❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hei, hadde transfer 28/10 2 egg. I dag at det 9 daget etter. Fikk 2 strekk på testen ❤️❤️
 
Hei, sorry for english!
Have a question , do they close for Christmas holidays? As they do in July? Had to start with ivf behandling today but got information that TSH is too high.
Yes they do close for Christmas. If TSH is too high you'll have to regulate with medication I believe. I assume that Porsgrunn gave you information about that :)
 
Hvor sent kan det være normalt med festeblødning?
Og har noen erfaring med feber etter innsett?

Jeg hadde innsett av blasto 28/10 som nå er 1,5uke siden. I dag fikk jeg blødning, usikker på om det er mens eller festeblødning..

Har i tillegg hatt feber hele denne uka, liggi på rundt 38 hele uka. Men ingen andre symptomer på forkjølelse o.l. men tatt koronatest likevel for sikkerhetskyld.

Fikk i tillegg smerter i underlivet i dag med blødningen, men er mer stikkende enn menssmerter.

Gikk helt i kjelleren, for jeg tenkte det er litt sent for at det fester seg nå...?
Aldri vært gravid før, så dette er nytt for meg...
Har testdag til fredag, og tør ikke teste før da...
 
Hvor sent kan det være normalt med festeblødning?
Og har noen erfaring med feber etter innsett?

Jeg hadde innsett av blasto 28/10 som nå er 1,5uke siden. I dag fikk jeg blødning, usikker på om det er mens eller festeblødning..

Har i tillegg hatt feber hele denne uka, liggi på rundt 38 hele uka. Men ingen andre symptomer på forkjølelse o.l. men tatt koronatest likevel for sikkerhetskyld.

Fikk i tillegg smerter i underlivet i dag med blødningen, men er mer stikkende enn menssmerter.

Gikk helt i kjelleren, for jeg tenkte det er litt sent for at det fester seg nå...?
Aldri vært gravid før, så dette er nytt for meg...
Har testdag til fredag, og tør ikke teste før da...
Hei, har aldri hatt festeblødning så kan ikke svare på det. Men ved blasto vil du få et riktig svar om du tar en test så lang tid som det er gått nå. Satt inn blasto i sommer og jeg fikk blødning 10 dager etter, men da var det mens som kom hos meg. Håper det beste for deg❤️❤️
 
Hvor sent kan det være normalt med festeblødning?
Og har noen erfaring med feber etter innsett?

Jeg hadde innsett av blasto 28/10 som nå er 1,5uke siden. I dag fikk jeg blødning, usikker på om det er mens eller festeblødning..

Har i tillegg hatt feber hele denne uka, liggi på rundt 38 hele uka. Men ingen andre symptomer på forkjølelse o.l. men tatt koronatest likevel for sikkerhetskyld.

Fikk i tillegg smerter i underlivet i dag med blødningen, men er mer stikkende enn menssmerter.

Gikk helt i kjelleren, for jeg tenkte det er litt sent for at det fester seg nå...?
Aldri vært gravid før, så dette er nytt for meg...
Har testdag til fredag, og tør ikke teste før da...

da hadde vi transfer samme dag, jeg har testa i 9 dager etter insett, fikk positiv. 2 dager etter også. Du burde test nå synes jeg. Ser ut sånn at du fikk mensen... eller kan hende det er bare en små blødning... det kan bli sånn bare. Den beste er jo å kontakte dem på crypho
 
Det var nok mens, men Porsgrunn vil jeg likevel skal fortsette med crinone og teste som planlagt.
Nå har jeg klart å holde meg til nå, så da tester jeg i morgen tidlig som planlagt. Men har null forhåpninger.

Men lurer på hvorfor testdag er 16dager etter, fertilitetscoachen på Instagram sa at de bruker testdag 10dager etter innsett av blasto. Hvorfor så stor forskjell? Og hører flere tar blodprøve for å sjekke hcg og ikke hjemmetest som gjøres på Porsgrunn...
 
Vi har et barn vi fikk gjennom Porsgrunn. Nå vil vi ha en søsken. Må vi gå til fastlegen igjen eller kan man ta kontakt med Porsgrunn selv?
 
Testdag ble negativ som forventet desverre...:smiley-ashamed008

Neste runde vil de prøve lang protokoll i stedet.
Noen erfaringer på det? Og er det synarela som oftest brukes da i starten? Kjenner jeg gruer meg til det, da jeg har hørt rykter om at den er fæl...

Noen erfaringer med bruk av nesesprayen og hvilke bivirkninger har du fått?

Er jo veldig glad for at de gjør endringer og vil prøve nye ting hver gang for å se om det hjelper :gen014
 
Testdag ble negativ som forventet desverre...:smiley-ashamed008

Neste runde vil de prøve lang protokoll i stedet.
Noen erfaringer på det? Og er det synarela som oftest brukes da i starten? Kjenner jeg gruer meg til det, da jeg har hørt rykter om at den er fæl...

Noen erfaringer med bruk av nesesprayen og hvilke bivirkninger har du fått?

