❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Dagens test. 10 dpo. Kan den ikle bare bli sterk positiv, eller blenda?????

Vedlegg

• 20171225_081431.jpg
    20171225_081431.jpg
    937,3 KB · Visninger: 125
Her er negativ.

Vedlegg

• 20171225_082310.jpg
    20171225_082310.jpg
    939,8 KB · Visninger: 95
Ingen mens og jeg er kvalm. 50/50 graviditet eller romjulsforkjølelse. Udigg føles det i hvert fall [emoji40]

Synes testen min burde ha blitt tydeligere i dag dersom jeg hadde vært gravid. Ååh, i går kveld var jeg helt sikker på at jeg var det! Herja og styra i magen og var så kvalm at jeg måtte ta kvelden. Men da var det sikkert bare pga fråtsing av julematen :oops: Er redd det kanskje ble kjemisk i denne pp også, for utfra symptomer og tester har jeg egentlig vært sikker på klaff :arghh: Testen fra i dag ser ganske negativ ut, syntes dere ikke? 10dpo
20171225_090016.jpg

Akkurat slik jeg har det også! Åååh! Men noe klart på negativ bildet ditt :)
Skjønner ikle hvorfor man piner seg gjennom denne testingen!
Men den har helt klart blitt sterkere idag da!
Jeg som også skulle vente noen dager med å teste, nå er jeg tom for tester, og må innom en kiosk for å se om de har der...

Synes testen min burde ha blitt tydeligere i dag dersom jeg hadde vært gravid. Ååh, i går kveld var jeg helt sikker på at jeg var det! Herja og styra i magen og var så kvalm at jeg måtte ta kvelden. Men da var det sikkert bare pga fråtsing av julematen :oops: Er redd det kanskje ble kjemisk i denne pp også, for utfra symptomer og tester har jeg egentlig vært sikker på klaff :arghh: Testen fra i dag ser ganske negativ ut, syntes dere ikke? 10dpo Vis vedlegget 239387
Ser noe der, men vanskelig å si hva. Men er jo enda relativt tidlig, så mye kan skje enda. [emoji4]

Å
Skjønner ikle hvorfor man piner seg gjennom denne testingen!
Men den har helt klart blitt sterkere idag da!
Jeg som også skulle vente noen dager med å teste, nå er jeg tom for tester, og må innom en kiosk for å se om de har der...

Haha! Det er jo umulig å la vær! Synes denne ventinga er sykt tung og teit! Men positivt at dine blir sterkere da! Har troa!!

Å

Haha! Det er jo umulig å la vær! Synes denne ventinga er sykt tung og teit! Men positivt at dine blir sterkere da! Har troa!!
Ja, ventinga er pyton! Dagene går såå sakte!
Kjenner at jeg får litt panikk av svak positiv test [emoji23] akkurat som jeg gjorde med de 2 barna jeg har fra før, frika helt ut ved positiv test [emoji23]

Æsj, kvalmen er romjulssyke. Nå spotter jeg, og da kommer vel tanta for fullt ila dagen. Ja, ja, da kan jeg i hvert fall drikke godt til maten resten av jula og på nyttår.

Våknet til denne testen i dag 12 DPO og mensenmurringer i magen :( tror jeg bare må forberede meg på en ny PP!

Vedlegg

• C1D299A5-40CE-4F07-A042-ECDE53AB9A67.jpeg
    C1D299A5-40CE-4F07-A042-ECDE53AB9A67.jpeg
    243 KB · Visninger: 112
Back
Topp