Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, gratulere [emoji16] har enda ikke tatt en digital jeg [emoji14]Jeg klarte ikke vente [emoji173]️
Oi, gratulere [emoji16] har enda ikke tatt en digital jeg [emoji14]
Jeg klarte ikke vente [emoji173]️
Gratulerer!!
Gratulerer[emoji2][emoji173]️
Her murrer det litt.. [emoji847] På motsatt side av hvor egget slapp, men det har vell kanskje ikke noe å si[emoji849]
Håper sååå veldig på positiv test på nyttårsaften[emoji7]
Gratulerer!!
Gratulerer så myeJeg klarte ikke vente [emoji173]️
Krysser fingrene for deg! [emoji4]
Har fått disse i dag, har stirret så mye på dem at jeg ser noe, staven er tidlig test.Fikk også skygge på stav test for etpar dager siden. Tror det kan være skygger, men litt rart på tre forskjellige typer.
Noen som ser noe?
Ser noe ja [emoji16]Har fått disse i dag, har stirret så mye på dem at jeg ser noe, staven er tidlig test.Fikk også skygge på stav test for etpar dager siden. Tror det kan være skygger, men litt rart på tre forskjellige typer.
Noen som ser noe?
Gratulerer <3Jeg klarte ikke vente [emoji173]️
Den er nok for sterk til å være en tullestrek ja [emoji7]Vis vedlegget 239649 Nekter å tro den der er bare tullestrek, vet de er kjent for skygge men den er vel for sterk til det?
Ohhh lord Håper den blirDen er nok for sterk til å være en tullestrek ja [emoji7]
Vis vedlegget 239649 Nekter å tro den der er bare tullestrek, vet de er kjent for skygge men den er vel for sterk til det?