Samme her...Kjedelige ventedager her.. Blør fortsatt og det føles "lenge" ut til EL [emoji14] Godt det er desember og mye på tapetet slik at tiden kanskje går litt raskere snart[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her...Kjedelige ventedager her.. Blør fortsatt og det føles "lenge" ut til EL [emoji14] Godt det er desember og mye på tapetet slik at tiden kanskje går litt raskere snart[emoji1]
Enig! CD 9 her i dag. Men hadde bare mensen i 2 dager, så føler det ble så lenge mellom det og EL. Syns heldigvis det hjelper nå med alt som skjer i desember, litt annet å ha fokus på ogsåKjedelige ventedager her.. Blør fortsatt og det føles "lenge" ut til EL Godt det er desember og mye på tapetet slik at tiden kanskje går litt raskere snart[emoji1]
CD 5 idag! Skikkelig usikker på om jeg skal bestille time til GU for å få ovitrelle sprøyte denne pp, ble gravid med den i oktober, men mistet! Ett vanskelig valg....
Hva er det ovitrelle gjør?
Hjelper kroppen med EL, den settes når egget er stort nok, så har man EL innen ca 36 t[emoji846]
Prøve kombinert med babyklister?
Hva er babyklister?[emoji85]
Andre her inne har mye mer kunnskap om det enn meg, men man bruker det hvis det er fare for spontanabort. Den skal vistnok hjelpe egget å feste seg og bli der [emoji846][emoji846]
Åå, men hvordan brukes selve klisteret? Er det resept eller?
Tror ikke det er «fare» for SA hos meg, men det skjedde sist! Er ikke sånn at med ovitrelle er det større sjangse for det liksom[emoji846]
Det er et «serum» du blander ut i vann! Det fungerer som et lim som hjelper egget med å feste seg i livmorslimhinna! Det er utviklet i Danmark og brukes mye der, bl.a ved IVF! Er for dem som har mistet mange ganger! Det er ikke lov i Norge, så må kjøpes fra Danmark!
Det står at man skal starte når man har påvist graviditet, men man kan også starte før! Jeg starte imorra! Regner med EL imorra eller lørdag! Man tar det tre ganger om dagen[emoji5]
Ble stille her inne Hvordan står det til damer?
Venter på helgen så jeg kan begynne å EL-teste [emoji1] hvordan går det med dere andre?