❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

CD 6 her, og forsøker så godt jeg baaare å kan å nyte adventstida, istedet for å vente på EL og IKM, men det er ikke bare lett altså[emoji85]

True that! Tripper bare for å få pos EL test

Men når du vet det, hvordan gjør dere det? Har dere ikke sex frem til det skjer? Jeg og samboeren min har sex uansett ca. annenhver dag, så per i dag ville det ikke blitt så stor forskjell om jeg hadde visst når det var eller ikke.

Jeg har vært gravid en gang tidligere, med ekskjæresten, og da tok det meg over et år før jeg ble gravid. Denne gangen tenker jeg at vi tar det som det kommer, men vil testing gjøre at jeg blir raskere gravid i så fall?
Vi har sex ca annenhver dag uansett men prøver å få inn en ekstra gang når EL er rett rundt hjørnet [emoji28] Har brukt EL-tester noen måneder før vi begynte å prøve i september for å ha noe å sammenlikne med. Har også brukt FF/Mydays siden jeg tok ut spiral for over 2 år siden for å ha kontroll på syklusen. [emoji5] denne pp (pp4) temper jeg i tillegg fordi EL-tester ikke gir noe nøyaktig svar [emoji1]

True that! Tripper bare for å få pos EL test

Ja, ikke sant, kjenner følelsen[emoji85]Vi får forsøke å nyte «nuet» også, og ikke bare telle dager hele tiden, selv om jeg egentlig bare vil spole fremover i tid. I går kom jeg på at i dag er jeg en dag nærmere å bli mamma enn jeg var i går[emoji173]️

Ja, ikke sant, kjenner følelsen[emoji85]Vi får forsøke å nyte «nuet» også, og ikke bare telle dager hele tiden, selv om jeg egentlig bare vil spole fremover i tid. I går kom jeg på at i dag er jeg en dag nærmere å bli mamma enn jeg var i går[emoji173]️

Det er en fin tanke :)

Hei og hå! Fått med samboer på å prøve på ordentlig nå, så jeg er med! Fikk mensen i dag etter flere dager med positive tester, så er superklar for ny runde med spenning! :nailbiting:

Hoppestokk pp2, b1, el 14/15 des, IKM 27. des

Så spennende! :D Masse lykke til!

Hei og hå! Fått med samboer på å prøve på ordentlig nå, så jeg er med! Fikk mensen i dag etter flere dager med positive tester, så er superklar for ny runde med spenning! :nailbiting:

Hoppestokk pp2, b1, el 14/15 des, IKM 27. des

Spennende! Masse lykke til!

Juleuka[emoji173]️[emoji1335] La oss prøve på den beste julegaven, eller kanskje et lite nyttårsønske kommer i oppfyllelse [emoji7]

Kallenavn - Pp - B? - EL - IKM

Slett denne om tråden finnes fra før. Jeg er bare tidlig ute, og veldig utålmodig!

Bare gi et lite vink, så oppdaterer jeg listen fortløpende!

[emoji173]️ Første juledag, mandag 25.12

Gårdsfrua5 - PP4 - B5 - IKM 25/12

[emoji172] Andre juledag, tirsdag 26.12

Pompom - PP3 - B1 - EL13/12 - IKM 26/12

[emoji173]️ Onsdag 27.12

Oslo1989 - PP4 - B1 - EL12/12 - IKM 27/12
Babyblue1990 - PP8 - B1 - EL 15/12 - IKM 27/12
Hoppestokk - PP2 - B1 - EL 14/15 des - IKM 27/12

[emoji172] Torsdag 28.12

Daydream - PP3 - B1 - EL ca 15/12 - IKM 28/12
Ella30 - PP4 - B3 - EL ca 15/12 - IKM ca 28/12
lillespøn - PP5 - B1 EL 14/12 - IKM ca 28/12
viskelaer123 - PP3 - B1 - EL 14/12 - IKM 28/12

[emoji173]️ Fredag 29.12

[emoji172] Lørdag 30.12

Måkefink - PP2 - EL 18/12 - IKM 30/12
Linden - PP2 - B2 - EL ca. 17/12 - IKM 30/12
Prøvemilla - PP21 - B2 - EL 16/12 - IKM 30/12

