positiv digital 13 dpo <3 håper bare det sitter, og at det ikke er kjemisk.
Hvis det er kjemisk, vil testene fortsatt bli sterkere? Syntes de er bittelitt sterkere enn i går.
Gratulerer! [emoji173]️ Stigning er i alle fall et veldig godt tegn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
positiv digital 13 dpo <3 håper bare det sitter, og at det ikke er kjemisk.
Hvis det er kjemisk, vil testene fortsatt bli sterkere? Syntes de er bittelitt sterkere enn i går.
Hadde også en svaaaaak strek 9 dpo, og streken er blitt sterkere Idag, 11 dpo [emoji4]Nå er jeg litt spent [emoji846] tok en test i dag tidlig, var en veldig svak strek der, er 9 dpo. Har blitt øm nederst i magen (noe jeg også ble sist jeg var gravid) og fått vondt i korsryggen, så lurer på om dette kanskje kan være noe [emoji846] må kjøpe inn noen flere tester i morgen [emoji5]
Kansje litt bedre bilde. 11 dpo, små murringer i magen hele tiden
Kansje litt bedre bilde. 11 dpo, små murringer i magen hele tiden
Her er ny test på litt mer konsentrert urin! Wææææ! Kjenner panikken komme for fult!
Ser steken godt gratulerer. Er det tidlig test?Her er ny test på litt mer konsentrert urin! Wææææ! Kjenner panikken komme for fult!
Det er A1 test. Første gangen jeg prøver de.Ser steken godt gratulerer. Er det tidlig test?
Er de sensitive? Er så spent nå, jeg skal teste igjenn snart. Må bare komme meg hjem fra familie sammenkomst først. Grattis med to strekerDet er A1 test. Første gangen jeg prøver de.
De var faktisk 25 mlu, så ikke de mest sensitive testene. Har 10 mlu hjemme, og en hel haug med både gtester å el tester på tur i posten..Er de sensitive? Er så spent nå, jeg skal teste igjenn snart. Må bare komme meg hjem fra familie sammenkomst først. Grattis med to streker[emoji173]️
Her er ny test på litt mer konsentrert urin! Wææææ! Kjenner panikken komme for fult!
Takk [emoji4] 11 dpo Idag, og fant ut at dette var en 25 mlu test. [emoji14] da må vell de testene med 10 mlu bli sterkere??Gratulerer! Mange DPO i dag? [emoji847]
Takk [emoji4] 11 dpo Idag, og fant ut at dette var en 25 mlu test. [emoji14] da må vell de testene med 10 mlu bli sterkere??
Ikke jeg heller [emoji14] trodde A1 var tidligtest, men de tidligtestene jeg har brukt før har jo vært 10 mlu [emoji14]Jeg er ikke inne på det der med forskjellige tester [emoji28] vet bare at jeg har tidligtester fra babyplan [emoji846]
Ikke jeg heller [emoji14] trodde A1 var tidligtest, men de tidligtestene jeg har brukt før har jo vært 10 mlu [emoji14]