Theo
Forelsket i forumet
Ser strek på de to nederste
Åååå! Men kan ikke juble før en positiv CB [emoji10]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strek på de to nederste
Åååå! Men kan ikke juble før en positiv CB [emoji10]
10/11 dpo, men bare svak skyggestrek, som bare jeg selv ser tror jeg [emoji28]
10/11 dpo, men bare svak skyggestrek, som bare jeg selv ser tror jeg [emoji28]
Rart med det! Sliter fælt med å se strek på egne tester, mens andres tester ser jeg lett strek på, og de er gjerne like svake som egne [emoji23]
Ser streken lett! Krysser fingrene for deg
Ser streken jeg [emoji106][emoji847]
Så bra! [emoji4] følte at jeg stirret så hardt på testen at øynene mine ser det de selv vil [emoji23]
Ja samme her! Jeg ga opp i dag, men la nå bare ut et bilde av dagens test. Da fikk jeg beskjed om til det kunne være en strek, men vanskelig å se på sort bakgrunn. Da ble dagen litt snudd opp ned [emoji23]
CB i morgen da!
Ser strek på de 2 nederste [emoji16]
Ser noen strek? To nederste er tatt i dag, nederste med kveldsurin
Ser antydning til strek der ja [emoji4]Jeg skjelver litt nå. Det er noe her??? Er 12 dpo idag. Har vanligvis korte lutealfaser på 10 dager. Prøvd i 7 måneder og aldri sett snurten av en positiv test.
Ser antydning til strek der ja [emoji4]
Nei, det er klart man ikke tørr. Satt med samme følelse når jeg fikk slik svak strek. Fremdeles litt skummelt, selv om strekene har blitt mye sterkere.Iiiikkk!!! Bildet er ganske uklart, men gøy at andre ser. Den er mer synlig og rosa i vikeligheten.Tør ikke håpe for mye likevel.
Hurra [emoji7] gratulere så mye [emoji7]
Da er det ingen tvil lengre, lillegull skal bli storebror! [emoji7][emoji177][emoji87]
Hurra [emoji7] gratulere så mye [emoji7]