Er jo veldig glad for at de gjør endringer og vil prøve nye ting hver gang for å se om det hjelper :gen014
Jeg har hatt lang og korte hos de. Nesespray på den lange, er veldig ærlig nå men dette er noe av det verste jeg har gjort. Men hørt andre ikke merker så mye som jeg gjorde. Hadde ikke klart flere lange, men korte etter det. Fått ut like mye egg på lang og kort, ble gravid på land men mistet i uke 20. Men , er mange som klarer dette helt fint og det tror jeg du også gjør.
 
Testdag ble negativ som forventet desverre...:smiley-ashamed008

Neste runde vil de prøve lang protokoll i stedet.
Noen erfaringer på det? Og er det synarela som oftest brukes da i starten? Kjenner jeg gruer meg til det, da jeg har hørt rykter om at den er fæl...

Noen erfaringer med bruk av nesesprayen og hvilke bivirkninger har du fått?

Er jo veldig glad for at de gjør endringer og vil prøve nye ting hver gang for å se om det hjelper :gen014

Jeg har vært på synarela for 3. gang nå, de 2 forrige gangene var for et par år siden. Merket ekstremt lite til bivirkninger. Kanskje litt hodepine de siste dagene (men det kunne jo også ha vært noe annet) og noen små hetetokter mot slutten. De aller fleste har det (heldigvis) sånn virker det som.

Masse lykke til:)
 
Vi har et barn vi fikk gjennom Porsgrunn. Nå vil vi ha en søsken. Må vi gå til fastlegen igjen eller kan man ta kontakt med Porsgrunn selv?

Jeg tok kontakt til dem på crypho. Nå hadde vi et på frys da, men siden du har vært der før tenker jeg det er helt fint å ta kontakt til dem direkte:)
 
Jeg har vært på synarela for 3. gang nå, de 2 forrige gangene var for et par år siden. Merket ekstremt lite til bivirkninger. Kanskje litt hodepine de siste dagene (men det kunne jo også ha vært noe annet) og noen små hetetokter mot slutten. De aller fleste har det (heldigvis) sånn virker det som.

Masse lykke til:)
Mente ikke si noe negativt for å skremme, men det er så forskjellig på hvordan man merker denne❤️
 
Mente ikke si noe negativt for å skremme, men det er så forskjellig på hvordan man merker denne❤️

Tenker det er greit å vite det også, uten at en trenger å føle seg skremt. Da kan en heller bli positivt overrasket:) bivirkninger er dessverre en del av denne prosessen:/

Kjipt at du reagerte så voldsomt på den, men til gjengjeld så har kort protokoll har jo sine fordeler:)
 
Tenker det er greit å vite det også, uten at en trenger å føle seg skremt. Da kan en heller bli positivt overrasket:) bivirkninger er dessverre en del av denne prosessen:/

Kjipt at du reagerte så voldsomt på den, men til gjengjeld så har kort protokoll har jo sine fordeler:)
Helt enig , men om det kan bli barn så klarer vi superwoman alt:p:p
 
Jeg spør fordi jeg vil vite og være litt forberedt på hva som kan vente på synarela. Blir ikke skremt.
Hørt av noen at det verste er å ta den, da det kan svi litt i nesa... ikke rart når det inneholder eddiksyre :woot:

"Godt" det blir lite juleselskaper i år da jeg starter 20desember :D
 
Nettopp hatt fryseforsøk hos Porsgrunn :)
Noen erfaringer fra fryseforsøk? Dette er mitt første etter 2 mislykkede ferskforsøk.
 
Flere som sliter med at de er SINNSYKT treige med å svare for tiden?
Hadde EL i går og jeg får ingen svar på at vi skal komme inn i dag. Føler hele forsøket denne mnd forsvinner nå... og blir så skuffa og frustrert
 
Flere som sliter med at de er SINNSYKT treige med å svare for tiden?
Hadde EL i går og jeg får ingen svar på at vi skal komme inn i dag. Føler hele forsøket denne mnd forsvinner nå... og blir så skuffa og frustrert

sendte de melding 2 ganger fordi jeg syns de var så treige :hilarious: Lege ringte meg på ettermiddagen samme dag og fortalte når jeg skulle komme inn :happy:
De har som regel lest, men bruker veldig med tid på og svare. Skrev det i brukerundersøkelsen at jeg syns de kanskje var litt i overkant trege med og svare på cryptho.
 
sendte de melding 2 ganger fordi jeg syns de var så treige :hilarious: Lege ringte meg på ettermiddagen samme dag og fortalte når jeg skulle komme inn :happy:
De har som regel lest, men bruker veldig med tid på og svare. Skrev det i brukerundersøkelsen at jeg syns de kanskje var litt i overkant trege med og svare på cryptho.
Hadde jo eggløsning i går og insemineringen må jo skje i dag. Derfor begynner det å stresse meg VELDIG at de ikke svarer meg med tanke på at de stenger kl 16. Man er jo i en veldig sårbar situasjon fra før av så jeg kjenner at det begynner å tære på at det hele tiden skal være en kamp å få svar før alt er for sent. Hadde samme med å få resept på medisiner også.
 
Back
Topp