❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Jeg får ikke til å endre! Noen som vet hva som er galt? Kommer ikke opp alternativ.

Jeg er forresten hjemme igjen med mannen, og i dag har jeg EL-slim! Betyr det at vi faktisk rakk EL, da? [emoji33]

Jeg får ikke til å endre! Noen som vet hva som er galt? Kommer ikke opp alternativ.

Jeg er forresten hjemme igjen med mannen, og i dag har jeg EL-slim! Betyr det at vi faktisk rakk EL, da? [emoji33]

Aner ikke hvorfor du ikke kan endre, men kan det ha noe med at folk har likt posten?:confused005

Håper dere rakk EL. Slim kan også komme etter EL tror jeg, men mest vanlig før.

Kanskje :D Håper for deg!:Heartpink Jeg hadde positiv EL test tirsdag og antatt EL i går, har hatt EL-slim hele uken og fortsatt i dag!

Haha enig!:hilarious: Når tenker du å starte å teste? Tenker lille juleaften for meg 10 DPO :p

Har liksom ikke helt troa enda. Ingen tempstigning i dag, så el enten i dag eller i morra. Føler liksom at det er lenge med to dager mellom samleie og el selvom det vel egentlig er innafor? Får prøve meg en runde i halmet morgen også, om vi får tid :coldfeet: Blir nok testing fra 9 dpo kanskje -rundt julaften? Hva tenker du?:happy:

Negativ EL-test, men det begynner å ta seg opp med eggløsningssmerter her :O Er "bare" på dag 13, blir spennende å se på temperaturen i morgen tidlig[emoji16]

Positiv EL test idag, men venter ikke EL før på søndag.....

dc4f1daf73e34f091091e5f324778315.jpg

Hva sier dere? Denne er vel positiv...? Ganske heftige smerter også, men jubler for EL litt tidligere enn ventet[emoji1]

dc4f1daf73e34f091091e5f324778315.jpg

Hva sier dere? Denne er vel positiv...? Ganske heftige smerter også, men jubler for EL litt tidligere enn ventet[emoji1]
Positiv! Fikk å positiv el test idag, venter den ikke før på søndag, så idag blir det noe på mannen

Back
Topp