Øverste i går ca kl 22 og nederste i dag nå kl 16.30! Vil si den er positiv i dag
Ja, NÅ er den positiv[emoji2][emoji1319] Jippiiii!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Øverste i går ca kl 22 og nederste i dag nå kl 16.30! Vil si den er positiv i dag
Heldiggrisene som har El nå. Min kommer ikke før rundt 17/18 desember :c
Men den ene appen min mener jeg er i fruktbar uke fra idag og den andre mener den starter 15 desember, lurer på hvem jeg skal stole på?
Tvi tvi til dere dpo jentene forresten
Stol på begge du, og ha mye sex, så klaffer du nok med dagen du helst skal klaffe med[emoji6][emoji1405]
Det er super viktig å ha andre ting man kan fokusere påskal gjøre det. Har avtalt ekstra innsats fra idag, så sex står det ikke påTar tester også da, er bare mye mer avslappet denne pp så har glemt det till idag var skikkelig spent og gira pp1, de ukene gikk sneglene avgårde for å si det sånn.
Kan jo ikke gi meg med testingen ennå eneste problemstilling er at mannen er ute på middag med jobben, håper han ike blir for sen for aksjelegging
Han kom hjem nå, sliten etter hektisk dag på jobb pluss en del øl på middag tror jeg må ta meg av av jobben i dagSe her ja Håper dere rekker det
Velkommen skal du være håper den sitter denne mndHei dere. Jeg er førstegangsprøver og tenkte å forsøke med her i forum. Fint å ha noen å dele med. Er andre reelle prøveperiode og ikm forventes til 26/12.
Eggløsningen var enten søndag eller i dag.. kommer ann på hvilken app eller kalkulator jeg skal stole på. Har ikke helt kastet meg på temping ennå, så er mest prøving på måfå enn så lenge..
Han kom hjem nå, sliten etter hektisk dag på jobb pluss en del øl på middag tror jeg må ta meg av av jobben i dag
Han kom hjem nå, sliten etter hektisk dag på jobb pluss en del øl på middag tror jeg må ta meg av av jobben i dag
Work it giiiirl[emoji6]
Haha! takk for heiagjengen! men dessverre: oppdrag mislykket skikkelig frustrerende! kombinasjonen alkohol, trøtt og litt press var ikke akkurat oppskriften! Skikkelig frustrerende, men prøver å ikke vise det for mye for å legge enda med press. Redd vi bommer litt denne PP. Ble aksjer søndag kveld, temp.drop tirsdag morgen og positiv EL test tirsdag ettermiddag og kveld. Spent på test og temp i morgen. Får ta en runde i morgen ettermiddag, og krysser fingrene for at det kan være nokDet klarer du
Haha! takk for heiagjengen! men dessverre: oppdrag mislykket skikkelig frustrerende! kombinasjonen alkohol, trøtt og litt press var ikke akkurat oppskriften! Skikkelig frustrerende, men prøver å ikke vise det for mye for å legge enda med press. Redd vi bommer litt denne PP. Ble aksjer søndag kveld, temp.drop tirsdag morgen og positiv EL test tirsdag ettermiddag og kveld. Spent på test og temp i morgen. Får ta en runde i morgen ettermiddag, og krysser fingrene for at det kan være nok
Ja har prøvd å passe litt på det ellers, men i disse juletider er det litt mye som skjer. Jeg prøver å ikke ha for mye fokus ovenfor han ang. når EL er, men kun sagt at denne uken blir det mer action Vi får satse på at søndag kveld og i dag etter jobb holderDen var kjip mannfolka burde hatt alkohol forbud under EL tider
Ja har prøvd å passe litt på det ellers, men i disse juletider er det litt mye som skjer. Jeg prøver å ikke ha for mye fokus ovenfor han ang. når EL er, men kun sagt at denne uken blir det mer action Vi får satse på at søndag kveld og i dag etter jobb holder
Ja har prøvd å passe litt på det ellers, men i disse juletider er det litt mye som skjer. Jeg prøver å ikke ha for mye fokus ovenfor han ang. når EL er, men kun sagt at denne uken blir det mer action Vi får satse på at søndag kveld og i dag etter jobb holder
Ikke testet ennå, da jeg har pleid å teste på ettermiddagen. Men har med på jobb, så tror jeg tar en om er par timer gir oppdatering (føler jeg spammee gruppen med EL-testene mine)Så kjipt! Tatt ny EL-test i dag? Ikke sikker LH-toppen er over enda[emoji4]