❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Denne er så positiv at streken nesten brenner igjennom pinnen.[emoji23] Kan jeg regne med at eggløsning mest sannsynlig er i morgen/i natt da? Og 1 dpo er 19 desember?

2af4b4457aae0c0b23dddc120cb3d8af.jpg

Denne er så positiv at streken nesten brenner igjennom pinnen.[emoji23] Kan jeg regne med at eggløsning mest sannsynlig er i morgen/i natt da? Og 1 dpo er 19 desember?

2af4b4457aae0c0b23dddc120cb3d8af.jpg
Du må vel fortsette å teste, når testen blir negativ igjen har trolig el. vært eneste måten å være sikker er å tempe.

Hadde egentlig IKM på julaften, men pga kluss med syklusen var el på onsdag som var. Aksjer er lagt inn. IKM er da 27. eller 28. desember. Starter testinga på lille julaften. Har tatt eggløsningssprøyte, så jeg bør egentlig vente til det har gått 12-14 dager siden sprøyta. Meeeeen.... jeg kjenner med selv såpass godt at jeg klarer til dag 10:D

Lykke til med aksjeinnlegging alle sammen:happy:

Blir spennende [emoji173]️

Prøv å sende spm til moderatorene. Det ligger en tråd på dette, jeg får heller ikke redigere mine innlegg men det gjelder alle mine innlegg, refigerknappen forsvant en dag i november.

Sjekket nå, og jeg kan faktisk ikke redigere noen innlegg i det hele tatt! [emoji33]

Har prøvd fra både nettleser og mobil, ingenting funker. Skal høre med en moderator [emoji5]

Okay, jenter! Jeg kan endre igjen, og har prøvd å sett gjennom hva jeg har misset i tråden. Bare si ifra om det er noen jeg har glemt å endre eller ta med [emoji16]

Jeg er på CD21, men visstnok bare 3DPO ifølge app. Burde ikke IKM endre seg om EL blir senere enn antatt?

Okay, jenter! Jeg kan endre igjen, og har prøvd å sett gjennom hva jeg har misset i tråden. Bare si ifra om det er noen jeg har glemt å endre eller ta med
emoji16.png

Jeg er på CD21, men visstnok bare 3DPO ifølge app. Burde ikke IKM endre seg om EL blir senere enn antatt?

Jeg vil gjerne være med

Steinbukk89 - pp2 - b1 - el 11/12.12 - ikm 26.12

Okay, jenter! Jeg kan endre igjen, og har prøvd å sett gjennom hva jeg har misset i tråden. Bare si ifra om det er noen jeg har glemt å endre eller ta med [emoji16]

Dette lurer jeg på også. Jeg ser også ut til å få el en to dager senere enn antatt. Jeg har ellers hatt stabile sykluser, men det kan jo være man bare har kortere lutealfase enn 14 dager. Eller at syklusen blir et par dager lengre denne gangen. Har aldri sjekket el før nå :) Har du hatt kontroll på dine el sånn at du vet din lutealfase?

Her endra ikm seg fra 24.12 til 26.12 når el endret seg fra 11.12 til 13.12... har brukt ff og testet etter el i flere måneder så vil tro den beregner lutealfase utfra hva jeg har hatt tidligere. Hvis du ikke har brukt app lenge så kan det vel ha noe med saken å gjøre evt. :)

Dette lurer jeg på også. Jeg ser også ut til å få el en to dager senere enn antatt. Jeg har ellers hatt stabile sykluser, men det kan jo være man bare har kortere lutealfase enn 14 dager. Eller at syklusen blir et par dager lengre denne gangen. Har aldri sjekket el før nå :) Har du hatt kontroll på dine el sånn at du vet din lutealfase?

Ingen kontroll ut over å sjekke symptomer gjennom hele syklusen de siste tre mnd. Har plottet dem inn i en app, og nå bestemte appen seg for å flytte EL etter jeg hadde EL-slim ganske sent i syklus. Jeg tror at jeg begynner med tester fra nyåret for å vite mer nøyaktig.

Her endra ikm seg fra 24.12 til 26.12 når el endret seg fra 11.12 til 13.12... har brukt ff og testet etter el i flere måneder så vil tro den beregner lutealfase utfra hva jeg har hatt tidligere. Hvis du ikke har brukt app lenge så kan det vel ha noe med saken å gjøre evt. :)

Har hatt appen i tre måneder, og lagt inn symptomer hver dag, uten at den plutselig endret seg før nå.

Ingen kontroll ut over å sjekke symptomer gjennom hele syklusen de siste tre mnd. Har plottet dem inn i en app, og nå bestemte appen seg for å flytte EL etter jeg hadde EL-slim ganske sent i syklus. Jeg tror at jeg begynner med tester fra nyåret for å vite mer nøyaktig.
Jeg kjører el- testing og FF for første gang denne pp, så har ikke hatt peiling tidligere. Ganske spennende å følge med på. Tempingen har gått litt skeis de siste dagene pga sykdom og nattevåk, så spørs om jeg får bekreftet el gjennom tempingen. Lykke til videre! :)

d9555321cb5e480cf7d5bd00f13f434e.heic

Hva tror dere? Jeg syns strimmeltesten ser positiv ut, men digital sier nei[emoji22] Skal sette ovitrelle når lh nivået er på topp, men det smilefjeset kommer da aldri!!!!!

Noen erfaringer med strimmel/digital?

d9555321cb5e480cf7d5bd00f13f434e.heic

Hva tror dere? Jeg syns strimmeltesten ser positiv ut, men digital sier nei[emoji22] Skal sette ovitrelle når lh nivået er på topp, men det smilefjeset kommer da aldri!!!!!

Noen erfaringer med strimmel/digital?

Syns ikke den ser helt positiv ut den strimmelen, men nære på! Ta en ny i morgen kanskje?[emoji4]

Back
Topp