Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig i dpo land! Flere?
Ja 1 DPO i dagEndelig i dpo land! Flere?
Spennende! Jeg måtte bestille meg noen G-tester i kveld håper på mange positive tester her inne i tiden fremover
Haha enig! Når tenker du å starte å teste? Tenker lille juleaften for meg 10 DPOJeg også!! Haha! Bestilte et helt lager! Huff, dette er mer spennende enn jeg har godt av
Flink du! Jeg er jo skikkelig testetøs så klarer vel ikke holde meg lenger enn 6-7 dpo [emoji23][emoji23]Jaaa, endelig! 2 dpo her[emoji4] Når tente du å teste? Jeg skal vente til 10-11 dpo
Da er det denne evige ventingen!Ja 1 DPO i dag
Jeg får ikke til å endre! Noen som vet hva som er galt? Kommer ikke opp alternativ.
Jeg er forresten hjemme igjen med mannen, og i dag har jeg EL-slim! Betyr det at vi faktisk rakk EL, da? [emoji33]
Kanskje Håper for deg! Jeg hadde positiv EL test tirsdag og antatt EL i går, har hatt EL-slim hele uken og fortsatt i dag!Jeg får ikke til å endre! Noen som vet hva som er galt? Kommer ikke opp alternativ.
Jeg er forresten hjemme igjen med mannen, og i dag har jeg EL-slim! Betyr det at vi faktisk rakk EL, da? [emoji33]
Haha enig! Når tenker du å starte å teste? Tenker lille juleaften for meg 10 DPO
Tulleklompen - Pp1 etter SA - B (vet ikke hva det er) - EL10/12- IKM 26/12
[emoji1]
Hehe Takk. Er helt ny her, så har ikke fått med meg alle forkortelsene.B er barn
Positiv! Fikk å positiv el test idag, venter den ikke før på søndag, så idag blir det noe på mannen
Hva sier dere? Denne er vel positiv...? Ganske heftige smerter også, men jubler for EL litt tidligere enn ventet[emoji1]
Hva sier dere? Denne er vel positiv...? Ganske heftige smerter også, men jubler for EL litt tidligere enn ventet[emoji1]
Positiv! Fikk å positiv el test idag, venter den ikke før på søndag, så idag blir det noe på mannen