❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

7 DPO i dag: litt murringer i magen, puppene er ømme i dag, med litt tydelige blodårer:wideyed: men kan jo også være sushien jeg spiste i går, og at jeg bare er skikkelig vinterblek, og at det er derfor jeg ser blodårer:hilarious::hilarious: viktig å overanalysere alle tegn kroppen gir:rolleyes: hvordan er det med dere andre damer i dag?
Veldig ømme og "tunge" pupper her, og av og på kvalme [emoji848] Pluss ny kvise hver dag de siste dagene [emoji28] Testet igår og idag; 6 og 7dpo, selvfølgelig negativt [emoji23] Klarer vel ikke å la være å teste imorgen 8dpo heller [emoji23][emoji23]

Hei igjen!! Altså, jeg er 5dpo. Og vanligvis får jeg ømme pupper 2 dager etter el, men disse begynte i går, og i dag er de megaømme, og ikke på siden som de vanligvis er :angelic: i tillegg så har jeg fått DET verste kviseutbruddet, og jeg lover dere at jeg har ikke hatt en eneste kvise på over 6 mnd. Så hva skjer?:D

Hei igjen!! Altså, jeg er 5dpo. Og vanligvis får jeg ømme pupper 2 dager etter el, men disse begynte i går, og i dag er de megaømme, og ikke på siden som de vanligvis er :angelic: i tillegg så har jeg fått DET verste kviseutbruddet, og jeg lover dere at jeg har ikke hatt en eneste kvise på over 6 mnd. Så hva skjer?:D

Ååå, håper det er gravidkviser[emoji2]

Veldig ømme og "tunge" pupper her, og av og på kvalme [emoji848] Pluss ny kvise hver dag de siste dagene [emoji28] Testet igår og idag; 6 og 7dpo, selvfølgelig negativt [emoji23] Klarer vel ikke å la være å teste imorgen 8dpo heller [emoji23][emoji23]
Høres bra ut :D håper det er et godt tegn! Trooor jeg ryker på en test i morgen 8 DPO:p

Hehe, vet ikke det akkurat, men hormonene blir jo helt koko når man blir gravid, mange som får kviser da[emoji4]
Hehe, sant! Jeg har jo et barn i skolealder, menjeg husker seriøst ingenting angående symptomer før jeg testet positivt.. og det var på den første testen jeg tok :happy: og det var 7 dager etter ikm! Så den smilte bra til meg :Heartred

Litt usikker på El og IKM denne gang, så sjekker inn her og Chia - PP3 en sa innimellom - EL 15.12 ca - IKM 30.12 ca

Ett spørsmål! Jeg er bare 2DPO, men kan man merke noe til den typiske utmattelsen såpass tidlig om det er en graviditet? Sleit skikkeli med å holde meg våken på jobb i dag, å jeg er Trafikklærer [emoji28]

Da var det ingen tvil lenger [emoji173]️ Uvirkelig etter tre vanskelige år!! Tusen takk for gratulasjonene [emoji173]️[emoji173]️
c9cb41527f7ce0e9462f4793d5d0f87f.jpg
Gratulerer

Fikk ikke lastet opp bilde, men den var blenda idag. Men enda tidlig, så gir ikke helt opp håpet.

Jeg hadde tenkt å teste i dag, men forsov meg og måtte forte meg på jobb, så da venter jeg til i morgen tidlig :p

Jeg testet idag, ble negativ men hadde vel ikke ventet annet 8dpo [emoji28] men imorgen blir jeg skuffa hvis det ikke er noe! [emoji28]

Nei, nå merker jeg at jeg begynner å ha problemer med å vente[emoji28] Men jeg får bare holde ut litt til. IKM 26.12. Har bare vanlig test, så vil vente til da. Men fy så vanskelig!!!! [emoji38]

Nei, nå merker jeg at jeg begynner å ha problemer med å vente[emoji28] Men jeg får bare holde ut litt til. IKM 26.12. Har bare vanlig test, så vil vente til da. Men fy så vanskelig!!!! [emoji38]

Jeg har også IKM 26.12, men jeg kan bare teste 23.12. Neste sjanse er 30.12 [emoji28] Men 23 er bare 9 dpo [emoji33]

Back
Topp