❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Ja, virkelig! Jeg ser folk tester temp, og EL-tester og alt mulig rart. Vi har ikke prøvd lenge, og foreløpig er vi i skjer det så skjer det-fasen. Hvis det blir å ta tid, så vil jeg helst spare hjelpemidlene til senere. Men jeg kjenner det frister! SÅ greit å vite akkurat når det er!

Ja, jeg liker mye bedre å ha ca kontroll på når EL er istedenfor å gjette meg frem :)

Ja, jeg liker mye bedre å ha ca kontroll på når EL er istedenfor å gjette meg frem :)

Men når du vet det, hvordan gjør dere det? Har dere ikke sex frem til det skjer? Jeg og samboeren min har sex uansett ca. annenhver dag, så per i dag ville det ikke blitt så stor forskjell om jeg hadde visst når det var eller ikke.

Jeg har vært gravid en gang tidligere, med ekskjæresten, og da tok det meg over et år før jeg ble gravid. Denne gangen tenker jeg at vi tar det som det kommer, men vil testing gjøre at jeg blir raskere gravid i så fall?

Men når du vet det, hvordan gjør dere det? Har dere ikke sex frem til det skjer? Jeg og samboeren min har sex uansett ca. annenhver dag, så per i dag ville det ikke blitt så stor forskjell om jeg hadde visst når det var eller ikke.

Jeg har vært gravid en gang tidligere, med ekskjæresten, og da tok det meg over et år før jeg ble gravid. Denne gangen tenker jeg at vi tar det som det kommer, men vil testing gjøre at jeg blir raskere gravid i så fall?

Både jeg og han har ganske stor sexlyst, så vi har uansett sex annenhverdag.
Jeg liker å vite pga jeg da har kontroll på DPO dagene.
Har aldri vært gravid før.

Både jeg og han har ganske stor sexlyst, så vi har uansett sex annenhverdag.
Jeg liker å vite pga jeg da har kontroll på DPO dagene.
Har aldri vært gravid før.

Det er sant. Det er jo egentlig veldig kjekt å vite det. Takk for svar! Jeg beklager om jeg spurte litt for mye [emoji28]

Kanskje jeg skal se etter noen EL-tester i morgen. Når begynner man å teste og hvor mange trenger man?

Det er sant. Det er jo egentlig veldig kjekt å vite det. Takk for svar! Jeg beklager om jeg spurte litt for mye [emoji28]

Kanskje jeg skal se etter noen EL-tester i morgen. Når begynner man å teste og hvor mange trenger man?

Nei nei, kjære vene. Spør i vei :)

Man begynner vel ca CD10? :)
Tester frem til den er positiv. Når testen er negativ igjen så har man EL etter det jeg har forstått.

Nei nei, kjære vene. Spør i vei :)

Man begynner vel ca CD10? :)
Tester frem til den er positiv. Når testen er negativ igjen så har man EL etter det jeg har forstått.

Jeg kjenner jo ikke min egen syklus etter mange år på hormonprevensjon, så sånn sett er det sikkert lurt å ta en prøvemåned med EL-test, bare for å være sikker? [emoji56] Må fort en liten tur innom apoteket i morgen for å sjekke om de har..

Jeg kjenner jo ikke min egen syklus etter mange år på hormonprevensjon, så sånn sett er det sikkert lurt å ta en prøvemåned med EL-test, bare for å være sikker? [emoji56] Må fort en liten tur innom apoteket i morgen for å sjekke om de har..

Ja, det kan være lurt :)
EL tester på apoteket er sviiiiiin dyyyyyre.
Anbefaler å kjøpe strips på nettet isåfall :)
F.eks tosteeker.no :)

Ja, det kan være lurt :)
EL tester på apoteket er sviiiiiin dyyyyyre.
Anbefaler å kjøpe strips på nettet isåfall :)
F.eks tosteeker.no :)

Bor i England frem til jul, så er ikke så dyrt her. Koster meg 20 kr for en fancy g-test, antar at EL-test er i samme prisklassen.

Bor i England frem til jul, så er ikke så dyrt her. Koster meg 20 kr for en fancy g-test, antar at EL-test er i samme prisklassen.

Åååh. Bo i England. Det er en av mine drømmer!

Åååh. Bo i England. Det er en av mine drømmer!

Kunne jeg byttet, hadde jeg gjort det! Det er for høy luftfuktighet og for mye forurensning. Jeg savner bygda hjemme i Norge, og gleder meg som et lite barn til å flytte hjem igjen [emoji28] Det er et pent land, og veldig deilig med prisene og alle mulighetene, for ikke å glemme hvor billig julehandelen min er i år. Men det er ingenting som slår huset, mannen, og hunden som venter på meg hjemme i Norge [emoji85]

Hvor tidlig er det vanlig at det begynner å jobbes? Er jo bare på CD9. Ferdig med TR for 2 dager siden. Jeg hadde EL på CD21 sist pp.
Hvor er du i syklusen?

Jeg aner ikke! Det jobbes vel med noe hele tiden sånn strengt tatt da :) Follikkelene er vel i en modningsfase allerede :) Jeg er bare på CD3 enda jeg, og har også som regel litt sen eggløsning.

Jeg aner ikke! Det jobbes vel med noe hele tiden sånn strengt tatt da :) Follikkelene er vel i en modningsfase allerede :) Jeg er bare på CD3 enda jeg, og har også som regel litt sen eggløsning.

Det er fascinerende hvordan kroppen fungerer!

Jeg er gjerne med her. :)
Sko061- PP3 - b2- el ca 17.12, ikm 31.12

Kroppen min er merkelig, i dag har jeg ubehag/murring nederst på magen der hvor jeg antar livmor er. Det føles litt som svake menssmerter. Er dette kroppen som forbereder seg på EL?

Føler meg som en ungdom som opplever kroppen for første gang.. [emoji28]

CD 6 her, og forsøker så godt jeg baaare å kan å nyte adventstida, istedet for å vente på EL og IKM, men det er ikke bare lett altså[emoji85]

Back
Topp