❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Er 4 dpo og kjenner ingen symptomer annet enn murringer og stikking i eggstokkområdet. Temper denne pp så blir spennende å følge med på den om den holder seg høy :D

Fikk full influensa to dager før el kom så det ødela jo dessverre hele tempen og aksjeleggingen, men fikk lagt inn aksjer to dager før el. Håper det gikk :)

93-modell jeg. Første ungen. Hadde EL igår, tror jeg til å med kjente når egget slap, i det sekundet hadde jeg så vondt at jeg klarte ikke å gå eller sitte, var en skarp smerte i hele høna. El test var pos i går tidlig men negativ i går kveld. Er jeg i dpo idag eller imorgen tror dere??

Mannen var så sliten etter kveldsvakt i går og, så ble ikke no sengekos i går. Men ble 14,15 og 16 desember. Håper dette holder. :(

93-modell jeg. Første ungen. Hadde EL igår, tror jeg til å med kjente når egget slap, i det sekundet hadde jeg så vondt at jeg klarte ikke å gå eller sitte, var en skarp smerte i hele høna. El test var pos i går tidlig men negativ i går kveld. Er jeg i dpo idag eller imorgen tror dere??

Mannen var så sliten etter kveldsvakt i går og, så ble ikke no sengekos i går. Men ble 14,15 og 16 desember. Håper dette holder. :(

Tenker du er 1 dpo i dag[emoji4] Krysser fingrene for deg

Er 4 dpo og kjenner ingen symptomer annet enn murringer og stikking i eggstokkområdet. Temper denne pp så blir spennende å følge med på den om den holder seg høy :D

Fikk full influensa to dager før el kom så det ødela jo dessverre hele tempen og aksjeleggingen, men fikk lagt inn aksjer to dager før el. Håper det gikk :)
Temper selv første gang denne PP, så spennende å følge med på den! :D

87-modell her, prøver på nr 3 [emoji28] Har vært så utrolig sliten og trøtt siden dagen etter EL enda jeg har sovet generelt mer hver natt siden da... for tidlig for at det er et symptom tror jeg, men ga blod samme dag det begynte så er kanskje der sammenhengen ligger... er 5dpo idag, ga blod 1dpo... noen med erfaringer som blodgiver? Det var min første gang...

Det er veldig, veldig vanlig å bli trøtt og sliten etter å ha gitt blod :) Man har jo tatt vekk nesten en halv liter av blodet, som kroppen må sette i gang å erstatte[emoji5] Så bra at du gir blod[emoji1][emoji1303]

87-modell her, prøver på nr 3 [emoji28] Har vært så utrolig sliten og trøtt siden dagen etter EL enda jeg har sovet generelt mer hver natt siden da... for tidlig for at det er et symptom tror jeg, men ga blod samme dag det begynte så er kanskje der sammenhengen ligger... er 5dpo idag, ga blod 1dpo... noen med erfaringer som blodgiver? Det var min første gang...
Har gitt blod regelmessig de siste årene, og har egentlig ikke kjent så mye til det annet en på trening dagene etterpå (følte kondisen var skikkelig dårlig) men er nok helt normal :) Da jeg informerte om at jeg nå skal prøve å bli gravid, så satte de meg på "pause" fra å bli innkalt til å gi blod forresten!

Det er veldig, veldig vanlig å bli trøtt og sliten etter å ha gitt blod :) Man har jo tatt vekk nesten en halv liter av blodet, som kroppen må sette i gang å erstatte[emoji5] Så bra at du gir blod[emoji1][emoji1303]
Åja så bra, da er det sikkert derfor jeg er så sliten og trøtt da [emoji4] Fyller på igjen med jerntabletter så da blir det vel bedre etterhvert [emoji5]

Jeg fikk blod etter fødsel m/nr 2 så har lenge tenkt at jeg ville gi tilbake også! Glad for at jeg endelig fikk muligheten [emoji1]

Jeg har IKM 26.12, så venter til da.[emoji6] Mistet forrige gang, så tenker jo lengre jeg venter, jo nærmere 12 uker er jeg når jeg får vite det.
Men har tenkt på noe. Hvis det ser ut til at tr kommer rundt IKM, er det fortsatt poeng å teste? Har lest om mange som har "mensen" de første mnd av graviditet, så tenkte kanskje det var smart å teste uansett?

