Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens test. 10 dpo. Kan den ikle bare bli sterk positiv, eller blenda?????
Skjønner ikle hvorfor man piner seg gjennom denne testingen!Akkurat slik jeg har det også! Åååh! Men noe klart på negativ bildet ditt
Ser noe der, men vanskelig å si hva. Men er jo enda relativt tidlig, så mye kan skje enda. [emoji4]Synes testen min burde ha blitt tydeligere i dag dersom jeg hadde vært gravid. Ååh, i går kveld var jeg helt sikker på at jeg var det! Herja og styra i magen og var så kvalm at jeg måtte ta kvelden. Men da var det sikkert bare pga fråtsing av julematen Er redd det kanskje ble kjemisk i denne pp også, for utfra symptomer og tester har jeg egentlig vært sikker på klaff Testen fra i dag ser ganske negativ ut, syntes dere ikke? 10dpo Vis vedlegget 239387
Gratulere så mye [emoji7]Vis vedlegget 239388 Fikk denne i dag, 10 dpo! [emoji5]️ Jeg skjelver!! Da stemte de tidligtestene [emoji5]️
Skjønner ikle hvorfor man piner seg gjennom denne testingen!
Men den har helt klart blitt sterkere idag da!
Jeg som også skulle vente noen dager med å teste, nå er jeg tom for tester, og må innom en kiosk for å se om de har der...
TakkGratulere så mye [emoji7]
Ja, ventinga er pyton! Dagene går såå sakte!Å
Haha! Det er jo umulig å la vær! Synes denne ventinga er sykt tung og teit! Men positivt at dine blir sterkere da! Har troa!!
Gratulerer så mye [emoji1]Vis vedlegget 239388 Fikk denne i dag, 10 dpo! [emoji5]️ Jeg skjelver!! Da stemte de tidligtestene [emoji5]️
Ingen mens og jeg er kvalm. 50/50 graviditet eller romjulsforkjølelse. Udigg føles det i hvert fall [emoji40]
Vis vedlegget 239388 Fikk denne i dag, 10 dpo! [emoji5] Jeg skjelver!! Da stemte de tidligtestene [emoji5]