89 her å men ikke første barnet, nå prøver vi på nr 3Er nok mange 89-modeller her ja. Vi er vel i rette alderen, helt på snittet for førstegangsfødende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
89 her å men ikke første barnet, nå prøver vi på nr 3Er nok mange 89-modeller her ja. Vi er vel i rette alderen, helt på snittet for førstegangsfødende
Er nok mange 89-modeller her ja. Vi er vel i rette alderen, helt på snittet for førstegangsfødende
Ja, gjennomsnittet var vel 29 i fjor, så det er rimelig spot on for min del hvis vi snart treffer [emoji16][emoji1317]
89 her også
Gleder meg til uken som kommer med litt tidligtesting her inne
Hvordan er det med dere? Kjenner dere på noen symptomer ennå jeg er 5 DPO i dag, og kjenner ingenting Pleier å ha veldig ømme bryster mellom EL og IKM, men nå er det nada! Kanskje positivt tegn?
Jeg er ca 8 DPO i dag. Hadde masse symptomer frem til 6 DPO. Øm i brystene, utflod, menssmerter/murringer, stikking nederst i magen, rar følelse i magen, litt ulmende kvalme i noen dager og vondt i ryggen. Men i går og i dag har det roet seg. Så har ikke så mye håp på at det gikk denne gangen [emoji20]Hvordan er det med dere? Kjenner dere på noen symptomer ennå jeg er 5 DPO i dag, og kjenner ingenting Pleier å ha veldig ømme bryster mellom EL og IKM, men nå er det nada! Kanskje positivt tegn?
Ja, det kan være positivt[emoji2] Kjenner ikke på noe særlig, er 6 dpo i dag. Eneste er at jeg alltid pleier å ha stikkinger i livmoren mellom EL og IKM, men nå er det sentrert til kun den ene siden. Lov å håpe at det er noe[emoji1317] Men det er jo enda veeeldig tidlig, så ikke sikkert at det er normalt å kjenne på symptomer så tidlig?
Fortsatt tidlig ja, så er vel kanskje ikke så rart aldri vært gravid før heller, så vanskelig å vite hva jeg skal kjenne etter også!
Ikke mist håpet ennå!! Fortsatt tidlig Når tenker du å teste?Jeg er ca 8 DPO i dag. Hadde masse symptomer frem til 6 DPO. Øm i brystene, utflod, menssmerter/murringer, stikking nederst i magen, rar følelse i magen, litt ulmende kvalme i noen dager og vondt i ryggen. Men i går og i dag har det roet seg. Så har ikke så mye håp på at det gikk denne gangen [emoji20]
Hvordan er det med dere? Kjenner dere på noen symptomer ennå jeg er 5 DPO i dag, og kjenner ingenting Pleier å ha veldig ømme bryster mellom EL og IKM, men nå er det nada! Kanskje positivt tegn?
Jeg har IKM 26.12, så venter til da.[emoji6] Mistet forrige gang, så tenker jo lengre jeg venter, jo nærmere 12 uker er jeg når jeg får vite det.Ikke mist håpet ennå!! Fortsatt tidlig Når tenker du å teste?
Enig Håper på en ekstra fin julegave i år for oss alleBare 3 dpo her, så kjenner fint lite! Men jeg er sååå nysgjerrig :O Kunne ha gitt mye for å få vite hva som foregår/ikke foregår i den livmoren min akkurat nå[emoji23]
Da er du flink! og sikkert lurt, så slipper man å bli skuffet av tullestreker! Har aldri vært gravid selv, så ingen erfaring med det, men leser jo at flere opplevde å få "mensen" da de skulle, men egentlig var gravid. Jeg testet et par dager etter jeg fikk mensen forrige mnd, bare for å være helt sikkerJeg har IKM 26.12, så venter til da.[emoji6] Mistet forrige gang, så tenker jo lengre jeg venter, jo nærmere 12 uker er jeg når jeg får vite det.
Men har tenkt på noe. Hvis det ser ut til at tr kommer rundt IKM, er det fortsatt poeng å teste? Har lest om mange som har "mensen" de første mnd av graviditet, så tenkte kanskje det var smart å teste uansett?
Hehe[emoji4] Jo takk. Mistet bare noen dager etter IKM sist, så regner med å være ganske nervevrak frem til da[emoji38] jeg gjør nok som deg og tester uansett. [emoji4]Da er du flink! og sikkert lurt, så slipper man å bli skuffet av tullestreker! Har aldri vært gravid selv, så ingen erfaring med det, men leser jo at flere opplevde å få "mensen" da de skulle, men egentlig var gravid. Jeg testet et par dager etter jeg fikk mensen forrige mnd, bare for å være helt sikker