Jeg fikk blødning rundt forventet mens med barn nummer en. Tok g-test på IKM likevel, og den var negativ. Tre dager senere, tok jeg en test igjen (fordi blødningen stoppet etter to dager), og da var den soleklart positiv. Så jeg kommer ikke til å stole på negativ test eller blødning på IKM flere ganger. :)

Jeg fikk blødning rundt forventet mens med barn nummer en. Tok g-test på IKM likevel, og den var negativ. Tre dager senere, tok jeg en test igjen (fordi blødningen stoppet etter to dager), og da var den soleklart positiv. Så jeg kommer ikke til å stole på negativ test eller blødning på IKM flere ganger. :)
Takk for tipset! [emoji4] nå må bare denne uken gå fort!!! [emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg begynner å få typiske PMS-symptomer som kvise på haka, litt nebbete mot mannen og føler meg litt sånn ufsen. Men nå har jeg i tillegg hatt økt utflod, og det pleier jeg ikke å få før mensen, så kanskje det er noe likevel? Er på 4 dpo bare da men.

Vi la inn aksjer onsdag, torsdag og fredag, og EL skal ha vært på torsdag. Så vi håååper!

Har gitt blod regelmessig de siste årene, og har egentlig ikke kjent så mye til det annet en på trening dagene etterpå (følte kondisen var skikkelig dårlig) men er nok helt normal :) Da jeg informerte om at jeg nå skal prøve å bli gravid, så satte de meg på "pause" fra å bli innkalt til å gi blod forresten!
Ok, er sikkert varierende hvordan man reagerer da. Jeg hadde jo ikke spesielt høyt jernlager (30) men veldig bra HB (13,5) så kan jo ha hatt noe å si evt.

Var åpen om at vi prøver både på registreringen og når jeg skulle gi, og hun første sa det var ok frem til man faktisk er gravid (pos test). Hun andre var litt usikker så hun spurte og det var greit. Skal sies at jeg ventet EL etter jeg var satt opp, så ikke helt etter planen at jeg skulle være 1dpo, men uansett er ikke noe egg festet og jeg ville gjerne få gitt så var nok derfor jeg fikk lov [emoji4]

Hvordan er det med dere? :) Kjenner dere på noen symptomer ennå :D jeg er 5 DPO i dag, og kjenner ingenting:hilarious: Pleier å ha veldig ømme bryster mellom EL og IKM, men nå er det nada! Kanskje positivt tegn? :D

Jeg er bare 1 dpo [emoji846] har skikkelig ømme bryster, men pleier å ha det etter EL da [emoji5] blir en spennende uke fremover [emoji4]

Gah, har ikm den 29, og hadde el den 15, så lirer jeg på, hvorfor har ikke brystene mine blitt ømme enda?? Pleier alltid å bli det to dager etter el. Hadde positiv el test den 14, så nå lurer jeg på hva pokker som skjer

Gah, har ikm den 29, og hadde el den 15, så lirer jeg på, hvorfor har ikke brystene mine blitt ømme enda?? Pleier alltid å bli det to dager etter el. Hadde positiv el test den 14, så nå lurer jeg på hva pokker som skjer
Gravid kanskje?! :D Samme for min del, ingen tegn til det her ennå 5 DPO, og pleier også å ha det:wideyed:

Gravid kanskje?! :D Samme for min del, ingen tegn til det her ennå 5 DPO, og pleier også å ha det:wideyed:
Haha, er det jeg håper i allefall!! Men med min flaks så er det vel bare det at el er forsinka :meh: håper for oss begge. Kan jo heller ikke begynne å teste enda :D må klare å holde meg til 7 dpo.. men jeg lurer på om jeg skal teste julaften, for da er jeg 9dpo! :wacky:

Lurte litt på om gravidkvalme kjennes annerledes ut enn vanlig kvalme. Har de siste dagene vært kvalm lengre nede i magen enn vanlig. Og kvalmen har liksom blandet seg med mensmurringer. Men har ikke følt jeg må kaste opp. Har bare ulmet og gått over etter hvert. Kan jo være innbilning da[emoji85] Men hadde det 5 og 6 DPO og bittelit før i dag (8DPO)

Haha, er det jeg håper i allefall!! Men med min flaks så er det vel bare det at el er forsinka :meh: håper for oss begge. Kan jo heller ikke begynne å teste enda :D må klare å holde meg til 7 dpo.. men jeg lurer på om jeg skal teste julaften, for da er jeg 9dpo! :wacky:
Prøver å vente til lille juleaften 10 DPO :D Krysser fingrene for at det er noe positivt for begge ja :happy:

Back
Topp