Ja, vi må holde hverandre oppdatert. Hvilken pp er du i?Prøver å vente til lille juleaften 10 DPO Krysser fingrene for at det er noe positivt for begge ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi må holde hverandre oppdatert. Hvilken pp er du i?Prøver å vente til lille juleaften 10 DPO Krysser fingrene for at det er noe positivt for begge ja
Bare PP4, men kjenner at jeg blir litt utålmodig, selv om jeg vet det er innenfor normalen, og det er flere som sliter lenge med å få det til! Hva med deg?Ja, vi må holde hverandre oppdatert. Hvilken pp er du i?
Hm, ja! men verdt å teste i tilfelle kanskje?Jeg har lyst å teste før jeg reiser på juleferie, men ifølge app er jeg bare på 9DPO på lille julaften når jeg reiser. Da er det vel like sannsynlig å få positiv som negativ?
Ta med test. Skal også bort i julen, og her blir testene med!Jeg har lyst å teste før jeg reiser på juleferie, men ifølge app er jeg bare på 9DPO på lille julaften når jeg reiser. Da er det vel like sannsynlig å få positiv som negativ?
Jeg er skikkelig glad for at disse dpo-dagene er nå rett før jul [emoji1] dagene går så fort når man har en del å gjøre, så tror denne uken kommer til å løpe av gårde [emoji4] for meg blir det testing i romjulen, er bare 7 dpo på julaften [emoji5][emoji319][emoji173]️
Hm, ja! men verdt å teste i tilfelle kanskje?
Ja, da er du flink i tilfelle kan du ikke teste der du skal?Ja, for enten blir det test lille julaften 9 dpo, eller dagen før nyttårsaften, og det er jo fire dager over IKM [emoji28] Så alternativet er egentlig teste før eller vente på mensen, og sistenevnte er sååå kjedelig.
Samme her faktisk, men kan ikke regne med oktober, for det var så mye som skjedde og så mye jobbing på oss begge da, at vi ikke aktivt prøvde!Bare PP4, men kjenner at jeg blir litt utålmodig, selv om jeg vet det er innenfor normalen, og det er flere som sliter lenge med å få det til! Hva med deg?
Da håper jeg 4 er lykketallet til til begge toSamme her faktisk, men kan ikke regne med oktober, for det var så mye som skjedde og så mye jobbing på oss begge da, at vi ikke aktivt prøvde!
Ja, da er du flink i tilfelle kan du ikke teste der du skal?
Billige-tester.no vil ha meg på testekjøret fikk 10 tidligtrimler i dag + noen digitale jeg har allerede. Det får holde
Ja, la oss satse på det! Testdate 23 og kanskje 24?Da håper jeg 4 er lykketallet til til begge to
Da var testing begynt. Synes jeg ser en anelse til strek, men kan være jeg bare ikke er våken nok
5 eller 6, så har ikke noe forhåpninger [emoji14]Synes jeg ser noe jeg også, så spennende [emoji1] hvor mange dpo er du?
Syns jeg kan skimte noe Så spennende!! Hvor mange DPO?Da var testing begynt. Synes jeg ser en anelse til strek, men kan være jeg bare ikke er våken nok