❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

positiv digital 13 dpo <3 håper bare det sitter, og at det ikke er kjemisk.
Hvis det er kjemisk, vil testene fortsatt bli sterkere? Syntes de er bittelitt sterkere enn i går.

Gratulerer! [emoji173]️ Stigning er i alle fall et veldig godt tegn :)

Nå er jeg litt spent [emoji846] tok en test i dag tidlig, var en veldig svak strek der, er 9 dpo. Har blitt øm nederst i magen (noe jeg også ble sist jeg var gravid) og fått vondt i korsryggen, så lurer på om dette kanskje kan være noe [emoji846] må kjøpe inn noen flere tester i morgen [emoji5]

Nå er jeg litt spent [emoji846] tok en test i dag tidlig, var en veldig svak strek der, er 9 dpo. Har blitt øm nederst i magen (noe jeg også ble sist jeg var gravid) og fått vondt i korsryggen, så lurer på om dette kanskje kan være noe [emoji846] må kjøpe inn noen flere tester i morgen [emoji5]
Hadde også en svaaaaak strek 9 dpo, og streken er blitt sterkere Idag, 11 dpo [emoji4]

Kansje litt bedre bilde. 11 dpo, små murringer i magen hele tiden

Vedlegg

• 20171226_160347.jpg
    20171226_160347.jpg
    857,5 KB · Visninger: 140
Er de sensitive? Er så spent nå, jeg skal teste igjenn snart. Må bare komme meg hjem fra familie sammenkomst først. Grattis med to streker[emoji173]️
De var faktisk 25 mlu, så ikke de mest sensitive testene. Har 10 mlu hjemme, og en hel haug med både gtester å el tester på tur i posten..

Jeg er ikke inne på det der med forskjellige tester [emoji28] vet bare at jeg har tidligtester fra babyplan [emoji846]
Ikke jeg heller [emoji14] trodde A1 var tidligtest, men de tidligtestene jeg har brukt før har jo vært 10 mlu [emoji14]

Har noen brukt strimmel som har gått ut på dato? Er fri for de nye jeg hadde kjøpt og har bare gamle igjen [emoji849]

Back
Topp