❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Kjedelige ventedager her.. Blør fortsatt og det føles "lenge" ut til EL [emoji14] Godt det er desember og mye på tapetet slik at tiden kanskje går litt raskere snart[emoji1]
Samme her...

Jeg er bare på cd 4, så føler også det er lenge til. En kollega kom akkurat og fortalte at hun var gravid, og ble ikke akkurat mindre utålmodig da.

Kjedelige ventedager her.. Blør fortsatt og det føles "lenge" ut til EL :p Godt det er desember og mye på tapetet slik at tiden kanskje går litt raskere snart[emoji1]
Enig! CD 9 her i dag. Men hadde bare mensen i 2 dager, så føler det ble så lenge mellom det og EL. Syns heldigvis det hjelper nå med alt som skjer i desember, litt annet å ha fokus på også :p

CD 3 her i dag, nesten ferdig med TR allerede. Kroppen klarer visst ikke å stabilisere seg etter uttak av spiralen i september. Før hadde jeg syklus på 28 dager, tr i hvertfall 6 dager. Nå er syklusene alt fra 25-32 dager og tr varer bare 3-4 dager. Spent på neste pp, tror jeg må begynne å EL-teste litt før enn planlagt [emoji848]

CD 5 idag! Skikkelig usikker på om jeg skal bestille time til GU for å få ovitrelle sprøyte denne pp, ble gravid med den i oktober, men mistet! Ett vanskelig valg....

Hva er babyklister?[emoji85]

Andre her inne har mye mer kunnskap om det enn meg, men man bruker det hvis det er fare for spontanabort. Den skal vistnok hjelpe egget å feste seg og bli der [emoji846][emoji846]

Andre her inne har mye mer kunnskap om det enn meg, men man bruker det hvis det er fare for spontanabort. Den skal vistnok hjelpe egget å feste seg og bli der [emoji846][emoji846]

Åå, men hvordan brukes selve klisteret? Er det resept eller?
Tror ikke det er «fare» for SA hos meg, men det skjedde sist! Er ikke sånn at med ovitrelle er det større sjangse for det liksom[emoji846]

Åå, men hvordan brukes selve klisteret? Er det resept eller?
Tror ikke det er «fare» for SA hos meg, men det skjedde sist! Er ikke sånn at med ovitrelle er det større sjangse for det liksom[emoji846]

Det er et «serum» du blander ut i vann! Det fungerer som et lim som hjelper egget med å feste seg i livmorslimhinna! Det er utviklet i Danmark og brukes mye der, bl.a ved IVF! Er for dem som har mistet mange ganger! Det er ikke lov i Norge, så må kjøpes fra Danmark!

Det står at man skal starte når man har påvist graviditet, men man kan også starte før! Jeg starte imorra! Regner med EL imorra eller lørdag! Man tar det tre ganger om dagen[emoji5]

Det er et «serum» du blander ut i vann! Det fungerer som et lim som hjelper egget med å feste seg i livmorslimhinna! Det er utviklet i Danmark og brukes mye der, bl.a ved IVF! Er for dem som har mistet mange ganger! Det er ikke lov i Norge, så må kjøpes fra Danmark!

Det står at man skal starte når man har påvist graviditet, men man kan også starte før! Jeg starte imorra! Regner med EL imorra eller lørdag! Man tar det tre ganger om dagen[emoji5]

Jeg skal prøve den neste pp hvis jeg ikke blir gravid nå [emoji846][emoji846]

Ble stille her inne :( Hvordan står det til damer? :)

Venter på helgen så jeg kan begynne å EL-teste [emoji1] hvordan går det med dere andre?

Jeg venter på å få testene i posten, så jeg kan begynne å teste!
Må vare få peaken min før den 14 ;)

Første gang jeg skal teste El, så tenkte kanskje begynne litt tidlig siden jeg ikke har helt oversikt over El. Blir spennende å følge med. :)

Vi misser mest sannsynlig EL fordi jeg er bortreist, og nå er jeg litt irritert, for jeg fikk høre at et par av de siste forelesningene er avlyst, og jeg derfor kunne dratt hjem et par dag tidligere [emoji26]

Back
Topp