[emoji173]️ Nyttårsaften søndag 31.12

Frk.rose - PP1 - B3 - EL ca. 17/12 - IKM 31/12
Bie88 - PP3 - B2 - EL ca. 17/12 - IKM 31/12
LIMO80 - PP6 - B1 EL ca. 15/12 - IKM ca. 31/12
Jilljohanne89 - PP3 - El ca. 17/12 - IKM 31/12
Sko061- PP3 - B2- EL ca. 17/12, IKM 31/12

[emoji172] I løpet av uken

Amandaa11 - PP9 - B1 - EL ca 9/12 - IKM i løpet av uken
Håpefull85 - PP6 - B2 - EL? - IKM i løpet av uken

Gravid [emoji16]

TR [emoji35]

Usikker/over IKM

Ikke oppdatert

Fisk84 - PP10- B2 - EL 16/12 - IKM 30/12

Jeg skal feire jul på en liten hytte med faren min sin side av familien. Far har ny kjæreste på alder med meg, og god mat og vin er ganske selvskrevet når vi møtes. Jeg har ikke lyst til å fortelle dem dette så tidlig som to uker! Hvordan i alle dager skal jeg holde det skjult? De kommer til å skjønne det dersom de merker at jeg ikke drikker vin [emoji28]
Jeg har samme utfordring som deg. Mange sammenkomster som innebærer alkohol. Jeg tror jeg først skal late som ingenting, og NÅR noen spør sier jeg at vi prøver, og derfor vil jeg ikke drikke (uannsett om jeg da har testet positivt eller ei).

Jeg har samme utfordring som deg. Mange sammenkomster som innebærer alkohol. Jeg tror jeg først skal late som ingenting, og NÅR noen spør sier jeg at vi prøver, og derfor vil jeg ikke drikke (uannsett om jeg da har testet positivt eller ei).

Ja, det er jo en god idé, og det er nok det jeg også må gjøre i så fall. Men kjenner jeg vegrer meg litt for alle spørsmål rundt der likevel. Nå ser det litt ut som vi uansett misser EL denne måneden her, så er godt mulig det ikke blir noen problemstilling i det hele tatt.

Ja, det er jo en god idé, og det er nok det jeg også må gjøre i så fall. Men kjenner jeg vegrer meg litt for alle spørsmål rundt der likevel. Nå ser det litt ut som vi uansett misser EL denne måneden her, så er godt mulig det ikke blir noen problemstilling i det hele tatt.
Ja, det er ikke noe særlig. Satser på at det blir minst mulig fokus på det. :)

Hadde tatt en hvit en og sagt jeg hadde uvi og gikk på antibiotika jeg.

Er så "heldig" selv at jeg drikker fint lite, liker ikke de mest vanlige tinga som vin, akevitt og øl. Så hvis jeg takker nei så er det ingen som syns det er rart [emoji23]

Er så "heldig" selv at jeg drikker fint lite, liker ikke de mest vanlige tinga som vin, akevitt og øl. Så hvis jeg takker nei så er det ingen som syns det er rart [emoji23]

Jeg er helt lik. Det er mer uvanlig at jeg takker ja til alkohol enn nei for å si det slik :P

Ah, det er ikke mitt problem. Jeg er veldig glad i et glass vin eller to, og spesielt på hytta lages det alltid gode og varme drikker med alkohol på kveldstid. Jeg kan jo skylde på uvi, men da bør man vel heller ikke ut i bakken.

Apropos bakken, kan man stå alpint om man er gravid?

Har prøvd den, men de fleste nye antibiotika kan fint kombineres med litt alkohol. Det er i hvert fall den hjelpsomme kommentaren jeg har blitt møtt med av venner [emoji23]

Begynner å nærme seg EL tider for oss nå damer!

Når begynner du å teste? (Om du tester for EL :) ) jeg er på CD 8 i dag og tenker å starte torsdag :D

Jeg venter på EL tester i posten, så håper de kommer i morgen. Da kan jeg starte å teste på torsdag :)

CD6 idag. TR har dratt sin vei og vi er klare for pp8. Har hatt EL alt fra CD12-19, men vanligvis rundt CD15-16. Håper på litt før så jeg kan få et sikkert svar på julaften. Drikker ikke i DPO-land og skal feire med svigers... kan bli noen spm, men det driter jeg egentlig i.

Skal begynne å teste for EL søndag eller mandag (sikkert søndag, tålmodighet er ikke helt min greie :happy::happy:).

Kjedelige ventedager her.. Blør fortsatt og det føles "lenge" ut til EL :p Godt det er desember og mye på tapetet slik at tiden kanskje går litt raskere snart[emoji1]

Back
Topp