❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Fortsatt øm i puppene, bruker jo aldri å være det, bortsett fra når jeg er gravid. Da har det begynt tidlig med ømme pupper.. Men kun 5 dpo Idag, så er jo alt for tidlig til noe symptom.

Jeg har lyst å teste før jeg reiser på juleferie, men ifølge app er jeg bare på 9DPO på lille julaften når jeg reiser. Da er det vel like sannsynlig å få positiv som negativ?

Jeg er skikkelig glad for at disse dpo-dagene er nå rett før jul [emoji1] dagene går så fort når man har en del å gjøre, så tror denne uken kommer til å løpe av gårde [emoji4] for meg blir det testing i romjulen, er bare 7 dpo på julaften [emoji5][emoji319][emoji173]️

Jeg har lyst å teste før jeg reiser på juleferie, men ifølge app er jeg bare på 9DPO på lille julaften når jeg reiser. Da er det vel like sannsynlig å få positiv som negativ?
Ta med test. Skal også bort i julen, og her blir testene med!

Jeg er skikkelig glad for at disse dpo-dagene er nå rett før jul [emoji1] dagene går så fort når man har en del å gjøre, så tror denne uken kommer til å løpe av gårde [emoji4] for meg blir det testing i romjulen, er bare 7 dpo på julaften [emoji5][emoji319][emoji173]️

Samme her! Vi er på familiebesøk i fire dager nå, før vi skal opp på fjellet noen dager. Har masse familie å møte og ting å ordne, så har ikke tid til å tenke på meg og eventuell magespire [emoji16]

Hm, ja! men verdt å teste i tilfelle kanskje? :D

Ja, for enten blir det test lille julaften 9 dpo, eller dagen før nyttårsaften, og det er jo fire dager over IKM [emoji28] Så alternativet er egentlig teste før eller vente på mensen, og sistenevnte er sååå kjedelig.

Ja, for enten blir det test lille julaften 9 dpo, eller dagen før nyttårsaften, og det er jo fire dager over IKM [emoji28] Så alternativet er egentlig teste før eller vente på mensen, og sistenevnte er sååå kjedelig.
Ja, da er du flink i tilfelle :hilarious: kan du ikke teste der du skal?:rolleyes:

Billige-tester.no vil ha meg på testekjøret:hilarious::hilarious: fikk 10 tidligtrimler i dag + noen digitale jeg har allerede. Det får holde:rolleyes:

Vedlegg

• ED955D9C-8705-4933-BF3E-5C11E928F266.png
    ED955D9C-8705-4933-BF3E-5C11E928F266.png
    347,6 KB · Visninger: 90
Bare PP4, men kjenner at jeg blir litt utålmodig, selv om jeg vet det er innenfor normalen, og det er flere som sliter lenge med å få det til! Hva med deg? :)
Samme her faktisk, men kan ikke regne med oktober, for det var så mye som skjedde og så mye jobbing på oss begge da, at vi ikke aktivt prøvde! :D

Ja, da er du flink i tilfelle :hilarious: kan du ikke teste der du skal?:rolleyes:

Jeg tror ikke jeg tørr. Det er ekstremt lite privatliv der. Vi er seks voksne, sju barn, deler tre soverom og ett bad [emoji28] Er så fort gjort at testen blir sett i bagen eller søppelbøtten ute, og jeg har ikke lyst på spørsmål helt enda.

Back
Topp