❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Hmm, syns jeg kan skimte noe her jeg [emoji28][emoji848] 9dpo... Når kan man ta digital egentlig? Hvis dette utvikler seg? Må nesten ha den digitale til gaven til sambo og det må jo bli senest julaften, 11dpo...
a7e6913caf026abfdc79ee7d43671112.jpg

Syns jeg ser noe, så spennende [emoji4]

Tviler selv [emoji28] er 10 dpo 3. juledag, kan vel nesten garantere at jeg kommer til å teste før det. Skal prøve å vente i dag og i morgen da hvertfall, men kanskje teste julaften [emoji15][emoji1]
Spennende dager fremover! Har kun fem tidligtester igjen, så skal prøve å spare litt :-) Lykke til med testingen!

Jeg har hatt rieliknende smerter i magen i tre dager nå. De er mer eller mindre konstant der, men merker de mest når jeg slapper av eller gjør lite. I dag våknet jeg av at det stakk skikkelig to ganger i magen, noe jeg ikke har opplevd før. Er bsre 7dpo, og tenker det er rart med magevondt så tidlig ved evt graviditet. Egget har vel ikke engang festet seg? Noen som opplever det samme? Blir nesten litt bekymra for at noe er galto_O Negativ test, men ikke så rart da det ikke er tidlig test :p:D

Hmm, syns jeg kan skimte noe her jeg [emoji28][emoji848] 9dpo... Når kan man ta digital egentlig? Hvis dette utvikler seg? Må nesten ha den digitale til gaven til sambo og det må jo bli senest julaften, 11dpo...
a7e6913caf026abfdc79ee7d43671112.jpg

Tror jeg ser jeg også :Heartred

Jeg har hatt rieliknende smerter i magen i tre dager nå. De er mer eller mindre konstant der, men merker de mest når jeg slapper av eller gjør lite. I dag våknet jeg av at det stakk skikkelig to ganger i magen, noe jeg ikke har opplevd før. Er bsre 7dpo, og tenker det er rart med magevondt så tidlig ved evt graviditet. Egget har vel ikke engang festet seg? Noen som opplever det samme? Blir nesten litt bekymra for at noe er galto_O Negativ test, men ikke så rart da det ikke er tidlig test :p:D
ikke som du har opplev, prøver å kjenne etter, men syns det er vanskelig å tolke magen indisse DPO-dagene:rolleyes: håper det betyr at egget ditt fester seg godt og at du får positiv test om noen dager :D

Gleder meg til å teste om noen dager!!!! Sykt spent - men fallhøyden blir vel ganske stor også [emoji13]
Ja, merker jeg blir litt demotivert når jeg testet negativt i dag 9 dpo, selv om jeg vet det er 6 dager til IKM:wideyed: når tenker du å ta første test da?

Noen som begynner å få noen symptomer? :p

Jeg kjenner stikking og litt murringer i magen. Samt ømme brystvorter, men ikke bryster. Dette kan selvfølgelig også bare være tegn på at mensen nærmer seg? jeg har ikke peiling på hva jeg skal tro, sluttet med prevensjon nå i november og er i i min første pp. Så har lite erfaring.

Noen andre som har eller har hatt likende symptomer ved graviditet?

Noen som begynner å få noen symptomer? [emoji14]

Jeg kjenner stikking og litt murringer i magen. Samt ømme brystvorter, men ikke bryster. Dette kan selvfølgelig også bare være tegn på at mensen nærmer seg? jeg har ikke peiling på hva jeg skal tro, sluttet med prevensjon nå i november og er i i min første pp. Så har lite erfaring.

Noen andre som har eller har hatt likende symptomer ved graviditet?
Jeg har akkurat samme symptomer som deg! Fikk negativ i dag, ikm om 4 dager. Håper det betyr gode nyheter for oss begge [emoji5]

Jeg har akkurat samme symptomer som deg! Fikk negativ i dag, ikm om 4 dager. Håper det betyr gode nyheter for oss begge [emoji5]

Yes!! Hvilken prøveperiode er du i? Plager du å ha lignende symptomer før TR?
Krysser fingrene for oss begge :) Jeg håperhåperhåper, men prøver å si til meg selv at det bare er innbilning til jeg ser to streker. Er så redd for å bli skuffa.

Krysser fingrene for oss begge :) Jeg håperhåperhåper, men prøver å si til meg selv at det bare er innbilning til jeg ser to streker. Er så redd for å bli skuffa.
Jeg er i pp1 etter SA. Ventet en mens før vi prøvde igjen. Ble gravid 3pp sist. Hadde ikke noen symptomer jeg la merke til sist jeg var gravid. Etter jeg sluttet på p-piller i sommer har jeg ikke merket noe spesielt mønster av symptomer i syklusen desverre. Men føler det er noe annerledes denne gangen. Mistet allikevel litt håpet etter negativ test i dag. Ønsket er mye mye sterkere nå etter SA![emoji22] Men morsomt at vi har helt like symptomer nå[emoji1] Har også en rar slags kvalmelignende følelse nederst i magen som blander seg med murringen, det har jeg aldri hatt før.

Ja er kjempespennende og kjempeskummelt på samme tid! Også skal man jo prøve å ikke stresse heller, men det er jo kjempevanskelig [emoji50]

Har ryki på 3 tester idag gitt (3 igår også men da var de helt negative), dette er den siste fra i kveld 9dpo. Verker etter å ta digital men har kun ėn...

Har masse symptomer også så håper veldig denne gangen...

- veldig ømme pupper (fra ca 3dpo)
- tunge og faste og litt forstørrede pupper (fra ca 7dpo)
- ekstremt trøtt og sliten (fra 1dpo)
- etterhvert stikkinger helt nederst i magen (fra ca 8dpo)
- fett hår (fra ca 6dpo)
- kviser (nye hver dag)
- lette kvalmebølger (fra ca 6dpo)

Håper det blir mange positive tester her inne de neste dagene!
836fdb08d993c7d70a160e9df61e06c6.jpg
871478562f77c01827069463b62b60d4.jpg

Har ryki på 3 tester idag gitt (3 igår også men da var de helt negative), dette er den siste fra i kveld 9dpo. Verker etter å ta digital men har kun ėn...

- fett hår (fra ca 6dpo)
- kviser (nye hver dag)

Ser strek! [emoji847] jeg hadde tatt en digital jeg da [emoji28]
Forrige gang fikk jeg positiv strimmel 9DPO oooog positiv digital samme dag [emoji846]

- fett hår (fra ca 6dpo)
- kviser (nye hver dag)

Her er det jo strek.. [emoji16]

Ser strek! [emoji847] jeg hadde tatt en digital jeg da [emoji28]
Forrige gang fikk jeg positiv strimmel 9DPO oooog positiv digital samme dag [emoji846]
Å? Så tidlig? Hmm, prøve den digitale imorgen tidlig da kanskje, bør klare å holde meg til da [emoji3]

Back
Topp