❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

12 dpo og testet på kveld/ettermiddag
testet svakere 11 dpo i går på morgenen.
Syntes streken er sterkere i dag :D Jeg tok også en eggløsningstest da jeg har hørt den kan gi utslag ved graviditet, testet positivt 10 dpo!
ENDELIG ser det ut til at det har klaffet for oss, og nå håper jeg bare spiren sitter <3 Har to spontanaborter bak meg, så nå håper jeg virkelig tiden er inne for oss.
Ser dere også strek ? :)

Veldig klar og tydelig strek! Gratulerer!! :joyful:

Altså, kan graviditeskvalme komme før positiv test? [emoji28] det er enten det, eller så er jeg smittet med omgangssyke, uten å vite hvem som har smittet meg [emoji28]

Altså, kan graviditeskvalme komme før positiv test? [emoji28] det er enten det, eller så er jeg smittet med omgangssyke, uten å vite hvem som har smittet meg [emoji28]
Jeg var småkvalm innimellom før jeg fikk positiv test. Så ja, det vil jeg si [emoji4] krysser fingrene for at det er en spire som er skyldig for kvalmen din!

Jeg forventer mens i morgen, men er litt redd for å teste. Redd for å bli skuffet om den er blank og redd for at det faktisk skal klaffe også..
Merkelig følelse oppe i alle juleselskapene. Vil holde det litt for oss selv om jeg er gravid, men kommer til å være vanskelig med all alkoholen som serveres i julen.

Har litt større pupper virker det som, en ganske ny bh er plutselig for liten. Ellers har jeg ikke andre symptomer.

Jeg var småkvalm innimellom før jeg fikk positiv test. Så ja, det vil jeg si [emoji4] krysser fingrene for at det er en spire som er skyldig for kvalmen din!

Har kastet opp hvert 15 min i hele kveld, men det har stoppet opp nå. Så var nok omgangssyke [emoji28] men skal teste igjen senere i uken [emoji5]

Har kastet opp hvert 15 min i hele kveld, men det har stoppet opp nå. Så var nok omgangssyke [emoji28] men skal teste igjen senere i uken [emoji5]
Krysser fingrene for at det blir positiv test på deg!

Syntes streken er sterkere i dag :D Jeg tok også en eggløsningstest da jeg har hørt den kan gi utslag ved graviditet, testet positivt 10 dpo!
ENDELIG ser det ut til at det har klaffet for oss, og nå håper jeg bare spiren sitter <3 Har to spontanaborter bak meg, så nå håper jeg virkelig tiden er inne for oss.
Gratulerer [emoji173]

Fin test :) Sier gratulerer jeg :Heartred

Ser streken ja, gratulerer så mye! [emoji7]

Blenda test på meg i dag, 11 dpo. Skal teste i ettermiddag også, gir ikke opp håpet helt enda[emoji1][emoji1]

Det stikker på en måte i magen, akkurst nede i symfyse område. Har ikke hatt slik i de andre pp, så håper det er et godt tegn.

3801561d41be0152b7ae8ec156800427.jpg

8DPO og hvit, hvit, hvit [emoji848]
Men må mener jo appen min plutselig at jeg hadde EL mye senere, enda jeg har påvist positiv LH- test..Skal sende mal til dem..

Ville dere stolt mest på positiv LH- tester eller temp? Dette er jo skikkelig forvirrende...Vi la jo inn aksjer ved positiv test da EL ble påvist CD15..nå har den plutselig pga temp blitt flytta til CD21?!
5abf643fb48b0dfb36f6018da7df7e9d.png

Det der ser dessverre ikke helt positivt ut nei :/ Krysser fingrene for spire i neste pp! [emoji173]️

Nei, var liksom ikke måte på til dropp heller. Litt spotting og nå, så da er det helt klart over. Heldigvis kort syklus så fortsatt sjans for septemberbaby hvis det klaffer neste pp! Lykke til med videre testing! Håper det er noe der neste gang du tester!

Hei alle Ikm var i går, ikke tegn til tr ennå. Eller det murrer veldig og jeg har flydd på do for å se om det er blod sikkert 50x. Men nei :) Har vært litt småkvalm de siste 3 dagene, men kan jo være all maten. Ååå jeg vil teste, men ingen test hjemme. Må pent vente til apoteket åpner i morgen eller at mensen kommer... Håper det er en spire♡

Kritthvit test i dag også 10 DPO. Har på følelsen at det ikke har gått, men er jo hele 5 dager til heksa skal komme så man vet jo aldri! [emoji13]
Får iallfall anledning til å teste flere dager fremover [emoji6]

positiv digital 13 dpo <3 håper bare det sitter, og at det ikke er kjemisk.
Hvis det er kjemisk, vil testene fortsatt bli sterkere? Syntes de er bittelitt sterkere enn i går.

Vedlegg

• IMG_6443.JPG
    IMG_6443.JPG
    564,5 KB · Visninger: 105
Nei, var liksom ikke måte på til dropp heller. Litt spotting og nå, så da er det helt klart over. Heldigvis kort syklus så fortsatt sjans for septemberbaby hvis det klaffer neste pp! Lykke til med videre testing! Håper det er noe der neste gang du tester!

Tusen takk! [emoji8] Litt korte sykluser er absolutt ikke å forakte når man er prøver! [emoji1][emoji1376]

Back
Topp