Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye EL-slim idag (TMI?). Spent på EL-testen senere.
Wiiiii! Håper du får kjempe positiv test i dag
Krysser fingrene for deg[emoji2]
Samme her! Hatt det et par dager, positiv EL-test i går for min del! Blir spennende med EL-testene dine senereMye EL-slim idag (TMI?). Spent på EL-testen senere.
Samme her! Hatt det et par dager, positiv EL-test i går for min del! Blir spennende med EL-testene dine senere
Da var min negativ igjen i dag, så da sier jeg eggløsning i dag og 1 DPO i morgen
Er det noe som heter TMI her inne da..? [emoji85] Håper på EL for deg[emoji1303]
Jeg har gjerne EL-slim et par dager før positiv EL-test bra med aksjelegging før eggløsning så er de klar for eggetTesten var negativ, men vi legger inn aksjer likevel Skal fortsette å teste de neste dagene.
Aksjer lagt inn etter jobb får håpe det holder 1 DPO i morgen! Føler heldigvis dagene går litt fortere nå før jul!
Aksjer lagt inn etter jobb får håpe det holder 1 DPO i morgen! Føler heldigvis dagene går litt fortere nå før jul!
Spennende! Jeg måtte bestille meg noen G-tester i kveld håper på mange positive tester her inne i tiden fremoverAksjer i kveld og eggløsning i morgen eller fredag! nå begynner spenninga!! Jubajuba