Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eggjakten har startet her i kveld forrige syklus fikk jeg positiv CD 17 og 18, men håper kanskje litt tidligere denne mnd, men gøy å følge med
Advarsel: ikke kjenn på livmorhalsen når du har skjært opp chilli til middagen[emoji91][emoji892]
Advarsel: ikke kjenn på livmorhalsen når du har skjært opp chilli til middagen[emoji91][emoji892]
Vi misser mest sannsynlig EL fordi jeg er bortreist, og nå er jeg litt irritert, for jeg fikk høre at et par av de siste forelesningene er avlyst, og jeg derfor kunne dratt hjem et par dag tidligere [emoji26]
Omg, au daaaa.Advarsel: ikke kjenn på livmorhalsen når du har skjært opp chilli til middagen[emoji91][emoji892]
Omg, au daaaa.
Huff, går det bra?
Unnskyld at jeg ler
Haha, det går helt fint, lo litt selv[emoji23] Intens smerte i fem minutter, også slapp det gradvis[emoji892][emoji6]
Åååh, den er kjip! Virkelig kjip
Jaa. Jeg er litt furt nå [emoji85]
I lige måde Håper på full klaff for oss begge denne mndSpennende å følge deg denne runden også[emoji4][emoji173]️
Nærmer seg noe mannen er tilbake i morgen, håper det holder
Hahah kjett må le
Fikk opp blodgjennomstrømningen nedi der da.
Er dere klar for den fruktbare uken, damer?[emoji4][emoji173]️[emoji1405]
For størst mulig sjans så annen vær dag ja [emoji4]men manneceller kan vist leve lenger [emoji4]Jeg har lest at man bør ha sex annenhver dag rundt eggløsning. Stemmer det?
Jaaaa. Fra søndag til tirsdag er det full fokus på å sende soldatene i krig!