Tidlig EL denne mnd ser det ut til [emoji3] Testing rundt julaften da [emoji4]
Oooh, så spennende!
Håper virkelig dette er måneden for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! [emoji173]Oooh, så spennende!
Håper virkelig dette er måneden for deg
Glemt å legge ved
Ja, vet! Første mnd med temping så tørr ikke helt stole på detOi, det var skikkelig dropp også!
Ja, vet! Første mnd med temping så tørr ikke helt stole på det
Har ikke følt meg kald og sovet godt uten å våkne noe i natt. Men sover alltid med vinduet oppe og var kanskje litt kaldere i dagHar du fryst i natt kanskje?
Har ikke følt meg kald og sovet godt uten å våkne noe i natt. Men sover alltid med vinduet oppe og var kanskje litt kaldere i dag
JaKanskje, eller kanskje EL
Vi satser på EL
Nå begynner den fruktbare uken for meg. Men enda mange dager igjen til el.
Hurra når tenker du å begynne å teste?Negativ EL-test i dag, så da er jeg 1dpo i morgen[emoji4]
Hvis det stemmer med EL-tester og temp, så er jeg også 1 DPO i morgen som deg kanskje jeg blir med på testedate lille juleaften! Hvis jeg greier å holde meg men er fortsatt ikke heeelt sikker på EL!Tenkte på lillejulaften, da er jeg 11 dpo[emoji2]
Hvis det stemmer med EL-tester og temp, så er jeg også 1 DPO i morgen som deg kanskje jeg blir med på testedate lille juleaften! Hvis jeg greier å holde meg men er fortsatt ikke heeelt sikker på EL!