begge dager?
Kanskje det er best for sikkerhets skyld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
begge dager?
Med glede [emoji23]Kan vi ikke bytte? Jeg vil helst ha EL etter onsdag [emoji26]
Hvilken CD er det vanligst å ha EL egentlig?
Det er kjempe individuelt. Faktisk nesten umulig å svare på.
Men fra 1 uke etter mens til ca 1 uke før TR?! De 2-3 eller fler ukene mellom der.
Såpass, ja. Jeg tenker jeg kjøper EL-tester til pp i januar, jeg. Regner med det blir MYE babyprat i jula. Min morfar tok min kjære til side første gang de møttes og spurte når vi skulle få barn, så regner med det er et hett tema når vi kommer hjem til jul også [emoji28]
For å være sikker, så tror jeg nesten alle her anbefaler temping + testing for å være sikker Jeg starter med å teste fra CD10 og jeg temper gjennom hele syklusen
Hvordan temperatur man?
Måtte bare ta en til (jeg som ikke skulle teste denne mnd[emoji85]). Nå var den iallefall positiv[emoji2]
Må humpingen bære frukter og du om 9mnd vil bringe et friskt barn til vår vakre klode vi kaller hjem
Takk, så utrolig god du er[emoji173]️ Håper og ber om det samme for deg[emoji173]️[emoji533][emoji1405]
Måtte bare ta en til (jeg som ikke skulle teste denne mnd[emoji85]). Nå var den iallefall positiv[emoji2]
Åå, positiv
Happy adventshumping, må det gi den beste julegaven[emoji7][emoji7]
Åå, positiv
Tok denne nå! Positiv syns dere? Øverst i går kveld, midten i ettermiddag og siste (og bilde alene) nå nettopp. Glemte den litt, så hadde gått litt over tiden
Ja, litt enig ble lurt sånn forrige PP på CD 14 som jeg er i dag, tester de neste dagene ogsåIkke heeelt 100 %, men Å så nært!