❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

IKM den 29 her, hadde eggløsning den 14 i følge el test, så jeg tenker å kjøre første gtest på julaften! Er såååå kjedelig å vente!! Er i PP3/4 fordi vi hoppa over en mnd, pga jobb og stress. Jeg får veldige pms symptomer, så dersom disse ikke kommer innen midten av neste uke, så er det i allefall håp :angelic:

85b617d39fa319ff9dcb17e80394c674.jpg

Nå tror jeg EL nærmer seg [emoji4] eller hva tror dere?

Dårlig på å planlegge så alltid masse planer rundt EL [emoji20] i følge appen er det i kveld og da er samboer på julebord. I går kveld kom han seint i seng og skulle opp i natt på jobb så da kunne jeg ikke forstyrre de få timene med søvn han fikk [emoji20] da må vi leve på torsdagens aksjer [emoji5]

Dårlig på å planlegge så alltid masse planer rundt EL [emoji20] i følge appen er det i kveld og da er samboer på julebord. I går kveld kom han seint i seng og skulle opp i natt på jobb så da kunne jeg ikke forstyrre de få timene med søvn han fikk [emoji20] da må vi leve på torsdagens aksjer [emoji5]

Det kan jo gå! Tror jeg også har bomma helt denne gangen. Aksjer på onsdags kveld og el i dag kanskje, så du har bedre odds enn meg :D var tre dager mellom aksjer og el forrige gang jeg ble gravid, så aldri si aldri :cool:

Du får bruke han litt før julebord ;)

f44ce6f0bfc60239b57f4edf837ff222.jpg

CD 17. Snart positiv så tror jeg får El 17 eller 18 som den appen jeg trudde på minst spådde [emoji85] askjemøte har vi hatt hver eller annen hver dag siste uka og aksjemøte blir det i kveld og [emoji108] [emoji118]

Hadde egentlig IKM på julaften, men pga kluss med syklusen var el på onsdag som var. Aksjer er lagt inn. IKM er da 27. eller 28. desember. Starter testinga på lille julaften. Har tatt eggløsningssprøyte, så jeg bør egentlig vente til det har gått 12-14 dager siden sprøyta. Meeeeen.... jeg kjenner med selv såpass godt at jeg klarer til dag 10:D

Lykke til med aksjeinnlegging alle sammen:happy:

Joiner dere fine damer her [emoji4] krysser fingrene for at det går denne gangen, har blitt 1,5 år med prøving nå, og håper virkelig på et lite nyttårsmirakel [emoji173]️ nærmer meg datoen for terminen til MA-knøttet og det hadde gjort seg med to streker! [emoji4] er ifølge appen 1 DPO i dag, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet før testinga tar av [emoji13]

Lykke til til dere alle [emoji4]

Pregolini - pp10 (med en MA innimellom) - B1 - EL 16.12 - IKM 31.12

Noen som vet hvorfor jeg ikke får til å endre?

Ingen aning [emoji853]
Noen som har kommentert at det har vært krøll med forumet de siste dagene, kanskje har det noe med det å gjøre?
Prøvd å redigere fra PC? Evt mobil om det ikke går på pc?

Back
Topp