoji173]️

Jeg ser også en strek!

Her har pulsen økt 6-7 hakk over normal hvilepuls hver dag siden EL, og jeg håper at det er et tegn [emoji85][emoji1317]

Så betryggende at andre ser den, hehe [emoji173]️ Veldig redd for at det bare er en skygge, evt kjemisk..

Jeg ser også strek!

Jeg ser!! så spennnede! Håper det er en babystrek :D

Jeg ser også en strek!

Her har pulsen økt 6-7 hakk over normal hvilepuls hver dag siden EL, og jeg håper at det er et tegn [emoji85][emoji1317]
Samme her:p Håper både pulsen og tempen holder seg opp. Min hvilepuls falt med 29 slag den dagen jeg hadde EL, ikke rart jeg hadde vondt i hodet og følte meg sliten den dagen! Ser at det har vært gjennomgående de siste mnd når jeg har hatt EL.

Jeg ser!! så spennnede! Håper det er en babystrek :D
Det håper jeg også [emoji173]️ Har prøvd i over 3 år og aldri sett antydning til strek, men har aldri prøvd disse testene før så tørr ikke bli glad helt enda, selv om jeg ser strek på alle tre testene.. [emoji55]

Det håper jeg også [emoji173]️ Har prøvd i over 3 år og aldri sett antydning til strek, men har aldri prøvd disse testene før så tørr ikke bli glad helt enda, selv om jeg ser strek på alle tre testene.. [emoji55]
3 år ja!:wideyed: Det er lenge :( Da håper jeg ekstra for at det er en baby-strek for deg :Heartpink Er ikke så godt kjent med den prosessen du er igjennom, men betyr det at du fikk satt inn et befruktet egg 13.desember?

3 år ja!:wideyed: Det er lenge :( Da håper jeg ekstra for at det er en baby-strek for deg [emoji813]pink Er ikke så godt kjent med den prosessen du er igjennom, men betyr det at du fikk satt inn et befruktet egg 13.desember?
Ja [emoji4] Har hatt et fryseforsøk med egg som ble befruktet og fryst ned i august. Egget har utviklet/delt seg i 5 dager før tilbakesetting, så igår var jeg det som tilsvarer 10dpo.

Back
Topp