Samme her [emoji38]Misumnelig på dere som straks har EL! Jeg må nok vente til fredag - minst! [emoji849][emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her [emoji38]Misumnelig på dere som straks har EL! Jeg må nok vente til fredag - minst! [emoji849][emoji87]
Har plottet inn symptomer osv i tre forskjellige apper i tre måneder for å se når de mener jeg har EL.
App 1 mente CD16, CD14 og CD14.
App 2 mente CD17, CD15 og CD15.
App 3 mente CD17, CD15 og CD16.
I dag er jeg på CD15 og skal ikke hjem til kjæresten før kvelden på CD17. Kanskje jeg må laste ned en ny app? [emoji23]
Jeg bruker 4 stk
Det er synd da! Men tester du noe med el-tester?Jeg har en fjerde som også mener CD15, men den har jeg ikke brukt så lenge at jeg helt stoler på at den har rett [emoji85] Må nok bare innse at det ikke blir noe denne pp [emoji23]
Det er synd da! Men tester du noe med el-tester?
Ja, min samboer trodde nok det han også, selv om jeg har påpekt at sånt kan ta litt tid Er jo bare i PP4 og føler ikke at jeg stresser noe med dette ennå, selv om jeg selvfølgelig vil at det skal klaffe og driver med EL-testing Dette er PP3 med EL-tester, syns det var litt gøy å sjekke om EL faktisk var når jeg trodde osv og føler ikke at det stresser meg for mye å holde på med det. I tillegg til at jeg litt sånn person som syns tall er gøy, så alt som kan måles er morsomtNei. Vi er foreløpig på skjer det, så skjer det-stadiet. Selv om jeg kaaaanskje muligens er litt mer inn i det enn han [emoji56]
Men nå har han begynt å kalle meg baby mama (han er amerikansk), og snakker om at han håper jeg blir gravid snart.
Så jeg antar at det snart passer å begynne med tester. Tror egentlig han trodde det skulle skje mye raskere av seg selv.
Du begynte med tester denne pp?
Ja, min samboer trodde nok det han også, selv om jeg har påpekt at sånt kan ta litt tid Er jo bare i PP4 og føler ikke at jeg stresser noe med dette ennå, selv om jeg selvfølgelig vil at det skal klaffe og driver med EL-testing Dette er PP3 med EL-tester, syns det var litt gøy å sjekke om EL faktisk var når jeg trodde osv og føler ikke at det stresser meg for mye å holde på med det. I tillegg til at jeg litt sånn person som syns tall er gøy, så alt som kan måles er morsomt
95 % positiv EL-test tatt kl 16.00[emoji7] Bør jeg ta en ny i kveld, eller holder det med i morgen tror dere? Har bare fire stk igjen, så kan ikke teste i hytt og pine[emoji53]
Med den testen så vil jeg bare si "Happy humping and have fun "
begge dager?Hei dere! Nå er det endelig vår runde i høyet
Jeg har eggløsning torsdag eller fredag, basert på de tre siste mnd temping. Når tror dere det er best å legge inn aksjer? Onsdag eller torsdag? Er så klar nå
Så nesten positiv ut i går, men det var først etter tiden, tror det fortsatt er et par dager til startet med aksjeleggingen i går da mannen kom hjem, og blir annenhver dag denne uken
Søndag Her! En hel evighet til!Misumnelig på dere som straks har EL! Jeg må nok vente til fredag - minst! [emoji849][emoji87]
la inn aksjer i tilfelle men var sånn forrige mnd også, og trodde jeg bare hadde bommet litt på LH-toppen, så testet jeg igjen et par dager senere og fikk da superpositiv, så tror jeg fortsetter å teste noen dager tIl, men vi legger aksjer uansettSikker på at den første fra 13 ikke er positiv? Rimelig lik min fra i ettermiddag[emoji4]
Søndag Her! En hel evighet til!