❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Jeg følges opp av privat klinikk, de sa det var for sent å måle hcg nå, må bare vente på mens, evt positiv test da[emoji849]

Sender maaange gode tanker til deg :Heartred
Håper du får en avklaring snart, slitsomt å gå sånn :(

Ja.. men blir så oppgitt! Skulle jo egentli hatt EL igjen snart, meen neeei!! [emoji26][emoji26] og mannen drar på sjøen i begynnelsen av feb, nå står jeg i fare for å misse det faktisk!!!!!
Lei.no
Det skjønner jeg godt! Veldig frustrerende når hverdag og jobb ødelegger pp-er. De første ppene mine røk med sykdom og jobb hos mannen.

Det skjønner jeg godt! Veldig frustrerende når hverdag og jobb ødelegger pp-er. De første ppene mine røk med sykdom og jobb hos mannen.

Jaa, iallefall når januar var den mnd jeg skulle sette ovitrelle og egentlig hadde god tid! [emoji25] han jobber 5 uker på 5 av så kun annenhver mnd ting kan klaffe da..
I mars vil jeg ikke prøve for å unngå termin i des/tidlig jan.. og i april er han på sjøen igjen så neste mulighet blir mai da!!! [emoji24]

Jaa, iallefall når januar var den mnd jeg skulle sette ovitrelle og egentlig hadde god tid! [emoji25] han jobber 5 uker på 5 av så kun annenhver mnd ting kan klaffe da..
I mars vil jeg ikke prøve for å unngå termin i des/tidlig jan.. og i april er han på sjøen igjen så neste mulighet blir mai da!!! [emoji24]
Uff, det var lenge til. Jeg tenkte litt sånn med førstemann - at jeg ikke vil ha termin i desember. Men nå vil jeg bare bli gravid! Var ikke så utålmodig forrige gang. Mannen min derimot tar det helt kuli. :)

Takk [emoji173]️ håper jeg også [emoji849][emoji8] Hvordan går det med deg?

4 dpo i dag så er bare å holde ut ventingen [emoji30]
Håper det ordner seg for deg så du slipper å vente helt til mai. Tenker også som deg. Klaffer det ikke denne eller neste pp så venter jeg til termin i 2019. [emoji173]️

Uff, det var lenge til. Jeg tenkte litt sånn med førstemann - at jeg ikke vil ha termin i desember. Men nå vil jeg bare bli gravid! Var ikke så utålmodig forrige gang. Mannen min derimot tar det helt kuli. :)

Joda, tenker det jeg også egentlig! Men vært greit å slippe unna des [emoji85]

Mannen her også er rimelig rolig altså.. men ønsker veldig ett barn til han også..

Joda, tenker det jeg også egentlig! Men vært greit å slippe unna des [emoji85]

Mannen her også er rimelig rolig altså.. men ønsker veldig ett barn til han også..
Helt enig i det. Skulle gjerne styrt unna desember selv, det er ikke ideelt. Men jeg tørr ikke hoppe over et egg- tenk om det er gullegget? [emoji23]

Har helt glemt av denne tråden. Kan settes på gravid [emoji4]

Tok ny test nå, ikke akkurat konsentrert urin ila 1 time, meen[emoji23] De var hvite [emoji17]
Hærregud, for en berg å dalbane denne testingen er.. skal vente til imorgen tidlig nå[emoji85]

Back
Topp