❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Har liksom ikke helt troa enda. Ingen tempstigning i dag, så el enten i dag eller i morra. Føler liksom at det er lenge med to dager mellom samleie og el selvom det vel egentlig er innafor? Får prøve meg en runde i halmet morgen også, om vi får tid :coldfeet: Blir nok testing fra 9 dpo kanskje -rundt julaften? Hva tenker du?:happy:
Ja, skjønner hva du mener med annenhver dag, har mest lyst til å kjøre på hver dag i en uke for å være sikker :hilarious: Men er jo ikke alltid så lett å få til heller det! For meg blir det 10 DPO lille juleaften :D

I dag satte FF strek for eggløsning, håper tempen holder seg oppe:p

Vedlegg

• 5BDB2D13-39E4-4BBC-A17D-3E6732B7873F.png
    5BDB2D13-39E4-4BBC-A17D-3E6732B7873F.png
    461,5 KB · Visninger: 87
Ja, skjønner hva du mener med annenhver dag, har mest lyst til å kjøre på hver dag i en uke for å være sikker :hilarious: Men er jo ikke alltid så lett å få til heller det! For meg blir det 10 DPO lille juleaften :D

Det er hvertfall bra for samlivet denne prøvinga,har aldri vært så gira på det som nå, haha :p Hadde ikke tempøktning i dag, så da kommer nok el i dag, da MÅ jeg overtale til en ny runde før han skal på julebord :rolleyes: I så fall kan vi kanskje ta en testdate lille julaften:)

Det er hvertfall bra for samlivet denne prøvinga,har aldri vært så gira på det som nå, haha :p Hadde ikke tempøktning i dag, så da kommer nok el i dag, da MÅ jeg overtale til en ny runde før han skal på julebord :rolleyes: I så fall kan vi kanskje ta en testdate lille julaften:)
Håper du får til en ny runde før julebord :D Test-date er jeg med på!! :)

Jeg fikk negativ test på formiddagen, men temperaturen var fortsatt lav i dag tidlig. Tenker kanskje at EL var i morgentimene i dag..? La inn aksjer i forgårs kveld, så må vel prøve på noe i kveld også[emoji16]

Jeg får ikke til å endre! Noen som vet hva som er galt? Kommer ikke opp alternativ.

Jeg er forresten hjemme igjen med mannen, og i dag har jeg EL-slim! Betyr det at vi faktisk rakk EL, da? [emoji33]
Vi har samme IKM [emoji1] Snart bare en uke igjen[emoji16][emoji16][emoji16]

Aner ikke hvorfor du ikke kan endre, men kan det ha noe med at folk har likt posten?:confused005

Håper dere rakk EL. Slim kan også komme etter EL tror jeg, men mest vanlig før.

Jeg tror ikke det. For jeg har endret den etter folk likte den. Det var så rart, for plutselig en dag kunne jeg ikke endre innlegget. Litt frustrerende at jeg ikke kan oppdatere nå som IKM nærmer seg (i sneglefart)

Ifølge FF er IKM på julaften faktisk! Men jeg tror jeg hadde EL 1-2 dager senere pga EL-testene... Så er 11-13 dpo på julaften, og jeg har så lyst til å klare å vente med å teste til da! Flere i samme båt? Jeg kommer sikkert til å gå på en smell tidligere men da må jeg holde det skjult for mannen frem til julaften hvis jeg skal gjøre planen min [emoji28]
33458cf4de3a201bda6d6075f732427b.jpg
4550fc91c4c649544cfc433eff962448.jpg

Ifølge FF er IKM på julaften faktisk! Men jeg tror jeg hadde EL 1-2 dager senere pga EL-testene... Så er 11-13 dpo på julaften, og jeg har så lyst til å klare å vente med å teste til da! Flere i samme båt? Jeg kommer sikkert til å gå på en smell tidligere men da må jeg holde det skjult for mannen frem til julaften hvis jeg skal gjøre planen min [emoji28]
33458cf4de3a201bda6d6075f732427b.jpg
4550fc91c4c649544cfc433eff962448.jpg
Så gøy :D jeg har ikke IKM før 27/12, men har lyst til å teste lille juleaften 10 DPO håper på verdens beste julegave for deg den 24.:p

Jaja, dårlig med mulighet for aksjer denne pp så kan vel bare vente å avslutte året med besøk av tr [emoji20]

Da flyttet FF el to dager frem og ga meg fast linje istedet for stiplet [emoji1]

Hvis det går å oppdatere hovedinnlegget så blir det da:

Ella30 - pp4 - B3 - EL 13.12 - IKM 26.12

[emoji4]
c036b2c9b2a43791ad925bde560e5382.jpg

Så gøy :D jeg har ikke IKM før 27/12, men har lyst til å teste lille juleaften 10 DPO håper på verdens beste julegave for deg den 24.:p
Tusen takk [emoji5] EL ble flyttet etter dagens temp og IKM blir da 26.12 og er akkurat likt som deg da faktisk, 10dpo på lille julaften! Blir å prøve å vente til julaften med å teste likevel, men vi får se [emoji28] Lykke til til deg!

Back
Topp