Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Positiv! Fikk å positiv el test idag, venter den ikke før på søndag, så idag blir det noe på mannen
Ja, skjønner hva du mener med annenhver dag, har mest lyst til å kjøre på hver dag i en uke for å være sikker Men er jo ikke alltid så lett å få til heller det! For meg blir det 10 DPO lille juleaftenHar liksom ikke helt troa enda. Ingen tempstigning i dag, så el enten i dag eller i morra. Føler liksom at det er lenge med to dager mellom samleie og el selvom det vel egentlig er innafor? Får prøve meg en runde i halmet morgen også, om vi får tid Blir nok testing fra 9 dpo kanskje -rundt julaften? Hva tenker du?
Ja, skjønner hva du mener med annenhver dag, har mest lyst til å kjøre på hver dag i en uke for å være sikker Men er jo ikke alltid så lett å få til heller det! For meg blir det 10 DPO lille juleaften
Håper du får til en ny runde før julebord Test-date er jeg med på!!Det er hvertfall bra for samlivet denne prøvinga,har aldri vært så gira på det som nå, haha Hadde ikke tempøktning i dag, så da kommer nok el i dag, da MÅ jeg overtale til en ny runde før han skal på julebord I så fall kan vi kanskje ta en testdate lille julaften
Allerede?Jeg kan settes på tr
Vi har samme IKM [emoji1] Snart bare en uke igjen[emoji16][emoji16][emoji16]Jeg får ikke til å endre! Noen som vet hva som er galt? Kommer ikke opp alternativ.
Jeg er forresten hjemme igjen med mannen, og i dag har jeg EL-slim! Betyr det at vi faktisk rakk EL, da? [emoji33]
Allerede?
Vi har samme IKM [emoji1] Snart bare en uke igjen[emoji16][emoji16][emoji16]
Aner ikke hvorfor du ikke kan endre, men kan det ha noe med at folk har likt posten?
Håper dere rakk EL. Slim kan også komme etter EL tror jeg, men mest vanlig før.
Så gøy jeg har ikke IKM før 27/12, men har lyst til å teste lille juleaften 10 DPO håper på verdens beste julegave for deg den 24.Ifølge FF er IKM på julaften faktisk! Men jeg tror jeg hadde EL 1-2 dager senere pga EL-testene... Så er 11-13 dpo på julaften, og jeg har så lyst til å klare å vente med å teste til da! Flere i samme båt? Jeg kommer sikkert til å gå på en smell tidligere men da må jeg holde det skjult for mannen frem til julaften hvis jeg skal gjøre planen min [emoji28]
Uff skjønt at du har harr litt tull med syklusene dine! Har tempen falt også?Jepp. Begynt på noen tabletter for infeksjon og nå blør jeg [emoji19][emoji19][emoji19]
Jaja, dårlig med mulighet for aksjer denne pp så kan vel bare vente å avslutte året med besøk av tr [emoji20]
Tusen takk [emoji5] EL ble flyttet etter dagens temp og IKM blir da 26.12 og er akkurat likt som deg da faktisk, 10dpo på lille julaften! Blir å prøve å vente til julaften med å teste likevel, men vi får se [emoji28] Lykke til til deg!Så gøy jeg har ikke IKM før 27/12, men har lyst til å teste lille juleaften 10 DPO håper på verdens beste julegave for deg den 24.