Har hatt en liten blødning i dag[emoji33] Kan det være festeblødning? Er 4 dpo
Det kan det være! Krysser fingrene for deg[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt en liten blødning i dag[emoji33] Kan det være festeblødning? Er 4 dpo
Håper det her er det ingen vond bryster og jeg pleier alltid å ha det mellom EL og IKM, så jeg håper det er noe positivt
Neii så kjedelig, masse god bedring, håper det gir seg fort [emoji173]️Da fortsette juletradisjonen vår, med sykdom i jula! Største kom hjem fra bhg i går med vondt i hode og fikk feber etter vært, enda feber.. og minstemann kom så lykkelig til middagsbordet, med spy fra skulderen og nedover ryggen.... yes liksom.....
Godt tegn det! [emoji7]Har hatt en liten blødning i dag[emoji33] Kan det være festeblødning? Er 4 dpo
Måtte kjøre å kjøpe en rfsu "test tidlig", så dagens 3. og 4. tester ser slik ut [emoji28] Er så spent, går bare rundt og skjelver... 11 dpo og kveldsurin [emoji120]
Det er jo kjempefine streker drister meg til å si gratulerer jegMåtte kjøre å kjøpe en rfsu "test tidlig", så dagens 3. og 4. tester ser slik ut [emoji28] Er så spent, går bare rundt og skjelver... 11 dpo og kveldsurin [emoji120]
Måtte kjøre å kjøpe en rfsu "test tidlig", så dagens 3. og 4. tester ser slik ut [emoji28] Er så spent, går bare rundt og skjelver... 11 dpo og kveldsurin [emoji120]
Wow, gratulerer!Måtte kjøre å kjøpe en rfsu "test tidlig", så dagens 3. og 4. tester ser slik ut [emoji28] Er så spent, går bare rundt og skjelver... 11 dpo og kveldsurin [emoji120]
Og etter 3 år da gleder meg til testen din i morgen!!Ååh [emoji173]️ Jeg tørr ikke helt å si takk enda, dette er så uvirkelig.. Men etter 7 tester tror jeg ikke det er skyggestreker lengre. Klamrer meg til håpet om at det ikke er en kjemisk på gang og at strekene blir sterkere fra nå [emoji173]️[emoji120]
Nei, da er det bare å teste føler på meg at jeg ikke greier å vente lengre enn fredag 9 DPO har du bilde av testen da?Jeg røyk på en test nå i kveld gitt [emoji28] 6dpo og selvsagt negativ, men fikk den vanlige skyggestreken jeg pleier å få med babyplan. Føler jeg har så sterke symptomer, men har hatt det før også uten å være gravid [emoji38] Kvalm, sippete og veldig ømme bryster pluss kviser... og helt utslitt (kan være blodgivningen). Og jeg som ikke skulle teste før julaften [emoji23]
Men det er jo ikke akkurat lett når sambo bestilte 20 stk tester til meg, trenger ikke akkurat å spinke og spare! [emoji28]
Fredag er jo lenge til, bra om du klarer det! [emoji1] Tok ikke bilde, vet ikke om streken hadde syntes engang, tror det er bare jeg som kan se de skyggene[emoji28]Nei, da er det bare å teste føler på meg at jeg ikke greier å vente lengre enn fredag 9 DPO har du bilde av testen da?
Ha ha jeg også, måtte bare teste er 5-6 dpoJeg røyk på en test nå i kveld gitt [emoji28] 6dpo og selvsagt negativ, men fikk den vanlige skyggestreken jeg pleier å få med babyplan. Føler jeg har så sterke symptomer, men har hatt det før også uten å være gravid [emoji38] Kvalm, sippete og veldig ømme bryster pluss kviser... og helt utslitt (kan være blodgivningen). Og jeg som ikke skulle teste før julaften [emoji23]
Men det er jo ikke akkurat lett når sambo bestilte 20 stk tester til meg, trenger ikke akkurat å spinke og spare! [emoji28]
Haha [emoji23] Satser på at vi får fine streker om noen dager [emoji1]Ha ha jeg også, måtte bare teste er 5-6 dpo
Ja det satser vi påHaha [emoji23] Satser på at vi får fine streker om noen dager [emoji1]
GratulererMåtte kjøre å kjøpe en rfsu "test tidlig", så dagens 3. og 4. tester ser slik ut [emoji28] Er så spent, går bare rundt og skjelver... 11 dpo og kveldsurin [emoji120]
Klare streker! Gratulerer så mye!!!Måtte kjøre å kjøpe en rfsu "test tidlig", så dagens 3. og 4. tester ser slik ut [emoji28] Er så spent, går bare rundt og skjelver... 11 dpo og kveldsurin [emoji120]