Tusen takkGratulerer[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer[emoji173]️
Fikk positiv digital idag og kan settes på gravid. Endelig, etter 7 lange måneder og 8pp så er jeg omsider gravid
Gratulerer så mye[emoji173]️
Gratulerer <3
Vis vedlegget 239649 Nekter å tro den der er bare tullestrek, vet de er kjent for skygge men den er vel for sterk til det?
Tusen takkGratulerer [emoji4]
Gratulerer så mye!!! Hvor mange dpo testet du positivt? Hadde samleie to dager med positiv el test og dagen testen ble negativ, så krysser fingrene for oss også!! 6DPO idagTakk for alle gratulasjoner, og lykke til alle andre [emoji177][emoji177]
Gratulerer så mye!!! Hvor mange dpo testet du positivt? Hadde samleie to dager med positiv el test og dagen testen ble negativ, så krysser fingrene for oss også!! 6DPO idag
Nå som vår uke nærmer seg slutten, så drar jeg over til terminforum. [emoji4] nå har jeg plagd dere nok [emoji14]
Videre håper jeg at alle å en vær av dere får en spire i løpet av januar som klorer seg fast til dere selv vil ha den ut [emoji4]
Og sist men ikke minst, godt nytt år til alle dere! [emoji173] dere er en fantastisk gruppe mennesker med så mye støtte!
Den tidligste positive strimmeltesten fikk jeg på 8DPO og digital 10DPO [emoji846]
Slik ser grafen min ut, hjertene er samleie, så kan du se i forhold til EL. Hadde to dager med positiv LH- tester før EL
Ser ikke graf
Dette er min foreløpig. 6 dpo idag, håper vi har truffet riktig!Herreminn...klarte jeg å glemme å legge den ved?! [emoji23]
Dette er min foreløpig. 6 dpo idag, håper vi har truffet riktig!