Da er det ingen tvil lengre, lillegull skal bli storebror! [emoji7][emoji177][emoji87]
Gratulerer! [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det ingen tvil lengre, lillegull skal bli storebror! [emoji7][emoji177][emoji87]
Ser streken testet noe mer i dag?10/11 dpo, men bare svak skyggestrek, som bare jeg selv ser tror jeg [emoji28]
Gratulerer alle med positive tester Her kom TR i dag, så da håper jeg PP5 er min PP
Ja, vi får håpe det går for oss neste mnd Sees i uke 4 ja Er den opprettet ennå?Så leit at det ikke gikk for deg heller. Sees vi i uke 4?[emoji4]
Ja, vi får håpe det går for oss neste mnd Sees i uke 4 ja Er den opprettet ennå?
Vis vedlegget 239595 Måtte det holde 40 uker denne gangen <3
Jeg skjelver litt nå. Det er noe her??? Er 12 dpo idag. Har vanligvis korte lutealfaser på 10 dager. Prøvd i 7 måneder og aldri sett snurten av en positiv test.
Ser streken testet noe mer i dag?
Vis vedlegget 239595 Måtte det holde 40 uker denne gangen <3
Jeg skjelver litt nå. Det er noe her??? Er 12 dpo idag. Har vanligvis korte lutealfaser på 10 dager. Prøvd i 7 måneder og aldri sett snurten av en positiv test.
Ikke som jeg har sett nei, vi får vente og se[emoji4]
10/11 dpo, men bare svak skyggestrek, som bare jeg selv ser tror jeg [emoji28]