Smule
Elsker forumet
Jeg følges opp av privat klinikk, de sa det var for sent å måle hcg nå, må bare vente på mens, evt positiv test da[emoji849]
Tålmodighet er en dyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg følges opp av privat klinikk, de sa det var for sent å måle hcg nå, må bare vente på mens, evt positiv test da[emoji849]
Det skjønner jeg godt! Veldig frustrerende når hverdag og jobb ødelegger pp-er. De første ppene mine røk med sykdom og jobb hos mannen.Ja.. men blir så oppgitt! Skulle jo egentli hatt EL igjen snart, meen neeei!! [emoji26][emoji26] og mannen drar på sjøen i begynnelsen av feb, nå står jeg i fare for å misse det faktisk!!!!!
Lei.no
Sender maaange gode tanker til deg
Håper du får en avklaring snart, slitsomt å gå sånn
Det skjønner jeg godt! Veldig frustrerende når hverdag og jobb ødelegger pp-er. De første ppene mine røk med sykdom og jobb hos mannen.
Uff, det var lenge til. Jeg tenkte litt sånn med førstemann - at jeg ikke vil ha termin i desember. Men nå vil jeg bare bli gravid! Var ikke så utålmodig forrige gang. Mannen min derimot tar det helt kuli.Jaa, iallefall når januar var den mnd jeg skulle sette ovitrelle og egentlig hadde god tid! [emoji25] han jobber 5 uker på 5 av så kun annenhver mnd ting kan klaffe da..
I mars vil jeg ikke prøve for å unngå termin i des/tidlig jan.. og i april er han på sjøen igjen så neste mulighet blir mai da!!! [emoji24]
Takk [emoji173]️ håper jeg også [emoji849][emoji8] Hvordan går det med deg?
Uff, det var lenge til. Jeg tenkte litt sånn med førstemann - at jeg ikke vil ha termin i desember. Men nå vil jeg bare bli gravid! Var ikke så utålmodig forrige gang. Mannen min derimot tar det helt kuli.
4 dpo i dag så er bare å holde ut ventingen [emoji30]
Håper det ordner seg for deg så du slipper å vente helt til mai. Tenker også som deg. Klaffer det ikke denne eller neste pp så venter jeg til termin i 2019. [emoji173]️
Helt enig i det. Skulle gjerne styrt unna desember selv, det er ikke ideelt. Men jeg tørr ikke hoppe over et egg- tenk om det er gullegget? [emoji23]Joda, tenker det jeg også egentlig! Men vært greit å slippe unna des [emoji85]
Mannen her også er rimelig rolig altså.. men ønsker veldig ett barn til han også..
Helt enig i det. Skulle gjerne styrt unna desember selv, det er ikke ideelt. Men jeg tørr ikke hoppe over et egg- tenk om det er gullegget? [emoji23]
Ja, vi får håpe det!Jaa, det er sant! [emoji85] Håper vi begge kan lykkes på ett vis før mars da egentlig[emoji7]
Hva tror dere om denne? [emoji28]
Oi, den er jo superpositiv[emoji2][emoji173]️
Ser ganske så positiv ut, selv om test streken var veldig tynn og kontollstreken veldig sterk. Ta en ny test nå [emoji4] streken er såpass sterk på den der at det burde slå ut nå å.Trooor duuu??[emoji33][emoji33][emoji7]
Oi, den er jo superpositiv[emoji2][emoji173]️
Ser ganske så positiv ut, selv om test streken var veldig tynn og kontollstreken veldig sterk. Ta en ny test nå [emoji4] streken er såpass sterk på den der at det burde slå ut nå å.