❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hello Porsgrunn jenter :happy: Har testdag på fredag, men det ser ikke helt lovende ut, siden det har kommet blod på papiret etter dobesøk :(
Så da har jeg et spørsmål til dere som har vært igjennom et fryseforsøk. Hvor lenge måtte dere vente etter mislykket forsøk før dere kunne sette inn det fryste egget?
Jeg har som regel måtte ha en ventesyklus, bortsett fra fra siste runde, da fikk jeg starte rett på nytt forsøk (som riktig nok ble avbrutt av corona selvfølgelig...) Har hatt fem innsett/fryseforsøk.
 
Hei dere!
Var så heldig å bli gravid på første runde med inseminasjon :smiley-bounce016

Skal på ultralyd neste uke (7+2) og lurte på om dere vet om de også henviser til ultralyd i uke 12?
Gidder ikke bestille privat UL da hvis man likevel får det som en del av oppfølgingen der :happy:
 
Heisann!

Er det noen som vet noe om ventetider hos Porsgrunn nå? Vi er helt ferske i dette.
Søkte opp ventetider på helsenorge, men det står bare ‘ikke oppdatert’ :oops:

Jeg er i eksakt samme båt som deg! Har lett og lett rundt hele nettet..har du fått noe svar på dette? :happy:
 
Jeg er i eksakt samme båt som deg! Har lett og lett rundt hele nettet..har du fått noe svar på dette? :happy:

Nei, dessverre :confused: Venter og venter på svar derfra, nå er det over en måned siden de mottok henvisningen vår. Gleder meg til å få en dato vi har å forholde oss til:chicken: Har du ventet lenge?
 
Hei dere!
Var så heldig å bli gravid på første runde med inseminasjon :smiley-bounce016

Skal på ultralyd neste uke (7+2) og lurte på om dere vet om de også henviser til ultralyd i uke 12?
Gidder ikke bestille privat UL da hvis man likevel får det som en del av oppfølgingen der :happy:

Gratulerer med spiren :Heartred Jeg fikk bare beskjed om UL ca. i uke 8, ikke noe utover det. Så vidt jeg har forstått får man den ultralyden i hovedsak for å utelukke exu, som det er forhøyet risiko for ved ivf. Nå fikk jeg uansett tett oppfølging på grunn av risikosvangerskap, så spurte aldri, men kanskje du får hvis du spør?
 
Hei dere!
Var så heldig å bli gravid på første runde med inseminasjon :smiley-bounce016

Skal på ultralyd neste uke (7+2) og lurte på om dere vet om de også henviser til ultralyd i uke 12?
Gidder ikke bestille privat UL da hvis man likevel får det som en del av oppfølgingen der :happy:

Av klinikken får du bare den første, legen din må evt henvise til noe mer ;)
 
Nei, dessverre :confused: Venter og venter på svar derfra, nå er det over en måned siden de mottok henvisningen vår. Gleder meg til å få en dato vi har å forholde oss til:chicken: Har du ventet lenge?

Har vært på utredning hos Volvat tidligere i våres og skal tilbake i morgen for å få henvisningen vår. Så har teknisk sett i startet enda. Veldig irriterende da, står ingenting om hva slags ventetid vi kan se for oss.
Om man velger Riksen så står det jo oppgitt ventetid i antall uker. Aner ikke hva slags ventetid det er i Porsgrunn?

ingen som har ca erfaring med ventetiden deres nå?
 
Har vært på utredning hos Volvat tidligere i våres og skal tilbake i morgen for å få henvisningen vår. Så har teknisk sett i startet enda. Veldig irriterende da, står ingenting om hva slags ventetid vi kan se for oss.
Om man velger Riksen så står det jo oppgitt ventetid i antall uker. Aner ikke hva slags ventetid det er i Porsgrunn?

ingen som har ca erfaring med ventetiden deres nå?

Vi ble henvist tidlig april mins jeg. Fått time neste uke.
 
Vi ble henvist tidlig april mins jeg. Fått time neste uke.
Vi ble henvist i begynnelsen av mars. Var på ringeliste og kom inn på 12-timers varsel i slutten av juni.
Fikk utført første runde men inseminasjon i august som endte i positiv test men mistet dessverre i helgen.

Står du på ringeliste?
 
Vi ble henvist i begynnelsen av mars. Var på ringeliste og kom inn på 12-timers varsel i slutten av juni.
Fikk utført første runde men inseminasjon i august som endte i positiv test men mistet dessverre i helgen.

Står du på ringeliste?
Vi gjorde det. Ble ringt i førsten av september, men det passet ikke med den timen. Fått «ordinær» innkalling pr post nå.
 
Hvor lenge henger ovitrelle igjen?

Vet jo at det er 10 dager.
Men, jeg har fått to streker på en morgen og en kveldstest idag, og jeg er 8dpo og 10 dager siden ovitrelle :)
 
Hvor lenge henger ovitrelle igjen?

Vet jo at det er 10 dager.
Men, jeg har fått to streker på en morgen og en kveldstest idag, og jeg er 8dpo og 10 dager siden ovitrelle :)
Min ovitrelle hang til 13 dpo denne gang, ble skikkelig lurt. Men er jo mange som tester den ut før ...håper det beste for deg. Har du bilde?
 
9 dpo
Øverste på morraen, nederste på kvelden nå i stad
 

Vedlegg

  • IMG_20200930_223334.jpg
    IMG_20200930_223334.jpg
    25,6 KB · Visninger: 59
Back
Topp